بازدید 11813

قطعی ۳ ساعته برق در تهران بدون اعلام قبلی

طبق گزارش‌های مردمی، در برخی مناطق غرب استان تهران، خاموشی‌های امروز رکورد عبور از مرز ۳ ساعت را به ثبت رسانده و قطع شدن همزمان آب شرب در آپارتمان‌های چندین طبقه به علت خاموش شدن پمپ ساختمان در نبود برق، مشکلاتی را برای این دسته از شهروندان به وجود آورده است.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 19 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، پیش بینی می‌شود پیک مصرف برق تابستان امسال در روز‌های گرم تیرماه و یا مردادماه به ثبت برسد و در حالی که تا آغاز تابستان هنوز بیش از یک ماه فاصله داریم، قطعی‌های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور از جمله استان تهران، انتقاد مردم را در پی داشته است.

 تعداد زیادی از شهروندان تهرانی از قطعی‌های پراکنده برق در روز‌های اخیر و از جمله امروز گلایه داشته اند و پاسخگو نبودن شماره مرکز فوریت‌های برق (۱۲۱) نیز که در بیشتر تماس ها، مردم با بوق اشغال ممتد مواجه می‌شوند، موجب نارضایتی مشترکان برق شده است.

در سامانه (اپلیکیشن) برق من (برق ایران) نیز که تاکنون بیش از یک میلیون مشترک خانگی آن را نصب کرده و برای اطلاع از قبوض و حتی خاموشی‌های خود از آن استفاده می‌کنند، امکان ثبت بروز خاموشی وجود دارد؛ اما در ردیف‌های علت بروز خاموشی و زمان رفع خاموشی، مشترکان شاهد نمایش هیچ داده‌ای نیستند.

طبق گزارش‌های مردمی، در برخی مناطق غرب استان تهران، خاموشی‌های امروز رکورد عبور از مرز ۳ ساعت را به ثبت رسانده و قطع شدن همزمان آب شرب در آپارتمان‌های چندین طبقه به علت خاموش شدن پمپ ساختمان در نبود برق، مشکلاتی را برای این دسته از شهروندان به وجود آورده است.

اگرچه طبق اظهارات مدیران وزارت نیرو و توانیر، هنوز هیچ گونه نوبت بندی و خاموشی‌های برنامه ریزی شده در سطح کشور اجرایی نشده است، اما خاموشی‌های مقطعی و پراکنده که افزایش یابد، مردم خاموشی‌های نوبت بندی شده و با اطلاع قبلی را به شرایط قطعی‌های غافلگیر کننده برق ترجیح می‌دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۳
ما تو انزلی هم نزدیک 3ساعت ازحدود یک تا3واندی بعدازظهر برق نداشتیم بدون اطلاع قبلی،اب هم قطع
ما در تهرانپارس هستیم دیروز حدود 2 ساعت برق رفت
مهم این است که چینی ها از استخراج بیت کوین با بر ق ارزان رضایت داشته باشند
خط آخر آخر خنده س. همه دنیا رو هم میخوایم کتک بزنیم
متاسفانه مسوولان نابلد وزارت نیرو تلفن 121 اداره برق را ناکارآمد کرده اند و شما هیچ فردی را برای پاسخ به تلفت در پشت خط نمیابید و با یک تلفن گویا که کاملا شما را گیج میکند روبرو میشوید.
نابلدی و حماقت وزارت نیرو در تامین توان برق و پاسخگو بودن در این 43 سال در اوج خود است.
این افراد باید خلع ید و سیستم برق کشور مانند گذشته گردد.
حماقت تا کجا؟
مگه مردم شمال ادم نیستن چند روزه برقشون قطع میشه هیچ کسی دادی ازشون درنمیاد؟؟؟ اب ما شبا از ساعت یازده قطع میشه تا صبح..مگه به ما خبر میدن ؟؟؟؟؟
چطور میخاینب ه شماها خبر بدن>؟مگه خون تهرانیا رنگین تره؟؟تیتر کردین دادشون دراومد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
ماذا فاذا ؟
بیت کوین
قطع برق به اقتصاد کشور کلی کمک می‌کنه و باعث سوختن وسایل برقی خانگی ما میشه و باعث میشه مجبور به خرید محصولات بنجل داخلی بشویم... البته اداره برق هم اصلا ککش هم نمیگزه و همچنان بدنبال کارآفرینی هست...راستی از وصول پول برق صادراتی به کشورهای همسایه چه خبر؟؟؟
امروز 5 ساعت هم در تبریز قطعی برق داشتیم بدون اطلاع قبلی نکنه توطئه ای در کاره؟
مسخره بازی تمام
مسئولان مشغول استخراج بیت کوین هستند
هیس! چینیا دارن رمز ارز استخراج می کنن
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی