بازدید 70614
دو هزار و دویست و هشتاد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

بازگشت به برجام سریع رخ نمی‌دهد / پیشنهاد بانوی نماینده: حجاب را تبدیل به قانون کنیم / پیشنهاد شمخانی به جو بایدن درباره عکس ترامپ / واکنش فرزند سردار سلیمانی به نتیجه انتخابات آمریکا

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اولین واکنش وزارت خارجه ایران به پیروزی بایدن / نقد خباز به حضور نام‌های تکراری در انتخابات / چه کسی کیف سردار سلیمانی را بعد از ترورش ربود؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 08 November 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

خساراتی که ترامپ می‌تواند به آمریکا وارد کند


ریچارد لوسکومب در گاردین به این موضوع پرداخته که روزهای آتی آمریکا خطرناک‌ترین روزهای خود را سپری خواهد کرد که بدترین آن گسترش مرگ و میر کرونایی است.ترامپ قصد اخراج دکتر فائوچی، مسئول مبارزه با کرونای کاخ سفید را دارد و شاهد بزرگترین خشم سیاسی در تاریخ خواهیم بود. چه کسی می‌داند که یک مستبد نشسته در کنج چه کار خواهد کرد؟ در مورد معاملات مالی ترامپ بررسی جدید صورت خواهد گرفت و کلاهبرداری‌های بانکی و بیمه‌ای وی رو خواهد شد. ترامپ به زودی حمایت «بیل بار» دادستان کل را از دست خواهد داد و باید خود را برای عواقب قانونی کارهایی که کرده، آماده کند.

بازداشت ۲۵ کارمند شورای حل اختلاف


صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف: ۱۹۷ محکوم به قصاص طی شش ماهه اول سال جاری از چوبه دار نجات پیدا کردند. حدود ۲۰ هزار پرونده در زندان‌ها بررسی شده و ۱۲ هزار مورد آن‌ها مورد صلح و سازش قرار گرفته و بیش از ۵ هزار زندانی نیز آزاد شده‌اند. هفته گذشته تعداد ۲۵ نفر از افرادی که دچار لغزش شده بودند، شناسایی شدند و در حال رسیدگی به پرونده آن‌ها هستیم. این افراد با حکم مرجع قضایی بازداشت شدند و در حال بازجویی هستند. /تسنیم

فریدون: ذره‌ای خیانت در امانت و دست‌درازی به اموال عمومی نکردم


حسین فریدون در نامه ای، تلاش یک روزنامه برای مرتبط ساختن نام وی با پرونده های دو مقام سابق قوه قضاییه را پرونده سازی تازه این روزنامه دانست و در جوابیه ای برای روزنامه مذکور تاکید کرد که جستجوی نام من در هر پرونده‌ای، نتیجه‌ای نخواهد داشت چرا که من نه امامی را می‌شناسم و نه طبری را که کنار گوش دوستان این روزنامه بود و نمی‌خواستند او را ببینند و جرأت نمی‌کردند درباره او افشاگری کنند./ایسنا

اکثر اصولگرایانی که نامشان برای۱۴۰۰ مطرح است، رای ندارند


رضا روستا آزاد، از چهره های سیاسی اصولگرا به خبرآنلاین گفت: بسیاری از کسانی که امروز به عنوان کاندیدا در بین اصولگرایان مطرح می‌شوند، زمینه اجتماعی برای رئیس جمهور شدن ندارد.در جناح اصولگرا در نهایت سه یا چهار نفر وجود دارند که قدرت اقناع مردم برای جلب نظر ایشان را دارند. مردم از شورای نگهبان یک ذهنیت دارند و هر اقدامی که این شورا انجام دهد، آن ذهنیت تغییر نخواهد کرد. بعید می‌دانم شورای نگهبان در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ تغییر رویه دهد، حتی اگر این اتفاق نیز رخ دهد، نگرش مردم به شورای نگهبان تغییر نخواهد کرد. تصور کنیم که اگر حاج قاسم سلیمانی در قید حیات بودند، قطعا چنین فردی می‌توانست با وجود نظامی بودن از سوی مردم مورد استقبال قرار بگیرد.بعید است در سال ۱۴۰۰ یک خانم در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرد. احزاب سیاسی در ایران قدرت ندارند که یک کاندیدا را تا پایان انتخابات حمایت کرده و فرد مورد نظر خود را راهی پاستور کنند. این احتمال وجود دارد در انتخابات پیش روی، اصولگرایان شبیه اسفندماه سال ۹۸ در لحظه آخر با یکدیگر متحد شوند.

گمانه‌زنی درباره گزینه‌های احتمالی کابینه بایدن


نشریه پولیتیکو از لیست بلند بالایی از رقبای بالقوه برای کابینه جو بایدن رونمایی کرد.

وزارت خارجه: فهرست دولت بالقوه بایدن شامل خانم «سوزان رایس»، «آنتونی بلینکن» معاون سابق وزیر امور خارجه آمریکا، سناتورها «کریس کونز» و «کریس مورفی» و «ویلیام برنز» معاون سابق وزیر امور خارجه آمریکا و سفیر سابق واشنگتن در مسکو برای پست وزارت امور خارجه می‌شود.

پنتاگون: لیست نشریه پولیتیکو شامل نام خانم «میشل فلورنوی» معاون سابق وزیر دفاع و سناتورها خانم «تمی داکورث» و «جک رید» برای پست وزارت دفاع آمریکا می‌شود.

وزارت خزانه‌داری: نشریه پولیتیکو همچنین از خانم «سارا راسکین» معاون سابق وزارت خزانه‌داری آمریکا، خانم «لایل براینارد» عضو هیات بانک مرکزی آمریکا، سناتور «الیزابت وارن»، «راجر فرگوسن»، خانم «ملودی هابسون» و «رافائل بوستیک» عنوان گزینه‌های احتمالی وزارت خزانه‌داری آمریکا نام برده است./ایسنا

هاشمی: هیچ شهری در جهان مانند این روزهای تهران مرگ و میر ندارد


رییس شورای شهر تهران گفت: در تهران روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ انسان به دلیل ابتلا به کرونا و آلودگی هوا کشته می‌شوند و این میزان تلفات در هیچ شهری در جهان وجود ندارد و اگر اقدامی نشود، می‌تواند این عدد بالاتر هم برود. ظاهرا مسئولان تصمیم گیرنده جسارت و اراده لازم برای اقدام ضروری که موجب شکستن زنجیره ابتلا و ایجاد یک فرصت حداقلی برای بازسازی توان سیستم سلامت و کارکنان خدوم بخش‌های خدماتی در این حوزه می‌شود، ندارند. /ایسنا

واکنش توئیتری سایت رهبر انقلاب به شکست ترامپ


صفحه توییتر انگلیسی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله خامنه‌ای در واکنش به شکست ترامپ در انتخابات نوشت:«اوضاع در ایالات متحده و آنچه آنها خود در مورد انتخابات خود می گویند یک نمایش است! این نمونه ای از چهره زشت لیبرال دموکراسی در ایالات متحده است. صرف نظر از نتیجه، یک چیز کاملاً واضح است، سقوط قطعی سیاسی، مدنی و اخلاقی رژیم ایالات متحده است.»

چه کسی کیف سردار سلیمانی را بعد از ترورش ربود؟


نجاح محمدعلی روزنامه‌نگار عراقی در توئیتر نوشت: طلال ناجی مسئول اطلاعات فرودگاه بغداد و متهم اصلی در ترور سردار سلیمانی به سفارت عراق در انگلیس فراری داده شد. او متهم به خبرچینی و لو دادن لحظه ورود و خروج سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از فرودگاه بغداد به آمریکایی‌ها بود و کیف همراه شهید سلیمانی را به سرقت برده است./روزنامه جمهوری اسلامی

روحانی و ظریف ۹ ماه فرصت دارند، امید را به مردم بازگردانند


روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:ماجرای انتخابات آمریکا بر تمایل ملتی که با صندوق‌های رأی قهر کرده بود نیز رفته‌رفته تأثیر می‌گذارد و شاید راه باقی مانده تا انتخابات ۱۴۰۰ آن گونه که یک جریان خاص می‌اندیشد، آسان و هموار برایشان نباشد. دولت و دستگاه سیاست خارجی آن نباید به تهدیدات و خط و نشان کشیدن‌های افراطیون اهمیتی بدهند، از جمله آن گونه که یک فعال با انصاف اصولگرا خبر از آتش تهیه آنان علیه شخص وزارت خارجه داده است. دولت آقای روحانی در فرصت نه ماهه باقیمانده هنوز می‌تواند با تدبیر، امید را به مردم برگرداند.

تکذیب مطلع بودن نیروهای آمریکایی از حمله ایران به عین‌الاسد


حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل نحوه انتشار خبری به نقل از وی در رسانه‌های صهیونیستی را تکذیب کرد و در این باره توضیح داد: اخبار منعکس شده به نقل از اینجانب که به ویژه در رسانه‌های صهیونیستی بازتاب داده شده، مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران قبل از حمله به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در عراق به آمریکا اطلاع داده است، صحت ندارد. دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تصریح کرد: در آنجا گفتم فعلاً فقط انتقام خودروی سردار سلیمانی و همراهانش را با پرتاب ۱۳ موشک بالستیک نقطه‌زن به پایگاه استراتژیک «عین الاسد» آمریکا گرفتیم و انتقام بزرگ در راه است.

واکنش زینب سلیمانی، فرزند سردار سلیمانی به نتیجه انتخابات آمریکا


زینب سلیمانی، فرزند سردار سلیمانی به نتیجه انتخابات آمریکا واکنش نشان داد و در توییتی نوشت: باخت ترامپ قمارباز و جنایتکار در انتخابات آمریکا امری نیست که خوشحالی خود را از آن پنهان کنیم. خوشحالی از رفتن ترامپ هرگز به معنای رضایت از روی کار آمدن کسی نیست که خود از بانیان داعش است و شهادت سردار ما را «اجرای عدالت» خواند.

مینو محرز: رئیس جمهوری دستور تعطیلی تهران را صادر کرده اما استانداری موافقت نمی کند


به دنبال منتفی شدن تعطیلی تهران که صبح امروز استاندار تهران از آن خبر داد. مینو محرز، عضو ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با اشاره به عدم موافقت با تعطیلی شهر تهران گفت: عدم تعطیلی تهران فاجعه است. آیا می خواهند وضعیت از این بدتر شود؟ وی با تاکید بر این نکته که مردم باید خودشان رعایت کنند و از خانه بیرون نیایند و در تجمعات عزا و عروسی و تجمعات شرکت نکنند، تصریح کرد: وقتی کسی برای جان مردم اهمیت قائل نمی شود مردم باید خودشان رعایت کنند. تنها راه این است که مردم خودشان رعایت کنند و فقط برای خرید ضروری از خانه خارج شوند. عضو ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا گفت: نمی توانم بفهمم که چرا با تعطیلی تهران مخالفت می کنند. همیشه کشورهایی که در خصوص کرونا گوش به حرف مسئولین بهداشت خود نداده اند، دچار عارضه شده اند که نمونه بزرگ آن آمریکاست. محرز اضافه کرد: وقتی ستاد ملی مقابله با کرونا که رئیس آن رئیس جمهور و عالی ترین مقام اجرایی کشور است، دستور می دهند که تعطیل کنند؛ اما استانداری با تعطیلی موافقت نمی کنند خیلی جای سوال دارد و واقعا نمی دانم علت آن چیست. بنده واقعاً از این تصمیم استانداری تعجب می کنم.

مدیرعامل پرسپولیس سرپرست حراست وزارت ورزش شد


وزیر ورزش و جوانان در حکمی جعفر سمیعی زفر قندی را به عنوان سرپرست اداره کل حراست منصوب کرد. در حکم مسعود سلطانی فر به سمیعی زفرقندی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به  موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل حراست منصوب می شوید. امید است در سایه الطاف الهی و با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در پیشبرد اهداف و وظایف محوله با همکاری سایر معاونتها، مدیران کل ستادی و استانی در انجام این وظیفه خطیر موفق و موید باشید. پیش از این که سمیعی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شود، رئیس کل حراست وزارت ورزش بود.

محسن هاشمی: هیچ شهری در جهان مانند این روزهای تهران مرگ و میر ندارد


رئیس شورای شهر تهران گفت: تلفات و ابتلا کرونا در تهران طی یک‌ هفته گذشته نیز افزایش چشمگیری داشته است و متاسفانه ستاد ملی کرونا هنوز پاسخی به پیشنهاد کارشناسی شورای شهر و مجمع نمایندگان تهران مبنی بر تعطیلی دو هفته ای تا ۲۰ روزه تهران نداده است که ظاهرا، مسئولین تصمیم گیرنده جسارت و اراده لازم را برای این اقدام ضروری که موجب شکستن زنجیره ابتلا و ایجاد یک فرصت حداقلی برای بازسازی توان سیستم سلامت و کارکنان خدوم بخش های خدماتی در این حوزه می شود، را ندارند.

رئیس شورای شهر تهران امروز در نشست شورا افزود: در حوزه حمل و نقل عمومی نیز با وجود تشدید نیاز به تقویت ناوگان اتوبوس، مینی بوس، تاکسی و مترو تهران به دلیل ایجاد فاصله اجتماعی و افزایش آلودگی هوا، هیچ اقدام موثری در طول هفت سال گذشته انجام نشده است و اکنون که با آزادسازی برخی از دارایی های ایران و افزایش فروش ارز توسط بانک مرکزی، وضعیت منابع دولت بهبود پیدا کرده از رییس جمهور انتظار داریم که دستور تخصیص حداقل یک میلیارد دلار بصورت فوری برای ساماندهی بحران سیستم حمل و نقل عمومی در تهران را صادر کنند، چون در تهران روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ انسان به دلیل ابتلا به کرونا و آلودگی هوا کشته می شوند و این میزان تلفات در هیچ شهری در جهان وجود ندارد و اگر اقدامی نشود می تواند این عدد بالاتر هم برود.

نتیجه دونوبت تست کرونای قالیباف منفی شد

پزشک معالج دکتر قالیباف با اشاره به نتیجه منفی دو نوبت تست PCR رئیس مجلس گفت: دوره درمان به پایان رسیده و در حال حاضر منعی برای حضور ایشان در جلسات و مجامع عمومی وجود ندارد. دکتر مصطفی قانعی فوق تخصص بیماری‌های ریوی درباره آخرین وضعیت سلامتی رئیس مجلس گفت: در حال حاضر بیماری کنترل شده و خطر سرایت ندارد. پزشک معالج دکتر قالیباف بر همین اساس تصریح کرد: دو نوبت تست PCR طی سه روز گذشته جهت اطمینان از حل کامل مشکل، انجام شد که نتیجه آن منفی بود. وی در ادامه بیماری کرونای رئیس مجلس را از نوع خفیف توصیف کرد و گفت: سیر درمان سر موقع به اتمام رسید و عارضه ای از خود بر جای نگذاشت؛ صرفا مشکل سرفه باقی مانده که ارتباطی با بیماری کرونا ندارد و ناشی از مصدومیت شیمیایی قبلی است که درمان مخصوص تجویز شده است. دکتر قانعی در پایان با تأکید بر اینکه حضور رئیس مجلس در جلسات و مجامع عمومی از لحاظ علمی منعی ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به دو نوبت تست گرفته شده از رئیس مجلس بیماری ایشان بهبود یافته و سرایتی برای دیگران نخواهد داشت و تک سرفه ها نیز ارتباطی با بیماری کرونا ندارد.

پیشنهاد شمخانی به جو بایدن درباره عکس ترامپ در کاخ سفید

دبیر شورای عالی امنیت ملی در توییتی نوشت: بیشتر مردم ⁧آمریکا⁩ بر کارنامه سراسر ناکامیِ تفکری که قلدری و زورگویی را حلال مشکلات می‌دانست، مهر مردودی زدند. علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در توییتر خود نوشت: ‏پایان ترامپ، شگفتی نیست، حکم مقدر تاریخ است. بیشتر مردم ‎آمریکا بر کارنامه سراسر ناکامیِ تفکری که قلدری و زورگویی را حلال مشکلات می‌دانست، مهر مردودی زدند. آیا دولت منتخب این درک را دارد که زیر قاب عکس او در کاخ سفید به جای عبارت چهل و پنجمین رییس جمهور بنویسد: «عبرت آیندگان»

آذری‌جهرمی خانه‌نشین شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از خانه‌نشین شدنش خبر داد و گفت: کارها را الکترونیکی می‌بینم. محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود از آسیب‌دیدگی در کوه‌نوردی خبر داد. وی بیان کرد: از دیروز راه‌ رفتنم خیلی دشوار شده و بناچار خانه‌نشین شدم. کارها را الکترونیکی می‌بینم و جلسات هم ویدئوکنفرانسی.

پیشنهاد بانوی نماینده: حجاب را تبدیل به قانون کنیم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد ما این است که اگر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه حجاب قابلیت اجرا ندارد آن را تبدیل به قانون کنیم تا امکان نظارت مجلس بر حسن اجرای آن بیشتر شود. زهره الهیان، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم کاری دستگاه‌های متولی در امر حجاب گفت: موضوع عفاف و حجاب مستقیم به متولیان فرهنگ و سیاستگذاری‌های کلان نظام واگذار شده که متأسفانه در دولت‌های گذشته و کنونی مغفول واقع شده است، در حالی که باید در زمینه عفاف و حجاب، بستر انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی به نسل جدید را آسیب‌شناسی کنیم و این اتفاق باید درون خانواده‌ها رخ دهد اما متاسفانه این گونه نبوده و موضوع حجاب و عفاف مدنظر قرار نگرفته است. عضو فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پوشش و عفاف نشان‌دهنده تفکر افراد است و متأسفانه این موضوع هرگز به جامعه ما منتقل نشده اما باید برای کودکان و نوجوانان این امر را تبیین کنیم که پوشش نامناسب نشان از عدم توجه به کرامت انسانی است برای تحقق این امر در برنامه داریم مصوبه عفاف و حجاب را اجرایی و نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم. این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از کمیسیون فرهنگی گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی باید توجه جدی به مسائل فرهنگی و ساماندهی وضعیت مد و لباس کشور داشته باشند و آن را در اولویت‌ و دستور کار خود قرار دهند چرا که اگر به دنبال تمدن نوین اسلامی هستیم، باید مساله پوشش در جامعه اصلاح شود.

توئیت موسویان درباره نتیجه انتخابات آمریکا

سید حسین موسویان، دیپلمات سابق کشورمان درباره نتایج انتخابات آمریکا اظهارنظر کرد. موسویان نوشت: درباره عبور از شرایط کنونی،‌ دوره ۲۰ ژانویه تا انتخابات ریاست جمهوری ایران تعیین کننده است، نباید کاری کنیم بایدن هو شود و به برجام نگردد، فکر مذاکره با آمریکا نباشیم، بلکه بازگشت امریکا به برجام را تسهیل کنیم، همین کافی است.

برنامه جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات ۱۴۰۰

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: حضور و ورود ما به مساله انتخابات جدی و فعال است اما در عین حال با سایر گروه‌های همسو مشترک خواهد بود و این گونه نیست که به صورت مستقل اقدام کنیم. حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو شورای مرکزی و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با ایلنا، درخصوص فعالیت‌های اخیر جامعه روحانیت مبارز پیرامون انتخابات سال آینده و در پاسخ به این که این تحرکات به معنای معرفی کاندیدای مستقل از درون جامعه روحانیت خواهد بود یا نه؟، گفت: بنای ما به عنوان جامعه روحانیت مبارز بر این است که با مجموعه‌ای که با ما همسو هستند، حرکت جدیدی را دنبال کنیم، در واقع حضور و ورود ما به مساله انتخابات جدی و فعال است؛ اما در عین حال با سایر گروه‌های همسو مشترک خواهد بود و اینگونه نیست که مستقل اقدام کنیم. وی در پاسخ این که جامعه روحانیت مبارز یک ساختار جدید ائتلافی متفاوت از «شورای ائتلاف» که در انتخابات مجلس فعال بود را دنبال می‌کند؟ بیان داشت: بله بنا بر این است که ساختار جدیدی بنا گذاشته شود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین درخصوص اینکه فعال شدن و فعالیت این روزهای جامعه روحانیت را می‌توان به دلیل دلخوری از رفتار اصولگرایان در انتخابات مجلس و نادیده گرفته شدن این تشکل پرسابقه دانست، اظهار داشت: خیر فعال شدن جامعه روحانیت به این جهت نبود، جامعه روحانیت در انتخابات مجلس آمادگی برای ورود کامل و جدی به موضوعات نداشت. وی در خصوص احتمال رایزنی و به نتیجه رسیدن با جبهه پایداری برای این ساختار جدید ائتلافی گفت: بنا بر این است که با جبهه پایداری هم گفت‌وگو و از آن‌ها هم خواسته شود که جزو مجموعه‌هایی باشند که شورای سیاست‌گذاری را تشکیل می‌دهند.

خبر مهم دنیا از نگاه رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات بیان کرد: ‌خبر مهم دنیا نیامدن ترامپ است، نه آمدن بایدن از فرصت ها باید استفاده کرد اگرچه نباید دل به آن بست.محمدعلی ابطحی در حساب شخصی توئیترش درباره انتخابات آمریکا و پیروز جو بایدن نوشت: ‌خبر مهم دنیا نیامدن ترامپ است. نه آمدن بایدن. برای ایران که فربانی فشار حداکثری او بودند. مهمتر است. بایدن برای ایران منجی نیست، ولی فرصت هست.

اولین واکنش ظریف به نتیجه انتخابات آمریکا

وزیر امور خارجه ایران به مشخص شدن نتیجه انتخابات در آمریکا واکنش نان داد. محمد جواد ظریف در توئیتی به زبان انگلیسی نوشت: مردم آمریکا حرفشان را زدند و جهان در حال تماشای این است که آیا رهبران جدید از آزار و اذیت و بی قانونی فاجعه‌آمیز رژیم‌شان دست بر می‌دارد یا خیر و چندجانبه گرایی، همکاری و احترام به قانون را می‌پذیرند. کردار مهم‌ترین چیز است. سوابق ایران: عزت، علاقه و دیپلماسی مسئولانه.

نقد خباز به حضور نام‌های تکراری در انتخابات

عضو حزب اعتماد ملی درباره حضور نام‌های تکراری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطالبی بیان کرد. محمدرضا خباز عضو حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: ما باید ریاست را یک مسئولیت بدانیم، یعنی اگر مسئولیتی به ما واگذار شد به عنوان طعمه به آن نگاه نکنیم تا مشکلات مردم به راحتی رفع شود. او ادامه داد: رسیدن به ریاست جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و ... نباید هدف باشد، بلکه باید ابزاری برای خدمت به مردم باشد، به نظر من اگر هم فردی چندین بار در انتخابات خودش را عرضه کرد و مردم از آن استقبال نکردند، دیگر نباید وارد این عرصه شود زیرا جنبه سبکی دارد و شان و جایگاه آن زیر سوال می‌رود و خوب نیست، همچنین ممکن است مردم فکر کنند که این افراد دنبال قدرت و قدرت طلبی هستند.

عضو حزب اعتماد ملی تصریح کرد: وقتی مردم ما را نمی‌خواهند چرا باید اصرار بیش از حد کنیم؟ حضور افراد تکراری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کار پسندیده‌ای نیست و اینجا دیگر بحث خدمت مطرح نخواهد بود و جنبه هوای نفسانی دارد. خباز تاکید کرد: نیروی جوان و باتجربه در کشور ما فراوان است، برای مثال حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری یک بار نامزد ریاست جمهوری شد، اما رای کافی کسب نکرد، از آن روز به بعد دیگر اعلام آمادگی برای ریاست جمهوری نکرد. او اظهار کرد: افرادی که چندین نوبت وارد انتخابات ریاست جمهوری شدند، باید در حال حاضر وارد اتاق‌های فکر شوند و به نیروهای جوان درس بدهند تا بتوانند با تجربه ارزشمند نیروهای قدیمی و انقلابی به مردم خدمت کنند.

امیرعبداللهیان: مذاکره برای مذاکره، بازی بی‌حاصل است

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به دیدار خود با راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران گفت: دو کشور ظرفیت همکاری زیادی دارند. حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‏⁧‫«‏یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹/دیدار آقای راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران گفت‌وگویی صریح و سازنده داشتیم. سفیر خواستار مذاکرات بیشتر جمهوری اسلامی ایران است به وی تاکید کردم، بهتر است لندن به تعهدات معوقه خود عمل کند. مذاکره برای مذاکره بازی تکراری و بی‌حاصل است. دو کشور ظرفیت همکاری زیادی دارند.»

رویترز: بازگشت به برجام سریع رخ نمی‌دهد

رویترز در تحلیلی بر روند طولانی بازگشت به برجام تاکید کرد. به گزارش رویترز، ترامپ بعد از این که به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شد از توافق هسته‌ای خارج شد و فشار بر ایران را افزایش داد. جو بایدن به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته برگزیده شد. وی وعده داده بود که به این توافق بازخواهد گشت. اما دیپلمات‌ها و تحلیل‌گران می‌گویند که احتمالا به دلیل دشمنی این دو کشور و اختلاف‌ها و بی‌اعتمادی طولانی هر دو طرف به هم این اتفاق خیلی سریع رخ نمی‌دهد. رابرت اِینهورن، کارشناس مسائل سیاسی گفت: بازگشت به تعهدات مندرج در تواففق ممکن است حدود شش ماه طول بکشد و ممکن است که اصلا آن‌ها به توافق نرسند.

ایران خواستار جبران «ضررهایی» شده که در اثر تحریم‌های آمریکا به آن وارد شده است و به صورت ضمنی تاکید کرده که واشنگتن باید ضررهای عدم خرید و فروش نفت را بپردازد و این چیزی است که برای هر رئیس‌جمهور آمریکا اگر غیرقابل پذیرش نباشد، کمی سخت است. جفری لوییس، کارشناس موسسه مطالعات بین‌الملل میدل بری گفت: توافق هسته‌ای باید احیا و زنده شود. اگر می‌خواهید این اتفاق رخ دهد، می‌توانید راه‌حلی برایش پیدا کنید. گاهی در واشنگتن، مشکلات قابل حل هستند، وقتی افراد تمایلی به رسیدن به جواب و راه حل ندارند، غیرقابل حل می‌مانند.

نماینده مجلس: ظاهراً شر ترامپ کم شد اما زامبی‌ها هنوز هستند

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه ترامپ از مریخ نیامده بود، نوشته است: این زامبی زهرآلود، محصول همین کارخانه لیبرال سرمایه سالاری و مترسک الیگارشی آمریکا بود که پس از پایان تاریخ مصرف، با زور رسانه، روانه زباله دانش می‌کنند اما زامبی‌ها هنوز هستند.سید نظام‌الدین موسوی در پیامی در حساب توئتیری‌اش نوشت: ظاهراً شر ترامپ از سر جهان کم شد، اما شر امپریالیسم آمریکا همچنان باقی است. عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ از مریخ نیامده بود، نوشته است: این زامبی زهرآلود، محصول همین کارخانه لیبرال سرمایه سالاری و مترسک الیگارشی آمریکا بود که پس از پایان تاریخ مصرف، با زور رسانه، روانه زباله دانش می‌کنند اما زامبی‌ها هنوز هستند.

پاسخ رهبر انقلاب به یک استفتاء درباره سهام عدالت

رهبر انقلاب در پاسخ به یک استفتاء شرایط پرداخت خمس سهام عدالت را بیان کردند.رهبر انقلاب به استفتائی جدید درباره خمس سهام عدالت پاسخ دادند. در این استفتاء آمده است: «با توجه به اینکه واگذاری سهام عدالت به صورت اقساط (از محل سود حاصل از سهام)، بوده است، آیا این سهام، متعلق خمس است؟ بر فرض وجوب، زمان تعلق چه زمانی است؟»رهبر انقلاب در پاسخ تصریح کردند: پس از آزاد شدن سهام عدالت، مقداری که قابل فروش است، در اولین سال خمسی، خمس آن به قیمتی که خریدار دارد، باید پرداخت شود.

واکنش جهانگیری به نتیجه انتخابات آمریکا

معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران در توییتر نوشت: سرانجام با اعلام نتیجه ‎انتخابات آمریکا، دوران ترامپ و تیم ماجراجو و جنگ طلب او به پایان رسید. اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏سرانجام با اعلام نتیجه ‎انتخابات آمریکا، دوران ترامپ و تیم ماجراجو و جنگ طلب او به پایان رسید. نقض معاهده‌های بین‌المللی از محیط زیست تا تحریم‌های اقتصادی و ضد انسانی علیه ملت ایران و حمایت از تروریسم و نژاد پرستی، شاکله سیاست‌های ترامپ بود. ملت ایران که با مقاومت در مقابل سیاست فشار حداکثری ترامپ ایستاد، رنج‌های ناشی از اخلال گسترده در معیشت خود، عدم دسترسی بیماران به دارو و ترور سردار ‎سلیمانی عزیز را فراموش نخواهد کرد. امیدوارم شاهد تغییر سیاست‌های مخرب آمریکا و بازگشت به قانون و تعهدات بین المللی و احترام به ملت‌ها باشیم.»

اولین واکنش وزارت خارجه ایران به پیروزی بایدن

سخنگوی وزارت خارجه پیرامون پیروزی بایدن و سیاست ایران در قبال آمریکا، گفت: منتظر اقدامات عملی آمریکا هستیم.سخنگوی وزارت خارجه در گفتگو با العالم یادآور شد: لیستی از موارد پاسخگویی دولت امریکا نزد ایران محفوظ است، آمریکا چاره ای جز احترام و بازگشت به مسیر قانونمداری ندارد.وی آمریکا را ناقض برجام دانست و گفت: آمریکا در موضع شرط گزاری برای ایران نیست، آنها میلیاردها دلار به ملت ایران خسارت زدند.خطیب زاده تصریح کرد: آمریکا باید توبه کند و جنگ اقتصادی علیه ما را متوقف کند، تفاوت بین اردوگاه بایدن و ترامپ آشکار است اما نظاره گر اقدامات عملی هستیم.سخنگوی وزارت خارجه خاطرنشان کرد: میز مذاکرات برجام پابرجاست و برای همه جا هست اگر چه مسیر سخت است.سخنگوی وزارت خارجه میهمان برنامه من‌طهران شبکه العالم بوده است، این برنامه امشب ساعت 20 از همین شبکه و البته ترجمه آن از سایت فارسی العالم پخش خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۲۳۵
حجاب قانون نداره باهاش دهن ملت رو.... وای به روزی که قانون بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حجاب قانون داره اما ما کلا مردم قانون گریزی هستیم اگه کمی به اطرافمون نگاه کنیم متوجه میشیم
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حجاب نباشه، زلزله و سیل و تورم و گرانی پیش میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اگر آقایان دولتی حجاب را مانند کمربند بستن برخورد می کردن و با آن بازی سیاسی نمیکردن الان قانون گریزی و خراب کردن حجاب وجود نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انحطاط یعنی جامعه ای به دستورات الهی عمل نکند .به کجا چنین شتابان
اولئک کالانعام بل هم اضل سلیلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
زیاد جوش نزنید. چندین سالی هستش که موضوع حجاب از اولویتها نیست و ترجیح میدن جامعه تو این
موضوع مسیر خودش پیدا کنه.
ناشناس
| Australia |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
حجاب خیلییی وقته فقط قانونه!

به عبارتی قانونی اجبار هست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
احکام حجاب احکامی الهی هستند و هر کسی نمی‌تواند هر طور که می‌خواهد تفسیر کند؛ به مراجع رجوع کنید
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خانم نماینده حجاب قانون داره
شما یکم قانون بخونی بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خوبه دیگه، با اینکار اشتغال زایی هم میشه، اداره ای، دفتر و دستکی، مدیری و رییسی و کلی کارمند و غیره ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
بستن کمربند ایمی و رعایت قوانین رانندگی و دستگیری دزد و جانی در تمام دنیا متداوله و قوانین مشخص داره
ولی حجاب حتی در مهد اسلام عربستان هم اختیاریه و حتی در قران هم اجباری نشده و در قران برای بی حجابی مجازاتی وجود نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
وقتي حرف واسه گفتن نداري واسه چي پا ميشي ميري مجلس كه به سوراخ ديوار گير بدي؟؟؟؟
كي تورو انتخاب كرده؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
حجاب قانون نیست موضوع شرعی و دینیه ! اگر قانون بود که بانو! بدنبال قانونی کردن نبود؟؟؟؟در هر حال ابزار برای زجر دادن ما زیاده . یکی همین بانوی نماینده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
قانون حجاب هست. اما باید لغو شود. از اول هم وضع چنین قانونی اشتباه بود.
آریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
این خانم واقعاً نماینده کیست؟ این ها در کجا زندگی می کنند؟
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
تعجب ندارد که خانم ای زشت طرفدار حجاب هستند!
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
مسایل عقیدتی ایمان می خواهد نه قانون
شما غیر از حجاب مشکل دیگری در کشور نمی بینی
بانوی نماینده ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان.#به عقب بر نمیگردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
به عقب نمی گردی؟
جهت اطلاع شما همان گونه یکی از فیلسوفان غربی در چند صد سال قبل گفت با این که دنیا پیشرفت می کند آخرش با چوب و چماق جنگ خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
فعلا که شما ها شر رساندین و روح و روان جوانان را خراب کردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
این که نوشتم منجی می آید و بساط شما بی حیاها را جمع خواهد کرد را سانسور کردی؟ خوب بقیه اش را هم نمی گذاشتی جناب تابناک مرموز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
کل دنیا و حتی عربستان که حجاب اختیاری دارند روح و روان جوانانشان نابود شده ؟؟
فکر نمی کنی طرز فکر و نوع تربیت جوانان ما طوریه که با دیدن موی زنان هم به فنا می ره ؟؟
آنقدر به مردان القا کرده اید که حضور و وجود و بو و موی زن غیر عادیه و باعث به گناه افتادن می شه که باورتون شده ؟!
کل دنیا زنان را در قوطی کرده اند یا شما در دانه های عالم با مردان دیگر کشورها فرق دارید ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خانم نماینده شما لطف کنید قانونی تصویب بکنید که هیچ خانواده ای سر بیشام که هیچ باید گفت سر بی نان به زمین نگذارد.فکر نان کنید که خربزه اب است
ناشناس
| Canada |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
اتفاقا من با نظر این خانم موافقم
آنچه امروز به عنوان حجاب در ایران دیده میشود از بی حجابی خیلی بدتر است.
جلوه یک شال رنگارنگ نصف و نیمه روی مو های رنگ شده که فقط یک چهارم موها را پوشانده خیلی بیشتر است.
یا حجاب را آنطور که قرآن گفته پیاده سازی کنید یا جمع کنید این بساط را که با آن هم به افراد محجبه واقعی توهین میشود هم به حجاب و هم به قرآن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
به عقب بر نمی گردیم. امیدوار نباشید دلار پایین بیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
الان مشخص شدکسانی که حاکم دولـت وقت هستند. دلار رو بالا برده بودند.
از داستان های بورس

والا بخدا ب پیر ب پیغمبردیگه خسته شدم دلار میره بالا بورس ریزش داره میندازن گردن سیاستهای ترامپ دلارمیادپایین باز بورس ریزش داره هیچ جوره این بازار نشونه مثبت نداره ترامپ هست قرمزه الانم ک بایدن داره میشه بازقرمزه،ناراحتی اعصاب گرفتم فقط اسمن من سهام دارم ارزشن هیچی واسم نمونده یه جوون ۳۲ساله بیکار ک کل زندگیش ۱۰۰میلیون پول کارگری وضایعات جمع کردن توزندگیش بود خدا ازتون نگذره من ک میخام خودمو بکشم دیگ امیدی ندارم ب زندگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
همه این بالا و پایین شدن ها چه دلار و چه بورس نقشه خود دولت است برای اهداف خاص
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دوست عزیز، بازار بورس ایران روی تولید و تجارت واقعی بنا نشده، روی حباب ساخته شده، سست تر از تار عنکبوت، به من فروردین ماه گفتن بیا سرمایه گذاری کن، با قاطعیت گفتم بورس برای خودتون... بدبختی اینجاست که حفظ ارزش پول در ایران یک چالش شده و خیلی ها از ترس بی ارزش شدن به بورس پناه بردن غافل از اینکه این بازار روی شرکت های ورشکسته جواب نمیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
یهویی نری بفروشی اگر نصف الان هم پایین بیاد در دراز مدت بر می گردد
این دولت آقای روحانی خیلی در این چیزها اشتیاق دا ند و در سال 92 هم همین کار را با بورس کرد
دکتر ژیواگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
قمار خانمانسوز در کازینوی بورس آخر عاقبتش میشه خاکسترنشینی
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
ندیدی روزنامه جمهوری اسلامی نوشته از دولت این فرضت
استفاده کنید وبا تدبیر امید را برگرداند .)چون آقایان میدانند تمام این حرکتها عمدی است و با اهداف خاصی صورت میگیرد وگرنه دولت 7سال فرصت داشت امید را بین مردم جاری کند
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خیلیها در زیان هستند(منکر حیله دولت نیستم)...اما بورس یک مهارت هست..تشخیص ورود و خروج حتما نیاز به آموزش وحداقل 3سال تجربه دارد.بورس درآمد روزانه نیست.سرمایه گذاری بلند مدت هست
بازگشت یا عدم بازگشت به برجام مثل بودن یا نبودن تحریم تفاوت چندانی ندارد.دوران نفت فروشی و مفت خوری
تمام شده برای ما کمتر ولی برای عربها و روسها بیشتر از این به بعد فقط میتوانیم چیزی را مصرف کنیم که خودمان تولید کرده باشیم ولو غیر مگر در موارد خاص مانند ماشین الات و مواد صنعتی
از داستان های بورس

آخه این انصافه با پول مردم بدزدین من بدبخت چکارکنم الان شب روز با هزار بدبختی کار کردم شبها نیومدم تو خونه تا پول اضافی ام رو به بورس بسپارم همش پرید من ۴تا بچه دارم الان توی دستم خالی پول هام رفت تو رو خدا پول هام رو بر گردونید تا من شرمنده زن و بچه هام نشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
کار هر بز نیست خرمن کوفتن
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
بورس تضمینی نیست، ریسکیه
ناشناس
| Portugal |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عزیزجان شما نباید توی کاری که هیچ اطلاعی ازش نداشتی و ریسک هم داره وارد میشدی. قرار نیست بورس هر روز بالا بره. چند ماهی هم پایین اومده. همینه عزیزجان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
بورس ریسک داره. بله اگه دو روز سبزه یک روز هم قرمزه . همه ما می دونیم اما نه اینکه دوماه قرمز باشه دو روز سبز ی آقای چیزفهمی که برای این بنده خدا نظر می دی
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خطاب به ناشناس 23:18 , 23:38 اگر دلداری دادن بلد نیستید حداقل نمک به زخم دیگران نپاشید! درسته که سرمایه گذاری در بورس تخصص می خواهد ولی هیچ کجای دنیا هم ارزش سهام بورسی بدون دلیل مشخص در عرض سه ماه به 1/3 کاهش پیدا نمی کند دزدی و رانت بازان دلال صفت را هیچ متخصص بورسی نمی تواند تحلیل بکند و ربطی به اطلاع داشتن و تخصص سرمایه گذار ندارد.0
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
اشتباه خودت هست به گردن دیگران نیانداز
من همیشه از خودم پرسیدم چرا هیچوقت به سفارت روسیه حمله نشد؟
چرا روسیه اولین کشوری بود که بعد از انتخاب بایدن،گفت امیدوار به بازگشت آمریکا به برجام و تغییر رویه آمریکا نیست؟
چرا روسیه اینقدر راحت دانشجوی ایرانی میگیره؟
چرا اینقدر مترجم روس در ایران زیاد شده؟
جرا هیچ حرفی علیه بزرگترین دشمن تاریخی ایران،روسیه،که علاوه بر تجزیه ی بخش بزرگی از کشور،دستاش به خون ایرانی ها آلودست زده نمیشه؟
من طرفدار آمریکا نیستم،من طرفدار این هستم که کشور از پادوهای شرقی و غربی پاک بشه.
یک ترازو برداریم،یک طرفش جنایات و ظلم روسیه رو بزاریم و طرف دیگرش جنایات و ظلم آمریکا...نتیجه قابل پیش بینی هست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عاااالی فقط همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
در تاریخ گیر کردی روسیه ای دیگه باقی نمونده انگلیسی باقی نمونده آمریکا همه رو کرده تو قوطی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عموجان ملاک حال امروز کشورها است و نه گذشته
حالا شما یک ترازو بگذار از آمریکا و روسیه از 40 سال پیش تا الان
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
کدوم دانشجوی ایرانی؟؟؟ نصف دانشجویان ایرانی در روسیه بدبخت شدن و برگشتن، به جز نور چشمی ها یا کسانی که دستشون در جیب پدر پولدارشون هست، بقیه قید تحصیل در روسیه رو زدن، زبان روسی بسیار سخته، زندگی در روسیه مخصوصا مسکو هم قیمت زندگی در سوئیس خرج داره، خواهشا اطلاع ندارین صحبت نکنید، با دلار 25 تومانی تحصیل در روسیه مثل خودکشیه مگر اینکه آقازاده باشی یا پدر پولدار داشته باشی که دلار 4 تومانی با دلار 25 تومانی برات فرقی نداشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
در طول تاریخ روسیه همیشه در نیمه راه پشت کسانیکه به او اعتماد کرده بودند را خالی کرده و سبب نابودیشان شده از این گذشته در چهل سال گذشته هم بخاطر نیروگاه اتمی و هم موشکهاچند برابر پول گرفته و به هیچیک از تعهداتش عمل نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
جهت اطلاع شما روسیه تزاری تقریبا ۲۰۰ سال پیش قراردادهای گلستان و تزکمانچای و سپس ظلمهای زیاد به ایران کردند سپس سال ۱۹۱۷ لنین انقلاب کرد و کلا حکومت تزاری جمع شد و اتحاد جماهیر شوروی کمونیستی تشکیل شد تا سال ۱۹۹۰ که انقلاب دیگری شد و روسیه جدید شکل گرفت و کشورهای مستقل زیادی تشکیل شد که آن قسمتهای جدا شده و اشغال شده در زمان روسیه تزاری هر کدام یک کشور مستقل شدند. خوب اگر جرم و جنایتی در بیش از صد سال قبل رخ داده باید از این روسیه جدید که عمرش به ۳۵ سال هم نمیرسه مطالبه کرد؟
در حالیکه آمریکا از سال ۱۳۳۰ تا حالا داره یکسره بر علیه ما مرتکب جرم و جنایت میشه.
اگرانتقام تاریخی میخواهید بگیرید برید سراغ مغولها که ایران رو ۷۰۰ سال پیش نابود کردند
از داستان های بورس

آخه این انصافه با پول مردم بدزدین من بدبخت چکارکنم الان شب روز با هزار بدبختی کار کردم شبها نیومدم تو خونه تا پول اضافی ام رو به بورس بسپارم همش پرید من ۴تا بچه دارم الان توی دستم خالی پول هام رفت تو رو خدا پول هام رو بر گردونید تا من شرمنده زن و بچه هام نشم
نماینده ای که منتخب مردم نیست نبایداظهار نظر کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خخخه از کیهان رسیدین به نماینده مجلس که افاضه کنید نماینده مردم نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
شما که تو انتخاب نماینده شرکت نکردی حق اظهار نظر نداری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
رییس جمهور فعلی، منتخب مردم است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
این نماینده اول بره قانون مجازات اسلامی رایک .بارمطالعه بعد اظهار نظر کنه
از داستان های بورس

از ۲۰تیر که اصلاح شروع شد همه تحلیل گرا گفتن ۱۵تا۲۰درصد بازار اصلاح داره بر میگرده ۱۲۰ملیون سودم رفت امروز هم ۶ملیون از مایه رفت .ای کاش ماهم مثل بقیه همون اولش می‌رفتیم صف فروش یه سیو سودی میکردیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Portugal |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
تحلیل گر کیه؟ بازار بورس همینه. شما توی چند ماه سود فراوان کردی، چند ماه هم ضرر فراوان. قرار نیست فقط به شما سود بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
امان از طمع
نماینده هایی که با کمترین رای در طول چهل سال روی کار اومدن جز روضه خوندن و فحاشی کاری نکردن.دلم میخواد برم ببینم چه کسایی به این زن رای دادن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
شما خودتان استاد فحاشی هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
نفرمائید اتفاقا این نماینده ها خیلی کار انجام دادن. همین که کاری نمیکنند خودش یه نعمت هستش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
افرادی شبیه خودش !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
عزیز دل برادر چرا کاری نکردند ماشین صفر گرفتند پول خانه و دفتر و واکسن و امکانات دیگر گرفتند اینها مگه کم کاری است
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
نسبت منفی ها به مثبت های این نظر نسبت مقبولیت این
نماینده هارو مشخص میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
حالا اون نماینده هایی که با بیشترین رای اومده بودن، چه گلی به سر ملت زدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
امثال خودش
قصه غم انگیز دیگری از بورس

ما که خانواده ۵ نفری تمام پس اندازمان را سهام خریدیم ووتاوحالا ۶۰ تا ۷۰ درصد تو ضرریم دیگه با یک یاچند روز مثبت شدن چی میخواد بشه .
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عزیز دولتی ها دنبال ساده لوح های متوهمی مثل شما بودند که بورس را درخت سکه سریال پینوکیو ببیند که روزی ۵ درصد سود میدهدمن تاجر میلیاردر یک سهم در این دوران نخریدم آن وقت شما کل پس اندازتان را در بورس قمار کرده اید؟خود کرده را تدبیر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
گول طمع خودت رو خوردی
در ایران گروهی هستند که با هر بهانه ای فقط حرف میزنند برای اینکه حرفی زده باشند؛ حالا معنا، مفهوم و نتیجه آن حرف بر زندگی مردم چیست اصلاً برایشان اهمیتی ندارد؛ مهم این هست که فقط شعاری داده باشند. گویی که در کشور مسابقه حرف و شعار در حال برگزاری است و میخواهند که در این رقابت از بقیه مسئولین عقب نمانده باشند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
آی گفتی
چنان رونقی ایجاد کنم که
یه قصه پر غصه دیگه

من نمدونم ولی خدا کنه هر کس اومد پول مارو پس بدن نصف سرمایمون رفت خیر نمیبینه هر کس که پول مردم رو با ترفند از دستشون در اورد
پاسخ ها
ناشناس
| Portugal |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
پس بدن یعنی چی؟ مگه قرض دادی؟ سرمایه گذاری با پذیرش ریسک یعنی همین. فقط قرار نیست سود بدن که. هم سود داره و هم ضرر. پس هم کسی نمیده. هیچ ترفندی هم در کار نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
آقایی که داری نطق می کنی و می گی بورس هم سود داره و هم ضرر. چند ماهه قرمزه فهمیدی. برای چی دولت مردم را تشویق به رفتن بورس کرد؟ وقتی رفتند چه بلایی سر بورس آوردند. بد نیست یک خورده تفکر.
اگر دقت کنیم ترامپ در بسیاری از ایالت های بزرگ فقط ۲هزار رای کمتر از بایدن آورده که این آراء هم متعلق به مهاجرین و غیر آمریکایی تباران است واقعا اوج دموکراسی است که به این افراد اجازه رای دادن هم داده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
آمریکا 50 تا ایالت داره، چجوری 50 ضربدر 2000 میشه
حدود پنج میلیون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
زیادی دقت کردیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خدایی خودت راضی هستی که افغانستانی های ساکن ایران در انتخابات ما شرکت کنند!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
امریگا کلاکشور مهاجران هست
توییت سید حسین موسویان را خواهشا همه سیاسیون بخوانند... خواهشا..خواهشا... به خاطر آبروی تک‌تک ایرانی ها... به خاطر خدا.. تا مشکلات کمی فقط کمی حل بشه
1-طرح اصلاح ماده54مکررمالیات مستقیم به کمیسیون اقتصادبرگشت وحق 1 واحد برای هر کدملی حذف شدکه خلاف اصل31قانون اساسی است.
2-دور زدن ایرادات شورای نگهبان درطرح مالیات خانه خالی درکمیسیون اقتصاد:
ایرادبند 6 – 1 شامل:عذرموجه مالک،ایرادملک وبازار،عسروحرج مالک،عدم اضطرار، ایراد زمین،سن یامتراژ بنا،اختلاف شرکایا وراث،خطرمنطقه یاجغرافیا،ایرادمشاعات یاتاسیسات،صدمات بنا یا تاسیسات یاغیرشرعی،درتعمیر یاتخریب یاعدم وجودبنا.
اما نادیده گرفتن ایرادات،فقط اجاره نرفتن بنا ایراد دانست وصورت مساله پاک وبه ایراد جزئی فروکاست.
3-پیشنهادمعاف ازمالیات:فرزندان،بازنشسته،معلول،بیمارخاص،جانباز،ایثارگر،آزاده،دانشجو،سرباز،خیروواقف،فرزندخوانده،مناطق محروم،روستایامرزیاصعب عبوریاعملیاتی،بیکار ایتام،زنان سرپرست، بی یابدسرپرست،مشاغل خانگی،واحدنقلی کلنگی،پیلوت وانباروپارکینگ.
4-اصلاح قانون اجاره چاره کاره نه مالیات!
5-حق29ملیون مجرددراین طرح کجاس؟
6-6برابرمالیات انصافه؟
6-قانون دیگرکشورهافردملاکه نه خانوار.
7-چیزی از شما کم میشوداگردرصحن پیشنهاداصلاح دهیدیالااقل رای ندیدبهش تابره اصلاح شه؟
وقتي انسداد شديد سياسي رخ چنين نمايندگاني هم پيدا مي شود. اختلاس و دزديهاي و نالياقيها و ... را ول کرده به حجابي چسبيده که اساسا بايد اختياري و انتخابي افراد باشد نه اجبار که همه متنفرش شوند عملا و عمدا رعايت نکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
در حد عمدی هم نیستی چون ریز و اندک هستی
خانم به اصطلاح نماینده مردم در مجلس،
فقر، رانت و فساد اداری و رشوه اولویت کشور است۔
حجاب اجباری اولویت کشور نیست۔
انسان با اختیار به بهشت و جهنم میرود نه با اجبار۔
بعد از اینهمه سال لاید متجه شده باشیم که
هم کشف حجاب رضا شاه و هم حجاب اجباری،
مخالف کرامت انسانی است۔
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
هر وقت درکت رسید که حجاب در ریشه فطرت انسانی و تاریخی دارد بیا از اقدام رضا شاه و الان مقایسه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ایشون باید حرفهایی بزنند که تایید صلاحیت ایشون برای دور بعد تضمین بشه و چی کم دردسر تر و جذاب تر از حجاب
کلا زدن توی سر زنان و زور گفتن به |آنها هم جذابه هم کم دردسر و هم اون بالایی ها خوششون میاد
اگر بیاد از فقر و بیکاری و بخور بخور نور چشمی ها بگه که نونش آجر می شه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
شما درکت می رسه حجابت رو رعایت کن به بقیه چیکار داری؟
در عرض کمتر از ۴ ماه دلار رو از ۱۳ تومن به ۳۰ تومن رسوندن و اصلا صحبت اینکه این وضع اقتصاد و سرمایه مردم رو نایود میکنه نبود، حالا که بایدن پیروز شده و دلار شروع به ریزش کرده و همه می دونیم که قیمت دلار خیلی پایین تر از این قیمت هاست، آقایون در بانک مرکزی و دولت تازه میگویند که نباید دلار سریع پایین بیاد! این اگه نقش مافیای دلار و سکه و خودرو و همراهی دولت با اونا نیست، پس اسمش چیه؟ دلار قیمت واقعی اش زیر ۱۰ هزار تومان است! چقدر قراره با بالا و پایین بردن دلار، حتی با اینکه دیگه بزودی بهانه ایی به اسم ترامپ رو نخواهند داشت، جیب مردم عادی رو خالی کنند؟؟؟ نماینده های به اصطلاح منتخب ملت، چرا فقط نظاره گر هستند؟
ببین برای برجامی که باعث فنا رفتن دانش و حق و حقوق
کشور می‌شود دارند بال بال می زنند
بعضی ها هول شده اند و خیال می کنند که با روی کار آمدن بایدن، گشایشی در مشکلات داخلی و همچنین اختلافات بین ایران و آمریکا ایجاد خواهد شد، در صورتیکه سخت در اشتباهند به دلایل زیر:
- بایدن فقط در صورتی به برجام بازخواهد گشت که موارد تکمیلی مربوط به صنایع موشکی در مفاد این تفاوقنامه گنجانده شود، یعنی همان آیتم هایی که مورد درخواست ترامپ بود و تهران با آن مخالفت کرد
- هیچ تردید نکنید که ایران به التماس خواهد افتاد تا آمریکا به برجام برگردد بنابداین شرط و شروط گذاشتن برای این امر، بسیار مسخره و غیر واقعی است
- ایران، رفتن ترامپ و آمدن بایدن را آنقدر مهم و حیاتی میداند که امتیازات بسیاری به امریکا خواهد داد تا از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و در این گذر، مطمئن باشید که دیگر حتی حرفی از انتقام خون سردار سلیمانی نخواهد زد. آنهایی که این حرف را باور ندارند، فقط چند ماه صبر کنند تا صحت این ادعا را به چشم خود ببینند
- روابط امریکا و اسراییل راهبردی و بسیار مستحکم است و هیچ ارتباطی به حاکمیت حزب جمهوریخواه یا دموکرات در کاخ سفید ندارد
و لذا ایران در اینمورد نیز کماکان دچار خسران خواهد شد

از مجموعه مطالب فوق، میتوان اینگونه نتیجه گیری کرد که در دراز مدت و حداکثر بعد از یک سال، وضعیت ایران بمراتب بدتر از زمان ترامپ خواهد بود. این خط و اینهم نشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
جوش نزن دلال شیرت خشک میشه
ناشناس
| Portugal |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
میخوای یه سال دلاراتو قایم کن بعد که خیلی وضع بدتر شد بیا بفروش و خون هموطنات رو سر بکش
ناشناس
| Poland |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
لطفا خط ندید.بایدن باید به برجام برگرده.بدون هیچ شرط اضافه.وگرنه ارزشهای امریکایی که بهش معتقده خدشه دار میشه.همونطور که به بقیه پیمانهایی که زمان اوباما بسته بودند برخواهد گشت
دولت الان مثل مرغ منجمد ترامپ گذاشته بودش تو فریزر کاملا یخ زده بود بایدن از فریزر آوردش بیرون ولی باید یه مدت بمونه تا یخش آب بشه
گوجه فرنگی ۳هزار تومانی شده ۲۱هزار تومان
بیمارستانهای کشور دارن تبدیل به سرخانه مردگان شده
پرستاران کشور دارن یکی یکی نابودشدن
سونامی کرونا داره روزانه ۵۰۰نفر رو قربانی میکنه
نبود انسولین بیماران دیابتی رو زمین گیر کرده
ملت سرگرم بازی ترامپ و بایدن کردین
بایدن ۷۳ روز دیگه اگه سالم بمونه میخاد بیاد اصلاح طلبانی شیادی که مدعی هستند رییس جمهور تدرکاتچی هست حرص قدرت دارن شما نگاهی به سایت انتخاب کنید بعد به ماهیت یه عده پی میبرید ؟؟
قانون کردن حجاب رو بزارید وقتی برای بعد از وقتی که قدرت داشتید یک وزیر رو استیضاح کنید.
آقایان ما روبه درخانه ماندن تشویق میکنند آن موقع خودشان در کوهنوردی پایشان آسیب میبیند وقتی مسولان ما اینگونه هستند از مردم عادی چه توقعی است؟
البته زیاد مشکلی هم نیست پست پرنده آقای جهرمی که ملت را بخاطرش چندین روز سرکار گذاشت کارهای عقب افتاده وزیر را انجام میدهد البته فک نکنم وزیر چنان کاری هم داشته باشد بغیر از کوهنوردی
توئیت موسویان درباره نتیجه انتخابات آمریکا:
اقای موسویان ابتدا نرمک نرمک شروع میشود و فراخوان به برجام و سپس به نتیجه ایکه هشت سال مردم هشدار دادند ولی شما پذیرا نبو دید و دومرتبه سربلندکرده اید که یکبار دیگر همان خیانت به ایران را تکرار کنید.
از اینکه آمریکا چنین خوار و ذلیل گردیده ربطی به برجام ندارد.
علت ان موشک های سپاه است که در عین الاسد فرود امد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
بابا تو رو خدا علی جون اینقدر ذلیل ذلیل نکنید. این آمریکایی ها اصلا ایران رو تو محاسباتشون نمی بینند. به خدا ما هم وقتی ایران بودیم همینطور فکر می کردیم. اینها با چین و روسیه ممکنه رقابت داشته باشند ولی به خدا به پیر به پیعمبر اصلا نمی دونند ایران با عراق فرقی
دارند یا نه!
اینروزها یک فرد دلیر و شجاع به هواداری از مردم مالباخته در بورس برخواسته و دستور داده تا در کانالش مرتب از سقوط بورس بنویسند و او کسی نیست جز معجزه هزاره سوم!!!تخصصی در بورس ندارم اما میدانم بورسی که به سرعت رشد کند به همان سرعت زمین میخورد. اما این اقا که خودش در پایان دوره ریاست معجزه وارش به بهانه بنگاه زودبازده؛ به تعاونیهای اعتباری مجوز داد تا انواع و اقسام تعاونیها مثل قارچ در کشور پر شود و در نهایت در یک ورشکستگی ساختگی در روز روشن جیب مردم سپرده گذار را خالی کنند و نقدینگی که با چاپ پول توسط او ایجاد شده بود نابود کردند البته از جیب مردم مالباخته؛سپس بعد از چند سال که ارزش پول ان مردم یک چهارم شد به شکل قطره چکانی انهم تازه توسط دولت بعد پولها را برگردانند و یا با کلاهبردارانی امثال پدیده شاندیز بسیاری را به خاک سیاه نشاندند حالا امروز نگران دارایی مردم شده اند!!!اقای احمدی نژاد همه را میشود مدت کوتاهی گول زد.گروهی را میشود برای همیشه گول زد.اما همه را نمیشود همیشه گول زد. شما بفرمایید منزل به کارهای بدی که در دوران ریاست جمهوری خود انجام دادید بیشتر فکر کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
جدی؟ احمدی نژاد جلو افتاد؟ درود بر این مرد بزرگ که همیشه حامی محرومین من اولین باورمند به این فرستاده ام در واقع هر وقت ادعا میکنه من جزو نخستین پیروانش هستم
یکی از روزنامه ها نوشته بود ترامپ قربانی تصمیمات اشتباهش شد شما اشتباهات ترامپ را تکرار نکنید و از فرصت ها استفاده کنید.
تابی داری حالمون رو از این تبلیغات به هم میزنی ؟! تو هم مثل سایت انتخاب برو برای اصلاح طلبان دلالی کن ؟یه چیزی گیرت بیاد ؟!
یت فکری برای زامبی های خودی بکنید!
خانم نماینده نمیداند حجاب قانون هست الان؟؟!
با غنی سازی ۵۰۰ کیلو اورانیوم دیگه برجامی نخواهد بود ، فعلا به فکر گوجه فرنگی ۲۰ هزار تومانی و کمبود روعن و کره و نهادهای دامی باشید ؟!
بالاخره تاحدودی ترامپ تاون ترور را گرفت وبه حقش رسید ملعون ترامــــــــــــــــــــــــــپ
با ابن اظهار نظرهای مسئولان بنای دشمنی جدیدی پایه ریزی شد ملت خود را برای تحریمی سخت تر از تحریم ترامپ اماده کنید
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من تولید کننده وطنی رونق امروز کارم را مدیون ترامپ ملعون هستم چون دیگه دلار مفتی وجود ندارد که دولت با واردات ارزان همه چیز ،تولید داخل را به لجن بکشد از این به بعد یا جنس ایرانی یا هیچ چیز
دست آورد های ترامپ برای آمریکا همه اش منفی نبوده است ،مسلما با موقعیت ضعیف ایران ، مسئله برجام به سادگی به زمان اوباما باز نمیگردد و خوشحالی و تخیل است که ما خیلی باش تجربه داریم!
اقایان مسیول شما رو به مقدساتون قسم به فکر بورس باشید سرمایه ۴۵میلیون ایرانی داره نابود میشه خیلی ها بیشتر از ۷۰ درصد از سرمایه خود رو از دست دادن؟ چرا باید کاری کنید بورس ۲۰۰ هزاری طی یکسال ۲میلیونی بشه فقط برای فروش شرکتهای ورشکسته چرا باید کاری کنید که بورس باید دلار ۴۰ تا ۵۰ هزاری رو پبش خور کنه ؟! حالا با این دلار ۲۵ هزار تومانی باید منتظر شاخص ۸۰۰ هزاری باشیم ؟،!! مگه علم اقتصاد نخوندید که بازارهای رقیب باید به موزات هم حرکت کنند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
این نتیجه ساده لوحی و خوش خیالی ملت هست که دولت عزیز هم مرتبا ازش سوداستفاده می کنه
چرا باید سهام شرکت های کاعذی و ورشکسته رو چند برابر قیمت میخریدید در حالی که هیچ علم و تجربه ای از بورس و بازار سرمایه نداشتید چرا باید حرف دولتی که همیشه سرتون کلاه گذاشته رو باور می کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
به هر حال اگه قبول کنیم دولت سر مردم کلاه گذاشته مقصر دولته وگرنه شهروند عادی مسلح یه همه علوم نیست فقط بر اساس اعتماد زندگی میکنه
هیچ کسی در رابطه با احکام قرآنی حق دخل و تصرفی ندارد و احکام الهی نیازی به تصویب احدی ندارد
نماینده باید حدود خود را بشناسد و در اموری الهی مانند حجاب که به او‌ مربوط نیست دخالت نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
اتفاقا نماینده ومسئولین کشور وقوای اجرایی باید اجرا کنند نه مردم عادی
حجاب رو تبدیل به قانون کنید برای بی حجابها هم مجازات اعدام بذارید تا خیالتون راحت بشه.. ولن کن نیستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
زیاد ناراحت نکن خودتو. اون یه حرفی زده. این دوره مجلس فقط قراره حرف بزنند. کاری قرار نیست بکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
جالب اینکه حتی در عربستان مهد اسلام حجاب اختیاریه
دغدغه نماینده مجلس حجاب هست! ملت اگر نخواهند حجاب تحمیلی شما رو داشته باشند چه باید بکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اگر دست تو باشد که به........!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حجاب آیه قرآن هست و اجبار کسی نیست اگه خدا رو قبول نداری باکی نیست از سر سفره نعمات خدا بلند شو و سپس نافرمانی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
محمد جان اگر خجاب دستور خداست چرا فقط به زنان ایران ابلاغ شده ؟؟
چرا در دیگر کشورهای مسلمان چنین اجباری نیست ؟؟
قران و پیامبر و اسلام اونها فرق داره ؟؟
در ضمن مردم دیگه بی سواد نیستند که شماها سلیقه های خودتان را به نام دین تحمیل کنید
قوی ترین ایه درمورد حجاب آیه سی و یک سوره نور است که حجاب را به زنان مومن توصیه کرده نه اجبار
این آیه در سال ششم بعثت نازل شده که در اون دوران و حتی سالها بعد حجاب سر اصلا موضوعیت نداشته چون تا زمان امام جعفر صادق هم هنوز انسانهای کاملا عریان در شهرها تردد می کردند و دغدغه پیامبر و امامان پوشاندن عورت ملت بوده
اصلا حجاب اصول دینه یا فروع دین ؟؟!! هیچ کدام ؟
چطور شده که از اصول و فروع دین هم مهم تر شده ؟
در ضمن شما اصلا به هیچ عنوان در جایگاهی نیستی که به کسی امر کنی که از سر سفره ی خداوند بلند بشه یا در میهن خود چطور زندگی کنه
شما فقط و فقط در خصوص مسائل شخصی خودت اختیار داری 1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
اون حجاب برای زنان پیامبر بوده نه مردم عادی.حجاب اختیاری است نه اجباری
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
سفره نعمات خدا ربطی به شما ندارد خداوند متعال خود تشخیص می دهد چه کسی را از سفره نعمات خود بهره مند یا بی نصیب کند و الا اگر دست شما بود کل مردم دنیا از گرسنگی می مردند!!!0
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
به ۲۳:۴۹
آقا ما نخواهیم مسلمان باشیم کیو باید ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلار دوباره به کانال ۲۵ وسکه به کانال ۱۳ بازگشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مهم اینه که دیگه هیچ آدمی این قیمت خریدار نیست
نویسنده این موضوع= دلال دلار و بازار
نمیخای بزاری قیمت ها پایین بیاد.
ما باید بمب اتمی داشته باشیم اما نباید با آمریکا دشمن باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خووبه، سفارش بده دیجی کالا برات بمب اتم بسازه
برجام که خسارت محض بود. اما آمریکاییها همین خسارت محض رو هم اجرا نمیکنن. توافق با دولت بایدن خیلی صریح و ساده است. تحریمهای بانکی و نفتی رو به طور کامل برداره و ایران هم به تعهداتش برگرده. اگه خوابی واسه موشکهای ما دیدن باید بدونن کابوسی بیشتر نیست. موشکها دست دولت نیست که سرش معامله کنه. بحث امنیت مردم ایرانه
اولا سهام عدالت مال مردمیه که در تامین زندگی روزمره خود درمانده اند.دوما وقتی شکل جدید خمس و زکات که مالیات است به انواع و اقسام مختلف از مردم گرفته می شود مردم نباید زیر بار این مالیات مضاغف در توای شرع بروند.
اگر واقعا خانم نماینده به این عبارت خود اعتقاد دارند که "پوشش و عفاف نشان‌دهنده تفکر افراد است". واگر آزادی فکر و اندیشه را می پذیرند در نتیجه به آزادی در انتخاب پوشش و عفاف هم که نشانه فکر و اندیشه است نیز باید اذعان داشته باشند.
دلار داشت می آمد پایین.
ولی دولتمردان اگر حرف نزنند انگار کسی می گوید حرف نزنید. شما که مشکل اقتصادی ندارید و طایفه تان از بلاتکلیفی کشور و گرانی دلار حال می کنند.


به فکر ملت باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دلار بالاخره سقوط میکنه فعلا قراره آروم فرود بیاد به خلبانی همتی و روحانی ولی بالاخره سقوط میکنه
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خلبان ها چتر نجات دارن،، این مردم بدبخت هستن که چتر نجات ندارن
ناشناس
| Singapore |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
بازی خودشونه ! قیمت واقعی دلار با این اقتصاد ورشکسته پنجاه تا صد هزارتومانه
تو بورس نابود شدیم به فریاد ملت برسین ؟ سرکوب بیشتر ارزی مساوی با پودر شدن سهام ۴۰ ملیون ایرانی ؟؟! اقای روحانی گوجه فرنگی هنوز زمستون نشده ۱۸هزار تومان شده تا کی میخای سرگرم موش و گربه بازی ترامپ و بایدن باشید
مشکل کشور ما حجاب است.نه کرونا نه اقتصاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
مشکلات زیاده .مقابل هم قرار ندهید
به نظر باید سیستم حکومتی افغانستان باید در امریکا نهادینه شود
بایدن بشه اشرف غنی
ترامپ بشه عبدالله عبدالله ؟؟
بورس کشور در فراق بایدن خون گریست ؟!
سرکوب ارزی مساوی نابودی سرمایه ۴۸ میلیون نفر
اقای ریسی رانت خوران بورسی رو اعدام کنید ۱۶ میلیارد تومان یک نفر سود برای یک طی یکسال از جیب مردمی هرکدام میلیونها ضرر کردن ؟؟
اون خانم نماینده خبر ندارد حجاب در ایران قانون است ؟دیگه قراره چه برخوردی با بی حجابی بکنید که نکردید؟سطح درک تون از اوضاع ممالکت و قوانین موجود ستودنی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
هدف ایشون فقط جلب نظر اقلیت متعصب
سخنرانی بعد می ره سراع بستن شبکه های اجتماعی و سخنرانی بعدش تبلیغ چند همسری می کنه و خلاصه قند و عسل می شه و نانش می افته در روغن !
"..پیشنهاد بانوی نماینده: حجاب را تبدیل به قانون کنیم.. " : میدانید چرا ؟ چون این نمایندگان بی رای و ضعیف ، توانایی حل مشکلات اساسی مملکت را ندارند و فقط برای اینکه نشان دهند دارند کاری انجام میدهند روی راحت ترین و ضعیف ترین اقشار میتوانند تمرکز کنند ، چون هر کسی زورش به زنان و دختران میرسد ولی به مفسدان و گردن کلفت ها خیر !! واقعا که نمیبینید مردم دارند زیر بار فشار اقتصادی و فساد اداری که به طور وحشتناکی در این مملکت وجود دارد له می شوند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
رضا جان ایشون تقصیر نداره
من و شما با دیدن موی زن تحریک می شیم و احتمال داره جامعه را به گند بکشیم !
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خیلی خوب گفتی
یه بنده خدایی هر روز زنش رو کتک میزد همسایه ها گفتند بابا چکار داری بیچاره رو ، طرف جواب داد: من که نه پول دارم نه قیافه دارم نه امکانات هیچ کاری هم براش نمیتونم انجام بدم ، یجوری باید به شما نشون بدم که شوهرش هستم دیگه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
رضا جان اتفاقا عمدا دستشان را روی طبقه تاثیر گذار جامعه یعنی زنان می گذارند زیرا نهایتا این طبقه را مجبور به پذیرش نظراتش می کند.
حجاب رو درست کنید ، خیلی مهمه ، خیلی
بقیه چیزا خود به خود درست می شن
وزیر محترم بهاداشت
با سلام و احترام
من پرستاری هستم که ۲۵ سال تمام با تمام کمبودها و تبعیض ها شغل پرستاری ساختم و تقریبا به اکثر امراض مبتلا شدم از جمله دیابت ، همانطور که میدانید بیماری کرونا خیلی زود بیماران دیابتی رو از پای در میارد ، ۸ ماه تمام با استرس دارم خدمت میکنم و درخواست بازنشیستگی دارم لطفا دستور فرمایید نیروهای با سابقه که با مشکل سلامتی مواحه هستند بازنشسته کنید و نیروهای جوان و سالم رو جایگزین کنید این ۴ میلیونی که به من میدهید برهید به همون نجومی بکیران خودتون ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
چرا موافقت نکرده اند؟ با سختی کار که شامل پرستاران می شود ایشان باید بازنشسته شوند و هیچ کس نمی تواند مانع حق قانونی ایشان شود.
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
به احترام همه پرستاران به نوبه خودم



کمرم رو خم میکنم و دستشونو میبوسم
خانم الهیان در درجه اول کرامت انسانی در خیلی از مسائل دیگه هم هست
ودر درجه دوم یعنی توذهن وفکر شما مجلسی ها مسئله مهمتر از این وجود نداره که شمل به ایجاد قوانین جدید برای اون باشی که وضعیت زندگی مردم بهتر بشه
خداوند کریم همه مارا هدایت کنه به خیر وفهم زیاد
ترامپ یا بایدن فرق چندانی ندارند ولی چون شکر اضافه خورده بود حقش بود یه گوشمالی بشود.
ببخشید این جمعیت 15 درصدی مجلس نشین چرا به جای فکر پیدا کردن راه حلی برای مشکلات بی حساب و کتاب مردم باشند ،سعی می کنند با طرح برخی موارد بی اهمیت و سخنرانی های آتشین بی فایده به فکر خودشان مردم را سر گرم کنند. کسی نیست به این جماعت بفهماند که سالهای 84 تا 92 گذشته و مردم دیگر سرشان شیره مالیده نمی شود. البته باستثنای همان 15 درصد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خوب دوست عزیز اینا واسه همون 15 درصد کار میکنند. اون 15 درصد هم کسایی هستند که از آشفتگی بازار سود میبرند.
ناشناس
| Singapore |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
زیاد گفتید ! حد اکثر چهار درصد هستند و مابقیشون اتوبوس نیاد و ساندیس نباشه جایی نمیرن
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
چه کار کند بدبخت مثل داستان کسی که نمی تواند آب برساند؛ بدین خاطر آب خوردن را ممنوع می کند.
مثلا این خانم نماینده میخاد بگه من با توجه به انتخابات آمریکا حواسم به مهمترین مساله کشور که مادر همه مشکلات هست و اونم حجاب خانم‌هاست هست و دقدقه ای جز این و خلاقیت و توانمدی بیش از این در من نیست؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
قبول نداری تحریک شدن مردان با دیدن موی زنان خیلی خطرناکه ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
این هم یک مسئله مهم هست .اگه کشور اسلامی قانون حجاب نباشه کجا باشه
پس چرا بیش از 40 سال بی قانونی کردید و برای حجاب زور گفتید؟
پیشنهاد به بانوی نماینده: اختیاری بودن حجاب را تصویب کنید تا حجاب از این بیشتر مورد اهانت قرار نگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
ماهواره هم قانونی هستش مثلا. زیاد سخت نگیرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
اونوقت با مردان تحریک شده که در خیابان به زنان حمله می کنند چه کنیم ؟؟
اینجا که کل دنیا نیست که مردان جنبه ی دیدن زن بی حجاب داشته باشند !پ
زن بی حجاب ببینند اول بدترین کاری که ممکنه به ذهنشان می رسه و فوری آنرا عملی می کنند و آمار قتل و جنایت و تجاوز سر به فلک می زنه !
این بانوی محترم به جای تزریق اعتقادات خودشون که برای خودشون محترم هست بهتره فکر معیشت ملت باشن که گفته پیامبر اکرم هست که خانه ای که ففر از دربش بیاد داخل ایمان از سمت دیگه میره بیرون ، بهتره به جای ظاهر نگری بفکر باطن باشید و وظیفه خودتون رو درست انجام بدین
غیر قابل فهم هست سخنان بعضی از مسئولین کشور راجع به افول امریکا،انگار ما دارییم رشد میکنیم!! در دمکراسی و آزادی و حقوق بشر ایران نمره صفر داره اما امریکا نمره حدااقل ۱۵ .این واقعیت هست و همه ما میدونیم.اما مسئولین سعی میکنند غیر از این بما غالب کنند!!
لااکراه فی الین خانم الهیان. همیشه اجبار نتیجه عکس داده. حجاب یک مسئلهی شرعی است نه قانونی. شما چطور این دو را تمییز نمیدی و نماینده هم شدید برای تصمیمات کلان چه می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
حجاب در خیچ جای قران و سیره پیامبر اجباری نشده
حجاب اجباری یک برداشت سختگیرانه از دین سنتی است
به همین دلیل در دیگر کشورهای مسلمان حتی عربستان حجاب اجباری نیست
افرادی که ادعا می کنند خداوند حجاب اجباری را فقط به زنان ایران ابلاغ کرده در حقیقت سلیقه فقهی خود را به کل جامعه تحمیل می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
از تمام دین را اکراه فی الدینی یاد گرفتی شاید ارمنی هم باشی .
باید با افزایش روابط اقتصادی با بقیه کشورها و البته تمرکز بر خودکفایی داخلی مشکل کشور را حل کنیم
هیچ مشکل حل نشدنی وجود ندارد
دولت با حرف مرگ بر آمریکا به هیچ جا نمیرسد
به مذاکراتی باید برگردد که شرایط آن شرایط عادلانه‌ای باشد
نه اینکه همه چیز بدیم هیچ چیز گیرمون نیاد
دیدگاه این بانوی نماینده صرف نظر از مقاصد سیاسی و فردی ایشان به این معناست که در حالیکه هستی و اخلاق و فرهنگ مردم ایران برباد میرود، راه حل امثال ایشان پوشاندن و مخفی‌کردن مشکلات زیر پارچه میباشد!
آقای قالیباف که هرچی پس انداز کرده بود خرج تست کرونای خودش کرد!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
دو میلیون که پس اندازه کرده بود بابت همین تستها رفتش. .
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
کاش درد یکی بود




و درمانم یکی
شما که تا دیروز می گفتین فرقی براتون نداره کی رییس جمهور آمریکا بشه پس چرا ریز و درشتتون اینقدر ذوق زده شدید متحد تاریخیتون (دموکراتها) قدرت را به دست گرفتن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
دقيقا تمام برنامه هاي خبري در مورد انتخابات امريكا صحبت ميكنن
با پیش شرطهایی که ایران برای امریکا تعیین کرده واز طرفی فشار جناح مقابل روحانی قطعا توافقی صورت نخواهد پذیرفت با توجه به موضع گیریهای مسئولین مجددا قیمت ارز و طلا روند صعودی به خود گرفته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
دولت درامدزایی داره از دلار و سکه این چیزها. میخواد دو ماه دیگه تا جایی که میتونه مردم به دوشه. بهترین راه اجرا کردن رویه نه به دلار نه به سکه و طلا و نه به خودرو هستش.
صحبت اون نماینده(!) که در مورد حجاب بود،من رو یاد یه نفری انداخت که گفته میشد کسایی که وارد دفترش میشدن باید وضو میگرفتن، اما خودش به همراه مال مردم سر از بلاد کفر درآورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
م_خ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
حکم خدا ربطی به عملکرد افراد نداره
دلالا ها بدجور به تکاپو افتادن نذارن دلار سقوط کنه تمام برنامه هاشون برای ترامپ بود تا آخرین لحظه منتظر پیروزی ملعون بودن و حالا که شکست خوردن نقشه هاشون نقش بر آب شده و به هول و ولا افتادن نامرادا اما این دست و پا زدنا بیهوده است الحق لمن غلب ما پیروز شدیم و شما باید تاوان بدین همانطور که اگه شما پیروز میشدین از تاوان کشیدن از بچه بیمار روی تخت بیمارستان ابایی نداشتید
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دمت گرم، ولی معلوم نیست صلح کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
یعنی کلا سیستم بخاطر چند تا دلال ارزش پول ملی از دست داده؟ پس عرضه دلالها بیشتر هستش.
ناشناس
| Hungary |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
متاسفم که اینقدر ساده لوح تشریف داری یک جوری حرف می زنی انگار قبل از آمدن ترامپ سوییس بودیم اگر ترامپ نبود همین دهها میلیارد دلاری که حتی چین هم که اینقدر قربون صدقش می روند بلوکه کرده یک دلارش به من و تو مردم و کشور نمی رسید
اینا واقعا فکر می کنن تماینده مردم هستن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
شورای نگهبان انتخاب کرده و یک اقلیت که همه می دونیم به ایشان رای داده اند که بروند روی اغصاب اکثریت !
ایرانی
| - |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
سید از شما بعیده ی
اگر مجلس و نماينده كارش قانون گذاري و نظارت بر اجراي قانون است بفرماييد تا الان كدام قانون نوشته و نانوشته شده را در خصوص اجرا ان كنترل و نظارت داشته است .
ﻣﻤﻠﻜﺖ ﻏﺮﻕ ﺩﺭ ﻓﻘﺮ و ﺑﺪﺑﺨﺘﻴﻪ اﻳﻦ همم ﻏﺼﻪ ﺣﺠﺎﺏ ﺩاﺭﻩ .
با تشکر از نماینده زحمت کش و دلسوز و متخصص که تلاش میکنند به دغدغه های مردم که همانا حجاب است رسیدگی کنند. مدیون هستین اگه فکر کنید دغدغه معیشت دارن، مدیون هستین اگه فکر کنید ده ها میلیون ایرانی زیر خطر فقر هستن، مدیون هستین اگه به چیزی غیر از حجاب هم فکر کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
همون هایی که این می خواهد به زور با حجابشان کند کلا دور دین را خط کشیده اند. دغدغه اینکه ملیون ها ایرانی دیگر به شرع اهمیتی نمی دهند را ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
اونها هم هستند چرا مقابل حجاب قرار میدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خانم زهره الهیان میشه ی لطف کنید یه تبصره یه طرحتوت اضافه کنید که حتما بانوان همراه چادر برقع (روبنده) هم بپوشن که دقدقه اکثریت نسل جوان و بانوان این سرزمین حفظ بشه
حالا معیشت خیل معیشت نیست
کرونا هم مهم نیست
اشتغال که اصلا مهم نیست
ده میلیون تومان خط فقر هم مهم نیست
برخی چیزها بقدری واضح است که بصورت قانون نانوشته است و افاضات خانم نماینده در خصوص حجاب مثل این است که مثلا بگویند برای نماز خواندن یا روزه گرفتن قانون بگذاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
نماز و روزه فروع دین هستند ولی حجاب نه اصول دینه نه فروع دین و نه در هیچ جای قران بر آن تاکیدی شده و نه مجازاتی برای رعایت نکردنش تعیین شده
چیزی که در حجاب مهم است خود حجاب نیست که بگویند مثلاً باعث فساد می شود و یا نمی شود و اساساً شاید فلسفه حجاب از منظر خدا چیزی نباشد که اکثر جامعه به آن فکر می کنند که زیاد هم مهم نیست ولی چیزی که مهم است دستوری است که از جانب خدا داده شده است و اگر کسی حجاب را رعایت نمی کند خواسته و ناخواسته با زبان بی زبانی می گوید که دستور خدا در این زمینه برای من اهمیتی ندارد حالا اگر این دستور قطعی خدا باشد که حجاب واجب است و اگر نباشد که اختیاری است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
آنقدر استدلال شما آبکی است که آدم حیرت می کنه !
آخه برادر من چرا این دستور خدا فقط برای زنان ایران الزام ایجاد کرده ؟؟
چرا از این همه امر و نهی خداوند شماها فقط چسبیده اید به حجاب که در آن هیچ تاکیدی نیست و برای رعایت نکردنش مجازاتی نیست ؟
دزدان و اختلاسگران و تاراج کنندگان بیت المال رها هستند و فقط حجاب با جدیت پیگیری می شود ؟؟
خجالت هم خوب چیزیه
میخواهید حجاب را اجباری کنید خب بکنید.
اما توجه داشته باشید که ما سه مدل قانون داریم قانون سفید، قانون سیاه و قانون خاکستری
قانون سفید = عملی که مجلس آنرا جرم انگاری کرده و توده مردم هم آنرا شایسته مجازات میدانند
قانون خاکستری = عملی است که مجلس آنرا جرم انگاری کرده و نخبگان جامعه هم آنرا شایسته مجازات میدانند اما مردم نه
قانون سیاه = عملی که مجلس آنرا جرم انگاری کرده اما جامعه با آن همراهی نمی کند. مثل تجهیزات ماهواره ای
مدلی دیگر آن عملی هست که مطابق قانون جرم نیست اما مردم آنرا شایسته مجازات میدانند. مثل سیگار کشیدن در سنین جوانی و نوجوانی و مجازاتهایی هم از سوی خانواده، فامیل و محیط اطراف فرد علیه او اعمال می کنند.
حالا شما حجاب را قانون کنید. برای بدحجابی چه مجازاتی می خواهید قرار دهید؟
زندان: چند میلیون بدحجاب را زندانی کنید؟ مگر میشود!
جریمه : پولدارها جریمه میدهند و بی حجاب می شوند و تبعیض اتفاق می افتد
شلاق: اینهمه مامور اجرای حکم شلاق از کجا می آورید؟
امام جواد (علیه السلام)
اَلعالِمُ بِالظُّلمِ وَ المُعِینُ عَلیهِ وَ الرّاضِی بِه شُرَکاء
کسی که آگاه به ظلم است و کسی که کمک کننده بر ظلم است و کسی که راضی به ظلم است، هرسه شریکند
اگر در یک کشور آزاد بود این نماینده نما باید از مردم عذر خواهی می کرد که چند ماه است صدها میلیارد تومان از جیب مردم حقوق گرفته اند و به جای رسیدگی به مشکلات جدی مردم و کشور دم از محدودیت پوشش مردم می زنند این نماینده نماها خودشان نیک می دانند نماینده مردم نیستند
همیشه میگن نماینده زن اصلاحطلب ! فلان خانم ... فلان زن ... به بحث حجاب که میرسه میشه بانوی نماینده !
چرا رسانه ملی و رسانه های دیگر و سیاسیون مردم را به جشن و شادی بابت شکست یک قاتل و شرور به نام ترامپ دعوت نکردند؟؟؟؟
بانوي نماينده بهتر نيست به جاي اومدن سركار به فكر خانه داري باشي؟
مسئولین محترم مملکت و انهایی که تریبون دستشان هست لطفا لطفا یک سال حرف نزنید اظهار نظر نکنید ببینیم چی می شود
تابناک عزیز لطفا اظهار نظرهایی که موجب التهاب می شود بویژه در مورد آمریکا نشر ندهید
بورس کلک دولت برای جلوگیری از ابر تورم و جبران کسری بودجه بود


الانم دیگه نیازی به حمایت ازش نداره
لطفا نام این خانم نماینده و تعداد آرائشون رو هم بفرمایید؟
8 سال زمان دولت صرف ورود به برجـام و سپس خروج از برجام و بازگشت به برجام نافرجام سپری شد.
خانم شما و دیگر مدعیان بزور بردن جهان به بهشت همین الان خودتان را برسانید به بهشت ما هم لنگان لنگان می ایم حالا اونجا یک کاریش می کنیم شاید رفتیم جهنم که حداقل شما دیگه اونجا نیستید
اقایی که میکی حجاب ایه قران ست . بلی هست . ولی اولا ایه قران به معنای اجبار نیست مثلا نماز واجبست ولی حق نداریم انرا قانون کنیم و مردم را با زور بگوییم بیایند نماز ثانیا مگر ربا در قران حرام نشده ؟ ان خانم مثلا نماینده هر وقت ربا را توانست از بانکها حذف کند بیاید راجع حجاب هم بحث کند!
در مورد حجاب اون نماینده مگه توی این مملکت فقط مسلمون زندگی میکنه؟ الان دارید ظاهرتون رو حفظ میکنید اگه حجاب آزاد بشه میفهمین یک درصد هم مسلمون نیستن.فقط مادر بزرگها و پدر بزرگها نماز میخونن و روزه میگیرن و به اسلام اعتقاد دارن
اختلاس و رانت و رشوه خواری را هم تبدیل به قانون کنید لتفن
مینو محرز: رئیس جمهوری دستور تعطیلی تهران را صادر کرده اما استانداری موافقت نمی کند

مگر داریم !!!!

مسئولین دو چهره دارند!!!!!!!!!!!
خانم الهیان نظر شما برای خودتان مهم و محترم است و از نظر شرعی و قانونی حق تحمیل عقایدتان را ندارید در این اوضاع که مردم گرفتار مسائل اقتصادی و معیشت خود هستند شما هم در مورد حجاب پیشنهاد میدهید بقولی:
یکی میمرد ز درد بینوایی/ یکی میگفت آقا زردگ میخواهی
سلام

پرسش من اینست که آقای امیر عبداللهیان جدای از موافق یا مخالف بودن با صحبتهای ایشان .کجای دستگاه دیپلماسی ایران قراردارد . آیا این عرفه در دنیا که یک مشاور با یک مقام رسمی حرفهای اینچنین بزند آیا با دستگاه دیپلماسی هماهنگ است ؟ من به عنوان یک ایرانی این سوال را دارم ! متوجه باشیم هر چه می کشیم از این بهم ریختگی است . که هر که از هر کجا هر چی دلش می خواهد می گوید و من و بقیه باید تاوانش را بدهیم
اولین واکنش وزارت خارجه ایران به پیروزی بایدن

برگشت آمریکا به برجام
ابتدا مقداری از پولها و سرمایه های بلوکه شده ی خودمان را با منت بر می گردانند تا مزه راحتی و خوشی ذائقه مان را نوازش دهد بعد شروع میکند به سختگیری و خلع سلاح ما و نهایتا اجرای مکانیسم ماشه متاسفانه از رئیس دولت تا وزرا چشم به کدخدا دارند. چون اروپا نیز برایمان راه گشا نبوده و نیست .
دولت تدبیر و امید شعاری بیش نیست .
خدا به فریاد این مردم برسد به این طرز تفکر .............................
مقدر تاریخی . ایکاش به حقیقت پیوستنش به باور بعضی ها بدل میشد . نردبان این جهان ما و منیست عاقبت این نردبان افتادنیست لاجرم هر کس که بالاتر نشست استخوانش سخت تر خواهد شکست
وقتی که شکم سیر باشد و غم فردا را نداشته باشی و حقوق میلیونی بگیری و فرزندان ناخلفت در دل شیطان و در پناه شیطان باشند معلوم است که حجاب و روسری دغدغه و مشغولیت اصلیت میشود..
پیشنهاد بانوی نماینده: حجاب را تبدیل به قانون کنیم
باشه سهمیه نظر حجاب را در مجلس استفاده کردی لطفا" بقیه فعالبت چندسال و چند ماه رابه وضعیت اقتصادی مردم شامل فقر گدائی دزدی اعتیاد فسادرانت آقازاده بازی فساد اداری مالی برخی مسئولین ومدیران ومبارزه با ویروس کووید 19 و... اختصاص بدهیدباشه؟ آفرین
نماینده خوبی باش
خانم الهیان، درد ما حجاب نیست که بیایید براش قانون تعیین کنید. درد ما مردم جامعه بی مسئولیتی و بی کفایتی برخی مسیولین هست که اوضاع اقتصادی جامعه را به این حالت کشانده، درد ما افرادی مثل شما خانم نماینده هست که اولویت بندی را نمی‌داند و وقت و هزینه را صرف مسایل غیر مهم میکند.اینا دردهای ماست. انسان فقیر دین و ایمان ندارد شما اول از گسترش فقر جلوگیری کن بقیه مسایل هم به مرور درست میشه
آقای شهردار اوایل کرونا شهرداری سطح خیابانها و معابر را ضد عفونی می کرد . حال چرا انجام نمی شود . این نشان می دهد تو و تیمت شعار می دهید و مرد عمل نیستید.
حجاب حجاب حجاب بريد بابا جمع كنيد قانون بشه يا نشه مردم ديگه براشون مهم نيست ميخوايد مردم رو سرگرم و درگير اين چيزا كنيد اين به اصطلاح بانو بره كشكشو بسابه انقدر بدبختي داريم اوره ترين ملت خاورميانه در دنيا شدم خانواده ايران از فرط بدبختي خودشونو به بچه كوچيك به اب ميزنن كه بلكه زندگي انساني رو شروع كنن غرق ميشن
اینهمه خوشحالی وشعف ازانتخاب نشدن ترامپ وآمدن جوی بظاهرخوابالورامیبینیدیک سال دیگه همه مسئولان و ‌رسانه های خوشحال امروزی‌ای دادبیداشون بلندمیشه وازبایدن بدخواهندگفت حالاببینید!
واله بعضی ها که دهانشون بسته بود و حرفی برای زدن تو دوران ترامپ نداشتن حالا زبان باز کزدند شما اگه عرضه دارید با پایین امدن دلار قیمت ها رو اصلاح کنید شیر کاله خریدم امروز ۱۲۰۰۰ تومان قبلا ۲۰۰۰ تومن بود برید حقوق مارو ۶ برابر کنید اگه نمیتونید حرف نزنید
به به
فردا می بینی که خانم بانوی مجلس یه هو مثل اون مجریه بود که میگفت خدا رو شکر که چادری هستم بعد یه هو تو اروپا وسط پارک بدون حجاب رویت شد و گفت اونا همشون محارمم بودن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ی
به فرض دوباره مذاکرات برجام انجام بشه تا زمانی که ایران لوایح fatf رو نپذیره هیچ نقل و انتقال مالی نمیتونه انجام بده و عملا تماما از منافع مذاکرات برجام بی بهره است پس پله اول پیوستن به قوانین پذیرفته شده تو سط همه کشورهاست
آقای فریدون خوب بلدی با کلمات بازی کنی. البته که مقداری که دست اندازی کردی" ذره " نبوده. مقیاس دست اندازی شما بالای صدها میلیارده.
اولویتهای کشور :۱.شفافیت آرا در مجلس و دولت در امور غیر امنیتی برای جلوگیری از حوادثی مثل دلار ۴۲۰۰ تومانی و استفاده از رانت آن ۲.مالیات بر مجموع درآمد هر ایرانی به صورت پلکانی (هرچه درآمد بیشتر درصد مالیات بیشتر ) برای جلوگیری از فرار مالیاتی همه صنوف از جمله دلالان و وکلا و پزشکان و کاهش وابستگی به درآمد نفت ..۳.مالیات بر عایدی سرمایه با نرخ بالا بر سود فروش کالای غیر مصرفی مثل خانه دوم و خودرو دوم و ارز و ...برای جلوگیری از دلالی و سوداگری و هدایت نقدینگی به سمت تولید و بورس و بانکها و پس از کاهش تورم کاهش نرخ سود بانکی ۴.هماهنگی وزارت صنعت و امورخارجه جهت صادرات هدفمند و منظم ۵.اصلاح گمرک و جلوگیری از واردات اقلامی که ضروری نمی باشد و یا در داخل امکان تولید آن وجود دارد مثل خلال دندان و دسته بیل ۶.ساماندهی صادرات مازاد محصولات کشاورزی جهت جلوگیری از کم یاب شدن آن در داخل ۷. پس از قدرتمند شدن کشور از نظر اقتصادی مذاکره عزتمندانه با آمریکا
بانوی نماینده می خواد خفقان و جریمه کردن مردم را به هر صورت زیاد کنه که دوباره مردم برن ب پای صندوق و به زور به اصلاح طلبان رای بدن ولی اینبار اگر نفس کشیدن را هم ممنوع کنید از طرف خودم رای بی رای
خانم الهیان پیشنهاد میکنم داستان مرحوم مطهری رو در خصوص زنی که بشوهرش را بخاطر خرید خروس و بدلیل نامحرم بودن خروس به خانه راه نداد ، رو لطفا بخونید.لطفا به مردم آدرس غلط هم ندیدپ
خانم زهره الهیان میشه ی لطف کنید یه تبصره یه طرحتوت اضافه کنید که حتما بانوان همراه چادر برقع (روبنده) هم بپوشن که دقدقه اکثریت نسل جوان و بانوان این سرزمین حفظ بشه
حالا معیشت خیل معیشت نیست
کرونا هم مهم نیست
اشتغال که اصلا مهم نیست
ده میلیون تومان خط فقر هم مهم نیست
!!
الحمدالله کشور گل و بلبل شده فقط حجابش کمه این زهره خانم در این شرایط خراب بهتر است بفکر شکم خالی باشد نه .......
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی