بازدید 8611

کلاهبرداران میلیاردی در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ نفر در شهر کرمانشاه خبر داد که در پوشش فروشنده بوسیله دستگاه اسکیمر اقدام به کپی برداری از کارت‌های بانکی مشتریان و برداشت غیرمجاز ۱۰ میلیارد ریالی از حساب مشتریان خود کرده بودند.
کد خبر: ۱۰۷۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰ 18 August 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار "علی اکبر جاویدان" عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ارجاع چند فقره شکایت به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا کرمانشاه در تحقیقات گسترده خود و با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی ۲ فرد تحت تعقیب شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن‌ها در مخفیگاهشان اقدام شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، چهار دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، یک دستگاه اسکیمر، ۶۱ کارت بانکی کپی شده و مقدار زیادی طلاجات، ارز دیجیتال و وجه نقد کشف شد.

رییس پلیس استان کرمانشاه همچنین از اعتراف متهمان دستگیر شده به برداشت ۱۰ میلیارد ریال از حساب بانکی مشتریان خود خبر داد و گفت: هر ۲ نفر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی تصریح کرد: اسکیمر دستگاهی است که از طریق آن مجرم اقدام به کپی برداری از کارت بانکی و سپس ایجاد یک کارت مشابه می‌کند، هرچند قابلیت کپی برداری رمز کارت را ندارد.

سردار جاویدان در پایان از شهروندان خواست خریدا‌های خود را از مراکز معتبر انجام دهند و حتی الامکان رمز را هم خودشان وارد کنند تا امکان سوء استفاده‌های بعدی گرفته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی