بازدید 51657
دو هزار و نهصد و شانزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ارزیابی ضرغامی از رییسی: آخوند اینقدر پرکار، کم دیده‌ایم! / حاجی‌بابایی: ۷۰ درصد مشکلات کشور بدون پول رفع می‌شود / واکنش عباس عبدی به گفته‌های سعید جلیلی: پس چرا داریم مذاکره می‌کنیم؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند سردار ملک: اگر کرونا نبود امروز قیامت می‌شد / حضور لشکر فاطمیون در راهپیمایی جشن انقلاب اسلامی / واکنش وزیر اقتصاد به شعرخوانی میثم مطیعی / ماجرای رد صلاحیت عزت‌الله ضرغامی / نباید گرانی را بزرگ کنیم ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ 11 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

چه کسانی یارانه ۱۰۰ هزار تومانی گرفتند؟

با دستور رئیس جمهور و برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، سازمان هدفمندی یارانه‌ها شب گذشته(۲۱ بهمن) نسبت به واریز رقم ۱۰۰ هزار تومانی برای برخی گروه‌های هدف اقدام کرد، این پرداخت جدای از یارانه‌های نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نقدی و یارانه معیشتی و به مناسبت ۲۲ بهمن ماه انجام شد.بررسی ها نشان می‌دهد که جمعیت گروه هدفی که برای آنها پرداخت ۱۰۰ هزار تومانی صورت گرفته، حدود ۳۲ میلیون نفر بوده است؛ یعنی حدود نصف جمعیت یارانه بگیران معیشتی این مبلغ را دریافت کرده‌اند؛ بنابراین، هزینه پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی که شب گذشته واریز شده، حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، در حالی که دولت در هر ماه از جمعیت ۷۸ میلیونی یارانه بگیران با حذف سه دهک اول، برای ۶۰ میلیون نفر دیگر یارانه معیشتی پرداخت می کند که ظاهرا از بین همین تعداد هم برای چهار دهک، پرداخت ۱۰۰ هزار تومانی انجام شده است.هزینه پرداخت کمک معیشتی در سال حدود ۳۲ هزار میلیارد تومان است که ماهانه به حدود ۲۷۰۰ میلیارد تومان می‌رسد و مبلغی متغیر بین ۵۰ تا ۲۰۵ هزار تومان برای خانوارها است. همچنین هزینه پرداخت یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی برای ۷۸ میلیون نفر در هر ماه، حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان است؛ بنابراین، دولت در بهمن ماه فقط برای این دو یارانه به همراه یارانه ۱۰۰ هزار تومانی اخیر، حدود ۹۰۰۰ میلیارد تومانی پرداخت نقدی داشته است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه: هر جنسی که رهبری می‌گوید ارزان شود، دشمن آن را گران می‌کند

آیت‌الله محسن اراکی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه: مسئولان کنونی دولت انصافا هم دلسوز هستند و هم تلاش دارند تا مشکلات را حل کنند. برخی مشکل‌ها را هم حل کرده‌اند و باید به آنها مهلت داد.عوامل نفوذی دشمن در شبکه اقتصادی کشور کارشکنی می کنند. هر جنسی که رهبر معظم انقلاب و دولت می‌گویند باید ارزان شود، همان جنس را در بازار گران می‌کنند و هر مشکلی که دولت می‌خواهد حل کند کاری می‌کنند که آن مشکل حل نشود.قبل از انقلاب حتی پسرها فرصت پیشرفت علمی نداشتند و اگر جوانی رشد علمی می‌کرد یا او را به خارج از کشور می‌بردند و خادم خود می‌کردند و یا اگر قبول نمی‌کرد سرش را زیر آب می‌کردند و چه بسیار نوابغی که به جرم نابغه بودن نابود شدند./حوزه

نباید گرانی را بزرگ کنیم

رضوی‌اردکانی، امام جمعه موقت شیراز:پیشرفت‌ها زیاد است، اما مشکل اقتصادی هم است ولی نباید گرانی را بزرگ کنیم به گونه‌ای که دستاوردهای انقلاب دیده نشود؛ در مبارزه با فساد و دزدی هم مبارزه جدی شده است.با وجود مشکلات اقتصادی مردم تاکنون عزت خود و انقلاب را حفظ کردند.برخی می‌گویند با آمریکا بسازید اما امروز کشورهایی که با آمریکا سازش کردند دچار بحران‌های سنگین اقتصادی هستند./تسنیم

واکنش عباس عبدی به گفته های سعید جلیلی: پس چرا داریم مذاکره می کنیم؟

ارزیابی ضرغامی از رییسی: آخوند اینقدر پرکار، کم دیده‌ایم! / حاجی‌بابایی: هفتاد درصد مشکلات کشور بدون پول رفع می‌شود / واکنش عباس عبدی به گفته های سعید جلیلی: پس چرا داریم مذاکره می کنیم؟

 

پورمحمدی: اعتراضاتی که گاهی در کشور رخ می‌دهد، نشانه زنده بودن جامعه است

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی:امروز ایران اسلامی دارای یک جامعه زنده، پویا، فعال و هوشیار بوده و حتی اعتراضاتی که گاهی در کشور رخ می‌دهد، نشانه زنده بودن جامعه است./فارس

ماجرای رد صلاحیت عزت‌الله ضرغامی

ضرغامی درمورد ردصلاحیتش:اگر دلیل صبحانه خوردن من با حسین کروبی، ابطحی و عماد باقی را نمی دانستید، از من سوال می کردید. اگر اینها را متوجه نشدید، نیت خوانی شد و محاسبات دیگری کردید، اینجا به آدم ها ظلم می شود‌‌.

ادعای سازمان اطلاعات ترکیه: توطئه ایران برای ترور یک شهروند اسرائیلی را خنثی کردیم/ قرار بوده این سوءقصد در انتقام از ترور محسن فخری‌زاده انجام شود

سازمان اطلاعات ترکیه مدعی است که توطئه ایران برای ترور یک تاجر ترک‌-اسرائیلی در شهر استانبول را خنثی کرده است.بنا بر گزارش روزنامه «صباح» ترکیه در روز جمعه، سرویس مخفی این کشور موسوم به «MIT» در هفته جاری هشت تن را که در تلاش بودند یائیر گلر را ترور کنند، دستگیر کرده است. یائیر گلر، تاجری با تابعیت دوگانۀ ترک و اسرائیلی است که فعالیت‌های اقتصادی‌اش در بخش‌های هوانوردی و دفاعی متمرکز است.این روزنامه به نقل از منابع امنیتی ترکیه اعلام کرد که قرار بوده این سوءقصد در انتقام از قتل محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایرانی که در نوامبر ۲۰۲۰ در نزدیکی تهران ترور شد، انجام شود.در آن زمان ترور فخری‌زاده، مشهور به پدر برنامه هسته‌ای ایران، به اسرائیل نسبت داده شد و آنکارا نیز انجام این «اقدام تروریستی» را محکوم کرد.

بنا بر گزارش روزنامه «صباح» که نزدیک به دولت ترکیه است، پلیس استانبول از «چند روز پیش» عملیاتی را برای دستگیری اعضای این شبکه آغاز و در نهایت هشت نفر را «پس از یک ماه تحقیق و زیر نظر داشتن» به اتهام «تاسیس و عضویت در یک سازمان مجرمانه» دستگیر کرده است. به نوشتۀ این روزنامه، رئیس این شبکۀ خلافکاران در ایران است.به نوشته روزنامه «صباح»، سرویس مخفی ترکیه برای جلوگیری از وقوع این قتل و با هدف محافظت از این تاجر ترک‌-اسرائیلی، با سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل (موساد) همکاری داشته و یائیر گلر را نیز به «مکانی امن» منتقل کرده است. این حادثه زمانی اتفاق می‌افتد که آنکارا پس از سال‌ها تنش، به دنبال بهبود روابط با اسرائیل است و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه نیز به تازگی از سفر قریب‌الوقوع اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور اسرائیل به این کشور خبر داده بود و اخیرا چندین گفتگوی تلفنی با او داشت.روابط آنکارا و اسرائیل از سال ۲۰۱۰ میلادی تیره بود؛ یعنی از زمانی که نیروهای اسرائیلی به یک کشتی ترک به نام «ماوی مرمره» که تلاش می‌کرد محاصره دریایی غزه را بشکند و به این منطقه کمک‌های بشردوستانه برساند حمله کردند. در جریان این حمله ۱۰ تن از شهروندان ترکیه کشته شدند. در سال ۲۰۱۸ میلادی نیز پس از کشته شدن معترضان فلسطینی در غزه، هر دو کشور سفرای خود را فراخواندند./ یورونیوز

جلیلی: در حال حاضر یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشیم، پولش را هم می‌گیریم و کارمزد فروش آن نیز بسیار پایین‌تر از قبل تحریم‌هاست.

حاجی‌بابایی: ۷۰ درصد مشکلات کشور بدون پول رفع می‌شود

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: ۷۰ درصد از مشکلات کشور را بدون اینکه دولت پولی تزریق کند و با همراهی و کنار مردم بودن می‌شود حل کرد؛ اینها باید در استان‌ها مورد دقت و توجه باشد.

واکنش وزیر اقتصاد به شعرخوانی میثم مطیعی

وزیر اقتصاد به شعرخوانی انتقادی میثم مطیعی واکنش نشان داد.

توئیت سید احسان خاندوزی به شرح زیر است:

ارزیابی ضرغامی از رییسی: آخوند اینقدر پرکار، کم دیده‌ایم! / حاجی‌بابایی: هفتاد درصد مشکلات کشور بدون پول رفع می‌شود / واکنش عباس عبدی به گفته های سعید جلیلی: پس چرا داریم مذاکره می کنیم؟

 

حضور لشکر فاطمیون در راهپیمایی جشن انقلاب اسلامی

مهاجرین افغانستانی به ویژه لشکر فاطمیون در راهپیمایی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همگام با مردم ایران حضور یافتند.مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز با شکوه خاص در سرتاسر ایران برگزار شد.در شهر مشهد نیز مهاجرین افغانستانی به ویژه لشکر فاطمیون مدافع حرم اهل بیت(ع) در راهپیمایی امروز همراه و همگام با مردم ایران حضوری پر شور در این راهپیمایی داشتند.محمد رحیمی از مهاجرین افغانستانی و از اعضای لشکر فاطمیون که در این راهپیمایی شرکت کرده بود در گفت و گو با فارس گفت: انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی(ع) به پیروزی رسید متعلق به همه مسلمانان است و مردم مسلمان افغانستان در کنار ملت ایران در طول چهار دهه گذشته در غم و شادی در کنار یکدیگر حضور داشتند و امروز هم ما وظیفه خود دانستیم که در این مراسم حضور به هم برسانیم.

سردار ملک: اگر کرونا نبود امروز قیامت می شد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه اگر امروز کرونا نبود، مردم در مراسم جشن پیروزی انقلاب قیامتی برپا می کردند، گفت: به پشتوانه همین حضور میلیونی مردم است که آمزیکایی ها دیگر حتی جرات ندارند قدرت شان را به رخ ما کشیده و حتی تهدید کنند و در همین راستا، یک اندیشکده آمریکایی شکست های خفت بار تحریم های آمریکا علیه ایران را به صورت رسمی اعلام کرد.

ارزیابی ضرغامی از رییسی: آخوند اینقدر پرکار، کم دیده‌ایم

ارزیابی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از رئیس جمهوری: آخوند اینقدر پرکار، کم دیده‌ایم!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰۳
خودشیفتگان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
لطفا توهین نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
حالا گیریم راست گفتید و مردم توی گردهمایی 22 بهمن برای کرونا نیومدن!الله اکبر گفتن بالای پشت بام در شب 21 بهمن رو چه بهونه ای بداش دارید!توی محله ما فقط یک نفر بود که تا پارسال الله اکبر می گفت امسال اون هم دست کشید!اصلا چرا برای کرونا و برای این که حمایت مردم رو نشون بدین نگفتین مردم بالای پشت بوم ها الله اکبر بگن؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
چه خوب بهم نون قرض میدین آفرین
آیا رئیس جمهور نهار هم میخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
اگر اینقدر که آقای ضرغامی گفتن ایشان پرکار باشند فکر نکنم نهار بخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
جناب دکتر ایت الله رییسی با پیروی از جناب ایت الله علم الهدی یکروز در میان روزه هستند

و اگر به لاغر شدن ایشان توجه می کردید ، متوجه شده

و از آلبانی این سوالات را نمی پرسیدید

مرگ بر منافقین و امریکا و اسراییل و انگلیس
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
پر کار است که برنج و مرغ و گوشت و شلغم و لیمو شیرین و هزار چیز دیگر هر روز رو بالاست ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
ما رئیس جمهور داشتیم که سال تا سال در بین مردم ظاهر نمیشد اینکه رییس جمهور در بین مردم بیاید حتی اگر مشکلی هم حل نشود بازهم ارزشمند است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
به رئیس جمهور های قبلی ناهار دادن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
ناهار به شما دادن؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
نه نهار نخورده اند گفتن برای هر سفر استانی تشک و مسواک خارجی یک بار مصرف ببرن
آقای اراکی حالا که اینطوره به مسئولین بگید ،دستور بدن اجناس رو گرون کنند ،اونوقت دشمن هم که همیشه در کمین هست تا برخلاف نیات و عملکرد شما رفتار میکنه ،بلافاصله کاری میکنه که اجناس ارزون بشه!
مدیر اینقدر چاپلوس ندیده ام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
کدامشان را می گویید ؟

ضرغامی که چاپلوسی و مجیز گویی نکرده است

او دارد پایه های صندلی اش را محکم میکند
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
یکی از صریح ترین و منصف ترین نگاهها را اقای ضرغامی دارد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
آقای ضرغامی اومده ابرو رو درست کنه، زده چشمو ترکونده.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه: هر جنسی که رهبری می‌گوید ارزان شود، دشمن آن را گران می‌کند !!!!
ممکنه لطفا بفرمایید منظورتان ازاین دشمن دقیقا چه کسی هست؟ امریکاست ؟ دلالان هستند؟ محتکران هستند؟! یا سو مدیریت و سیستم غلط توزیع ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
پس ازبی عرضگی مدیران شماست که دشمن راحت آن جنس را گران میکند
sdn
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
پس فلسفه تشکیل حکومت چیست؟ تویی که سالها تو حوزه درس خوندی
پس در وین دنبال چی هستید که فروش می‌رود؟ نکند می خواهید دوباره تحریم کنند؟
راستی چه خبر از نه شرقی و نه غربی که با برجام و الان با احیای آن رو هوا می رود ؟ چون دخالت آشکار دیگران در امور داخلی ایران هست
به قول بچه های تهران ((اصل جنس))!!!
جناب عبدی اول برو اقتصاد یاد بگیر که تورم ایران به خاطر پول پاشی پول نفت بوده و هست در 70 سال اخیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دوست خوبم میشه بفرمایید این اتفاق چرا در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس که فقط درآمد نفتی دارند، رخ نمیدهد.
ممنون که به ما اقتصاد یاد میدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
آن کشورها پول آن را برای حقوق خرج نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
پس مردم آن کشورها خصوصا عربهای شکم پرست بدون حقوق با باد هوا زنده هستند
آقای پورمحمدی فرمودند که اعتراضات نشانه زنده بودن جامعه است که حرفشون متین ،ولی ترس بر سر این است که این زنده بودن در صورت تداوم روش کشورداری اقایون منجر به سرزندگی بیش از حد و قلیان و التهاب و …،شده و کلا همه چیز زیر و رو بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
غلیان
حاج عزت پرکاری با درستکاری خیلی فرق داره.این چه پرکاریه که روز به روز داریم بیچاره تر میشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
اخه پرکار هم نیستن
شاید نسبت به بقیه سنجیده به ایشون گفته پرکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
آقای احمدی نژاد هم الحق و الانصاف پرکار و خستگی ناپذیر بودند و برخی از دتاوردهایان هنوز هم ما را رها نکرده.
این دوستان هرچه کم کار تر باشند بهتر است. کمتر دسته گل به آب میدهند
چون آقای عبدی جون.برجامو آقایون هم طیفی های شما حسن خان روحانی (فریدون) وظریف تو دامن نظام گذاشتن یه مثل هست که میگه یه دیونه سنگ تو چاهی میندازه که صدتا عاقل تمیتونن درش بیارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
درسته شماها آزاده و صادق نیستید هیچ وقت ولی یکم لااقل تاریخ وقایع خوب بخاطر بسپار. موضوع برجام از اول احمدی نژاد شروع شد چند بار لاریجانی و احمدی نژاد و جلیلی رفتند درست کنند نتونستند. بعد مگه رهبری نگفتند تصمیمات خارجی کشور زیر نظر ایشون هستش. پس چرا همه رو میزنید بخاطر منافع خودتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
مداکرات برجام از زمان احمدی نزاد و جلیلی شروع شد

و ۷ قطعنامه تحریمی که همان
سنگ بزرگ است را اینها در چاه انداختند

و روحانی و ظریف بیرون اوردند

ولی دوباره با موشک نویسی پرانط و تهدید و آتش زدن پرچم آمریکا و برجام..

و حالا که دوباره قرار بود بیرون
بیاورندش

دوباره جلیلی و ۲۰۰ صفحه نامه نوشت و دوستانش به رییسی حمله کردند

و او هم دیروز گفت : سمعا و الطاعتا

اااااااااافففففففتتتتتتتتتتتتاااااااااااااااددددددد؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
اون برجام که مرد و متعفن شد چرا میخواین احیاش کنید،؟ عزیز دل برادر هزاران بار گفتن و پشت تریبون هم گفتن که وزارت امور خارجه مجری سیاست های خارجی مملکت هست، چرا سرتون رو کردین زیر برف؟ از خواب خودخواسته بیدار شین لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دوست خوبم
مگه بد نبود؟ خب بی خیالش شوید. عزیزان دولت محبوب شما آنقدر در وین مانده اند که فارسی یادشان رفته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
اولا آنها داشتند تحریم را بر می‌داشتند بدون اینکه امتیازی داده شود که دولت تدبیر آمد و همانند سعد اباد رفتار کردن
دوم هم اینکه هر دولتی بیاید یک رفتاری دارد و رهبری یک جاهایی مانند همین برجام که دولت تدبیر دنبال آن بود شروط گذاشت وگرنه اگر دنبال برجام نبود آن دولت رهبری هم ورودنمی کرد
ساعد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
والا اگر رهبری به آقای احمدی‌نژاد فشار نمی آورد برای مذاکره ابدا آقای احمدی‌نژاد زیر بار مذاکره نمی رفت چون آقای احمدی‌نژاد می دانست که اینها همش اهل بهانه جویی هستن، ولی به اجبار وارد مذاکره شد، نتیجه مذاکره را هم که همه دیدید
پرکار؟!!! الان نتیجه این پرکاری به مغز استخوانمان رسیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
پر کار یا پر کارد؟؟؟؟
مسئله این است
کل خبراتون یه جوک بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خبرگزاری که مقصر نیست. مملکت ما شبیه به استندآپ کمدی شده و حضرات اگر گزافه گویی نکنند انگار روزشان شب نمیشود
چه برای خودشون نوشابه باز میکنن حضرات...
صندوق تامین اجتماعی متعلق به کلیه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است و پس انداز اعضاء میباشد
و دولتها حق نداشتند و ندارند که از ان صندوق پولی بردارند

چه برسد به اینکه بدهی های بزرگ عقب افتاده شان را هم تسویه نمی کنند

چرا اعضا و بازنشستگان تامین اجتماعی باید در رنج و عذاب و بیماری و فقر شدید باشند ؟

در حالیکه بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
هزاران آفرین
و هزاران سپاس
تورج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بابا ترو خدا هیچی نگو .الان چند تا از این شرکت های فشل دولتی رو میندازن گردن تامین اجتماعی بجای بدهی بدبخت تر از این میشیم
آقای عبدی این گرانی ها پس لزه های حکومت طلبی شماست و آن کلید مقدس دوستان شما !!! وشرطی کردن اقتصاد و هیاهو ها و تبلیغات شما که آب خوردن را به مذاکرات گره زدید و مردم راشرطی کردید واین وضع رو بوجود آوردید که با خروج ترامپ دلار ده برابر شد وگرنه به قول سیف میوه برجام تقریبا هیچ بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دوست عزیز
خدا وکیلی فهمیدی چی گفتی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
نه عزیزم ساندیس خورهای مثل تو مملکت به این اوضاع کشیدن
این بازی ها تکراری شده جناب اردوغان هر باری یک کاری می خواهی بکنی می گویی افراد خواهان ترور را دستگیر می کنید
برجام چوبی دو سر طلاست که اگر توافق انجام بشه دو سال دیگه با اومدن ترامپ همه چی به هم می ریزه یا بایدن به وسیله مکانیزم ماشه اون رو برای ایران هزینه زا میکنه
تابناک پیگیری کنید دهک بندی دولت اشتباه است من جانباز معسر حقوق بگیر بنیاد دریافتی حدود 2 م برام واریز نشده
برای بعضی دوستان که درآمدشان زیر 2 م هم واریز نشد
دولت مرحله دوم واریزی را اجرا کند

دولت به پایگاه اطلاعات ایرانیان اعتماد نکند
پرکاری خوبه، ولی کار رئیس جمهور مدیریت و تصمیمات کلان و البته نظارت بر اجرای آنهاست. میترسم رئیسی پرکاری را در آمد و شد و اینور و اونور رفتن و سروکله زدن با نیازهای افراد می‌داند.
جلیلی چقدر خوشحاله که یک میلیون و دویست هزار بشکه نفت میفروشیم.ظاهرا یادش رفته که از 6 میلیون بشکه 43 سال پیش که پولش به خزانه میرفت به این رقم رسیدیم که معلوم نیست پولش کجا میره.چه کردید با ما؟؟
اقای عبدی این همه مردم این حرفها را جدی نمی گیرند شما هم جدی نگیرید.. خزانه مملکت پول غذا کشور را ندارد تا برسد به بقیه چیزها......
پول این یک میلیون و دویست هزار بشکه کجا می رود که فقط به فکر درآمد از مردم بدبخت هستید
پول این فروش نفت میره به جیب امثال جلیلی وچیزی به مردم عادی نمی رسه
اوباما گفت اگر ما راهی داشتیم که تمام پیچ و مهره های صنعت هسته ای ایرا رو باز کنیم لحظه ای درنگ نمی کردیم .. اونها اگر راهی برای باز کردن پیچ و مهره های اقتصاد ما داشته باشن به نظرتون درنگ می کنن ؟!!
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه: هر جنسی که رهبری می‌گوید ارزان شود، دشمن آن را گران می‌کند!!!
به محضر مبارک آیت‌الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه باید عرض شود که در اینجا یک چیزی را ما اشتباه میکنیم.
اشتباه ما حوزویان این است که (تصور) میکنیم (گرانی و ارزانی) به گفتن است که با (ارزان شو) ارزان شود و با (گران شو) گران!
خیلی روشن است که علم اقتصاد چنین تصوری را تأیید نمی کند و می گوید(گرانی و ارزانی) تابعی از اجرای فرمول های اقتصادی است که با بودنش ارزانی و با نبودنش گرانی پیدا می شود. ارزانی تابع (عرضه) کافی به بازار و تقاضای و نیاز بازار و مشتریان است و (گرانی) حاصل (تقاضا)ی بیش از اندئازه بازار و عدم عرضه کافی و قادر نبودن وناتوانی به پاسخ بخ نیاز بازار است. و بیش از این نباید حوزه علمیه وارد چنین مباحثی بشود تا اینکه جامعه بدانند ما هم به قوانین اقتصاد و علم اداره بازار عرضه و تقاضا احترام می گذاریم. آیا شما نمی توانید با (عرضه) چند هزار خودرو به بازار تقاضا و نیاز چند میلیونی مردم ایران را پاسخ بدهید؟! خوب به طور طبیعی گرانی پیش میاد و با معجزه(سخن و سفارش) هم ارزان نخواهد شد. اگر شد ما راهم خبر کنید
پاچه خواری!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
نجومی !
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: ۷۰ درصد از مشکلات کشور را بدون اینکه دولت پولی تزریق کند و با همراهی و کنار مردم بودن می‌شود حل کرد؛ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! می ماند آن سی درصد بقیه که مربوط به حقوق و مزایای آقایان مسئولین و ایل و اوشاقشان است که چاره ای ندارد و باید کماکان ملت تحمل کنند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
آقا اوشاق یعنی چی؟
ارزیابی ضرغامی از آقای روحانی چی میتونه باشه؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
روحانی بد بد بد
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))۹۹
خواب دیدی خیره ساندیس خورها زیر 10دزصدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
زیر3 درصدند
ضرغامی از رئیسی تعریف نکنه کی تعریف کنه؟؟
تورا خدا اینقدر خودتون را اذیت نکنید راضی به زحمت نیستیم
جناب برای شما گرانی بزرگ نیست. برای ما گرانی و افزایش قیمتها وحشتناک است و جهنم
80درصد مشکلات کشور بدون پول حل می شود و 90درصد باقی هم با پول حل می شود
من بیش از همه باخودم موافق هستم
والا ما هم اخوند به این بی سوادی در صحبت کردن و درک موقعیت کم دیده ایم
شما نهار خوردی؟
اومیکرون رو جدی بگیرین کشور به زودی کانل قرمز خواهد شد
مرگ و میرها به شدت صعوی می‌شوند
قدرت سرایت وحشتناک دارد
وزیر آموزش و پرورش بخاطر بی توجهی به کرونا باعث مرگ چندین معلم تو این هفته شد ؟؟
آقای ضرغامی، آدم به این پرکاری ندیده اید! یا آخوند به این پرکاری ندیده اید؟؟؟؟
میدونی چرا وضع اقتصاد اینجوری هست جناب جلیلی
چون چشن انداز روشنی برای اقتصاد کشور کسی متصور نیست
با وجود افرادی چون تو تحریم ها رفع شدنی نیست چون همه کالاها به پبش واز دلار ۱۰۰ هزاری رفته ، شک داری بنشین و تماشا کن بعد از شکست برجام دلار ۲۳۰ هزاری چه با مملکت خ اهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
آن دولتی کهاز عمد یه شبه 10 برابر می کرد رفته
آقای جلیلی جلوتر از رهبری حرکت نکن
مثل اینکه عطش قدرت داری
تابناک ممکنه کمی از فایل صوتی فرماندهان سپاه تعریف کنی؟! ممکنه بفرمایید مفصلا چه اتفاقی در ان روز افتاد و موضوع چی بود؟!
احتمالا این درخواست کوچک غیر قابل درج تشخیص داده میشه،یا قیچی شده منتشر میشه،ولی اگر منتشر کنی و تعریف کنی که چرا فساد تو استخوان مسئولین کشور رسیده قول میدم اخبار را از درگاههای بیگانه ها نخونم و بهت اعتماد کنم!!!
آقای رییسی شک نکن شکست برجام مساوی است با تحریک کشورهای غربی و امریکا برای حمله به تاسیسات کشور و همراهی آنها با اسراییل ، بخصوص اینکه چین هم اتمام حجت کرد لا ایران ؟؟؟ البته دشمنان داخلی و خارجی خیلی امید به شکست ایران دارن . لطفا به موقعیت کشور و ملت فکر کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
کی جرات دارد؟ آن هم با کشوری که قدرت نظامی دارد؟ ادبیات آن دوستان کارایی از دست داده در ضمن منافع ملی با این چیزها تامین هم نمی شود که بروید در مورد خاک کشور مذاکره کنید
جناب عبدی این مذاکرات نه منفعت دارد نه ضرر چرا نکنیم ؟ادای قانون مداری را در می اوریم کار خودمان را هم می کنیم بگزار انها هم تحریم جدید بگذارند تا بهانه جدید دست ما بیاید کسی هم نتواند اعتراضی بکند مثل خروج ترامپ از برجام
خدا را شکر که نگذاشتند جلیلی رئیس جمهور بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
اتفاقا اینهمه جلز و ولز کردن ایشان به این خاطره که نتونسته رییس جمهور بشه. عملکرد ایشان را در مذاکرات همه دیدیم و شاهد بودیم.
فرض کنید فرض محال ،ایران و اسرائیل را برسمیت بشناسد ( الله اکبر ،استغفرالله ) رابطه ایران وآمریکا هم خوب شود ( استغفرالله) تحلیلی تابناک بدهد و یا از همه تحلیلگران سوال شود در دنیا چه اتفاقی میافتد؟ وضعیت ایران و آیندگان چه میشود؟ وضعیت مردم عرب مثل عربستان و دبی که الان خوش و خرم زندگی میکنند چه میشود؟ در خاورمیانه چه اتفاقی میافتد؟ و هزاران سوال دیگر خواهش میکنم لطفا این بحث را تحلیل کنید باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
برادر گرامی با ان همه توبه واستغفار که شما میکنی چه کسی شهامت ورود به ماجرا را دارد خخخ درثانی اسراییل قرار است که 80 سالگیش را نبیند. این چند سال باقیمانده را شما دندان رو جگر بگذار خخخخخه
آقای عبدی علت عقب ماندگی دولت ریسی جمع آوری گندکاری دولت روحانی می‌باشد . موارد جهت اطلاع و اقدام جهت رفتن نزد پزشک .
ببینید چه بلایی بر سر کشور آوردن که جلیلی شده کارشناس و سیاست مدار ، آقای جلیلی این ۱.۲ میلیون بشکه نفت که خام فروشی می کنید فقط به چین می دهید آن هم حداقل ۵ دلار زیر قیمت روز که می شود ۵ میلیون دلار بخشش روزانه و ۱۵۰ میلیون دلار ماهانه به کمونیست های چین از جیب کی می بخشید؟ امثال شماها باعث شدید با ادعاهای پوچ و مسخره مبارزه با استکبار سرمایه های کشور را نابود کنید و به جیب چین و روسیه بریزید چین هم دلار به شما نمی دهد به یوان تبدیلش می کند و در بانک های چین بلوکه اش می کند تا آشغال کالای چینی و لوازم خانگی بی کیفیت چینی ( به نام تولید داخلی) و خودروهای بی کیفیت چینی که در چین هم کسی نمی خرد به جای پول به ایران سرازیر شود این خفت و ذلت افتخار دارد؟؟؟
شما و امقال شماها چه ماموریتی دارید که از بهبود روابط ایران و غرب نگران می شوید؟ چرا می خواهید ایران همیشه یک کشور نامتعارف در منطقه و جهان باقی بماند ؟ چه منافعی نصیب شما و پشتیبانانتان می شود که ایران همیشه یک موضوع منفی در جهان باشد؟ چرا یک زندگی عادی برای مردم ایران را بر نمی تابید؟ در این ۴۳ سال چه گلی بر سر ملک و ملت ایران زده اید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
عالی بود.
دیگه همه فهمیدن این جماعت اهل کار نیستن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بعله معلوم هست!!!
فقط باید گفت وا مصیبتا بر این کشور و ملت بینوا با چنین مسئولان بی لیاقت و بی کفایت و کم سواد کافیه خبرها رو بخونی و اظهار نظر این اندیشمندان فرهیخته رو تو تمام حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی مرور کنی...
دم رییسی گرم باید باهمین فرمون بره جلوتا به امیدحق مشکلات یکی حل بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
ناشناس محترم:
لطفا چند تا از مشکلات حل شده رو بگید تا برسیم به بقیه
دو کلمه هم در باره فایل صوتی منتشر شده بنویسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
ججججججیییییزززززززززهههههه
جیزه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
عجب فایلی
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
ای بابا شما هم گیرداده اید به این فایل صوتی .. عزیزان 8000000000 تومن که پول توجیبیه
جناب ضرغامی ، بهتر است تا هر کسی نان بازویش را بخورد

کار کردن زیاد رییس جمهوری، وقتی برای مردم و کشور

ارزش دارد که گرهی از هزاران مشکلات انها بردارد .

در غیر اینصورت بیگاری است و اتلاف وقت با ارزش مردم و

انرژی و ثروت کشور و لطمه زدن به اعتماد بشدت اسیب

دیده مردم نسبت به انقلاب و دین و کل سیستم
اگر خوب دقت کنین آقای جلیلی کاملا درست میگه. اگه همین نیت را دنبال کنیم و بهش اعتماد کنیم میتوانبم امتیازات زیادی در مذاکره کیب کنیم شاید اون برجام افتضاح را جبران کند.
اغای ضرغام ای حرف کجات دراومد پنج ماه اومده مملکتو به باد داد هشت سال تمام ریاست جمهوریا ایقد فشار به ملت نیومد حالت خوبه
خودشیفتگی در بعضی از رجال کاملا بیداد میکند ( هنوز فکر میکنن هر چه بگویند ملت باور میکنن)
یه عده جگع شدن دارن برای هم نوشابه باز می‌کنن و پست و پول می‌گیرن، توقعم دارن وقتی جای "روحانی" می‌گن "آخوند" فکر کنیم خیلی متفاوتن.
خودتونید.
جناب اراکی ، آیا میدانید که دفاع بد ، بسیار مضر تر از حمله خوب است !!!!؟؟؟؟

آیا برنج و گوشت و شکر و روغن و تخم مرغ و مرغ و نهاده

دامی و دارو که توسط دولت خرید و وارد و توزیع میگردد

را چطوری دشمنان و عوامل انها گرانش میکنند !!!؟؟؟

لطفا قبل از حرف زدن از یک نفر که کمی میداند ، بپرسید !!ق
ضرغانی چه پستی می خوای عزیزم
خدا را شکر‌ که بالاخره یکی از مسئولین‌ به این نتیجه رسید که جامعه ایران زنده است‌ واقعا‌ نقطه عطفیه‌ !!!
بخدا آدم شاخ درمیاره‌ از افاضات‌ بدون اندیشه اینها‌ !!!
پس چی فکر میکنید جامعه ایران مرده است‌ و بهمین دلیله‌ که ادم‌ حسابش نمی کنید‌ ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
شما اگر سوابق تحصیلی و تخصصی آقای پورمحمدی را مرور کنید و ببینید ایشان چطور به این پست رسیده اصلا شاخ در نمی آورید عزیزم.
مگه کاری هم میکنه آقای رئیسی؟؟؟ پس چرا هیچ اثر مثبتی نمیبینم. بعضیها بنظر میاد چه کار کنند چه نکنند تاثیری تو زندگی بقیه ندارند
اقای رئیسی خوش گذران نیست فقط همین نیست و ایمان قلبی هم در کار ایشان بی تاثیر نیست بر عکس بعضی ها !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بر فرض درست بودن حرفت چه فایده؟
چرا؟ رفتن بگن بذار بمونیم
آقای ضرغامی ما هم وزیر به این دورویی ندیده بودیم
پیشرفته ترین کشوراسلامی که بامارابطه حسنه داردترکیه است که آنهم به بزاق عده ای خوش نمیآیدومیخواهندبه طروق مختلف بینمان دشمنی وتفرقه بیاندازندهمان دشمنان دوست نماودایه های ازمادرمهربانترهمانهائیکه باعث شده اندبین ماوتمام کشور
های اسلامی همجوارزاویه پیداشود ومانده فقط دوست نماهای
ما که همسایگان غیرمسلمانند که عدمشان به زوجودوهمانهاآتش
بیارمعرکه هاهستندماهم که بسرعت فریب میخوریم وعده ای وبخصوص بعضی ازسایتهاشده اندآلت دست آنها ومبلغانشان
بزبان بیزبانی
پس دولت هیچ مشکلی رو حل نکنه دیگه
این اصلاح طلبان باصطلاح منتقد چقدر خود را به نفهمی زده اند مگر دولت چند ماه است که نفت میفروشد و پول آنرا میگیرد که به این زودی اقتصاد ورشکسته دوره شما را بزودی ترمیم کند لطفا آدرس غلط بمردم ندهید و اینقدر سئوالات بی ربط و معنا دار مطرح نکنید
هر کدوم از این خبرایی که زدید کلی سوژه است ادم نمیدونه به کدوم تیکه بندازه
چرا امریکا بابت برجام به ایران هشدار زمانی داد؟ چون امریکا حدس می زند بعد از پایان این ماه دوم میلادی جنگ روسیه با اکراین شروع می شود و جنگ اقتصادی را غرب شروع خواهد کرد و دیگر فعلا بابت برجام نمی توانند سر میز جلسات برجام حضور پیدا کنند اگر ایران مقداری این مسٸله را کش بدهد می تواند مشگل را گردن امریکا بیندازد و از ان به نفع خودش استفاده کند و اگر امضاه شود بخاطر جنگ موضوع برداشتن تحریمها به عقب خواهد افتاد که به نفع ایران نیست.پس بهتر است تا بعد از تعطیلات عید نوروز برجام بلامانع ماند....یا بهتر گویم بعد از تکلیف جنگ اکراین....
متاسفانه برخی تفکرات دو یا سه درصدی انعکاسی میابند که انگار بخش بزرگی از کشور را نمایندگی میکنند. مانند فرمایشات جناب علم الهدی یا همین آقای جلیلی. خوشبختانه مقبولیت و محبوبیت افکار آقای جلیلی در جامعه را براحتی میتوان با میزان آرای کسب شده توسط ایشان وقتی نامزد ریاست جمهوری شدند محک زد.
انگار ضرغامی هم اهل ساندیس است !!
عبدی جان پس چرا مذاکره میکنیم واسه اینه که یه عده دست به گروگان گیری در سفارت زدن.
شماها که دست به بالارفتن از سفارت تون خوبه پس قربون دستت حالا که وایسادی یه پریدن هم تو سفارت روسیه انجام بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خب شما که نتیجه اشتباه بالا رفتن از دیوار سفارت امریکا رو دیدی چرا از دیوار سفارت عربستان و انگلیس بالا رفتید و حالا هم سفارت روسیه رو می خواهید فتح کنید
آقای ضرغامی همه اول کار پر انرژی هستند !!!
ترا بخدا بگید کار نکند گوشت 100تومانی 200تومان شد برنج 30تومانی 100 بابا این تیم اقتصادی....
جلیلی: در حال حاضر یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشیم
انشالله که بزودی تورم بک رقمی میشود و‌قیمت ها پایین می اید.
ارزیابی ضرغامی از رییسی: آخوند اینقدر پرکار، کم دیده‌ایم

ارزیابی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از رئیس جمهوری: آخوند اینقدر پرکار، کم دیده‌ایم
لطفا ... نکنید یک وزارت بدون نان و آب را بشما داده اند.
بله آقای حاج بابایی به روش شما همه چیز امکان پذیر است مثل گران گردن حامل های انرزی که کردم را به خاک سیا نشاندید
انقدر کار نکن عجیجم. داخون میشی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خیلی جواب با حالی بود.
آقای اردکانی از قدیم گفتن سیر از حال روز گرسنه خبر نداره سیب زمینی توی بازار نیست دولت گفته کیلوی ده هزار تومان شما برید بازار میتونی این قیمت پیدا کنی جایزه داری
یک زمانی این بسته خبری، بسته خبری بود، الان مصاحبه ها رو آدم می خونه یاد تلخندهای تابناک می افته.
"ارزیابی ضرغامی از رییسی: آخوند اینقدر پرکار، کم دیده‌ایم! "
خوب خدا رو شکر خودتون قبول دارید قشر کار بکنی نیستن ! اون یه نفر هم اگر رییست نبود اینو نمی گفتی ! :)
اگر رئیسی نبود تو وزیر نمی شدی
بین دو جمله زیر که اخبار امروز هست یه ارتباطی نمیبینین ؟!

1- ماجرای رد صلاحیت عزت‌الله ضرغامی...
2- ارزیابی ضرغامی از رییسی: آخوند اینقدر پرکار، کم دیده‌ایم

به نظر میرسه میگه تو رو خدا نظر من حذف بشم !!!
آقای حاج بابایی میشود اعلام کنید چقدر حقوق می گیرید چقدر درآمد دارید و ثروت شما چقدر است که از روی شکم سیری چنین ادعا می کنید راستی از 70 درصد شما 5 درصدش را برعهد بگیر و بدون هزینه حل کن
حاجی بابا الان که کل کشور دست خودتونه
70 درصد مشکلات هم که پول نمیخاد حل کنید تورو خدا
گوشت 200 و برنج 90 تومنی باعث گرسنگی میشه ادم گرسنه هم به هیشکی رحم نمیکنه
چرا دلار ثابت نیست
اقای اردکانی امام جمعه شیراز تو وضعت خیلی خوبه که گرانی برایت چیزی نیست ملت از درد گرانی وتورم ومسکن داره له میشنه برادر دورو برت را نیز ببین ؟خیلی حرف بی منطق زدی ؟.

دیگر اینکه شعر خانی اون برادر در نماز جمعه برا خیلیها سنگین بود ولی واقعت است ازش فرار نکنید مسئولین ؟.
آقای ضرغامی به شما ناهار دادن؟ به قبلی ها چی ناهار دادن. خیلی پرکار و زحمتکش حاجی مون
لشکر فاطمیون آمد چون مردم عادی نبامدند!
جناب آقای عباس عبدی که فقط حرف می زنی! گندی که رفقای شما به این مملکت زدن شش ماهه درست شدنی نیست. کمی معرفت هم خوب چیزیه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
آقای رئیسی قرار بود لکوموتیررر اقتصادی ظرف چند روز درست کنه. اگر نمیدونسته اوضاع اینقدر خرابه پس ادم نابجایی اومده رئیس جمهور شده
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بهت قول میدم ۸ سال آینده هم حل نشه!!!
رضوی‌اردکانی، امام جمعه موقت شیراز:پیشرفت‌ها زیاد است، اما مشکل اقتصادی هم است ولی نباید گرانی را بزرگ کنیم به گونه‌ای که دستاوردهای انقلاب دیده نشود......!!! تخریب محیط زیست، خشک کردن رودخانه ها و دریاچه ها، آلودگی هوا، ترافیک، کاهش سن اعتیاد، مهاجرت نخبگان، کاهش اعتبار پاسپورت و ....
اره والا قیامت میشد!!! ماشالا به اعتماد به نفس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
مگر قیامت نبود؟
اره والا قیامت میشد!!! ماشالا به اعتماد به نفس.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: ۷۰ درصد از مشکلات کشور را بدون اینکه دولت پولی تزریق کند می‌شود حل کرد.... 100 درصد مشکلات را بدون پول می توان حل کرد به شرط اینکه امصال شما کنار بروند و کشور را نخبگان اداره کنند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
امثال دلبندم !
پس واسه چی مذاکره می کنی؟ اون همه ادم تو وین؟ خالی بندی هم حدی داره. مردم رو چی فرض کردی؟
به نظر میرسه آقای ضرغامی به منصب ریاست جمهوری بعدی فکر می کنند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
یعنی 4 سال دیگه که مشکلات حل نشدن ضرغامی تحت اتهام بانیان وضع موجود ردصلاحیت نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
‌وقتی ترکیه چنین ادعایی می کند که خنثی کننده ترور جاسوس اسرائیلی به دلیل انتقام شهید فخری زاده است پس با آنها هم در ترور شهید فخری زاده همکاری و یا پشتیبانی کرده است!
دشمنان کشور و ملت ما هر روز بیشتر علنی می شوند و چهره منافقی خودرا نشان می دهند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
چه استدلالی!یعنی ترکیه باید اجازه دهد کشورش محل جنگ دو کشور دیگر که با هم مشکل دارند بشود؟!
همزمان با برگزاری مذاکرات «احیای برجام» در وین، ابراهیم رئیسی امروز در سخنرانی ۲۲ بهمن در مصلی تهران گفت، هرگز امید به وین و نیویورک نداریم، باید به همه کشورها به ویژه همسایگانمان توجه داشته باشیم.
بالاخره نیویورک پایتخت آمریکا است با واشنگتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
البته منظورش سازمان ملل است.
تواین مملکت همش شده شعار .یه عده افراد بی دغدغه فقط شعارمیدن
به نظر میرسه آقای ضرغامی به منصب ریاست جمهوری بعدی فکر می کنند
اگر اینبار از سفارت روسیه بالا بره من حتما به ایشان رای میدهم.
کم حرف بزنید گرونی رو حل کنید با این همه ا مکانات
حاجی‌بابایی: ۷۰ درصد مشکلات کشور بدون پول رفع می‌شود )کاش زمانی که خوذت در دوره هاله نور (دولتی با هشتصد میلیارد دلار خرج) وزیر بودی این را عمل میکردی
آقای ضرغامی نون بازوت بخور
مديريت با دويدن نيست مديريت با تدبير و دواندن عوامل و نيروها است برادر ضرغامي
آخوند اینقدر پر سوتی کم دیده ایم.
نان عده ای فقط از دروغ،تعریف و تمجید غیر واقعی و خودشیرینی در میاد وگرنه خودشان می دانند مردم خوب می دانند چه خبر هست.
اخبار جالبی پخش میکنید
چرا این مسئولین مملکتی هذیان می گویند مردم در تامین نان غذا دارو و... بدجوری گرفتار و در مضیقه هستند اما مسئولان فقط دلیل این بی کفایتی را فقط و فقط توجیه می کنند
جناب آقای رضوی‌اردکانی، امام جمعه موقت شیراز گرانی و فقر امان مردم بریده چرا درک نمی کنید یا نمی خواهید درک بکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا بجای مردم ما فاطمیون افغانستان در 22 بهمن شرکت می کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ننگ بر پاچه خاران
این اراکی هم عجب نابغه ایست،
"حاجی‌بابایی: ۷۰ درصد مشکلات کشور بدون پول رفع می‌شود"!
حتما آن 30 درصد پول هم برای شما نیاز است؟!
بدبختی اقتصاد کشور از زمانی شروع شد که قیمت نفت بالا رفت تا قبل از افزایش قیمت نفت اقتصاد کشور در مسیر رشدهای سالانه ۱۰ درصدی قرار داشت
تا زمانی که مسئولین کشور حقیقت را قبول نکنن هیچ مشکلی حل نخواهد شد
هنز اقایون قبول ندارن که مردم مشکل دارن کشور مشکل داره واین مشکل ناشی از مدیریت اونهاست بنابراین امید به اصلاح نداشته باشید
"ارزیابی ضرغامی از رییسی: آخوند اینقدر پرکار، کم دیده‌ایم"!!
یعنی ایشان الان پرکارشون هستند؟!!
اقای ضرغامی به اب در هاون کوبیدن نمیگن کار. نتیجه کار را باید در جامعه دید.
بله کار بیهوده کردن از پر کردن است!!!
وقتی مشکلات بسیار بزرگ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره در کشور خود نمائی می کند می توان با کارهای کوچک و تبلیغاتی نشان داد فرد در خدمت بسیار بی تاب است!
اگر کسی که مدعی است اول مشکلات بزرگی که کل ملت به آن درگیرند حل کرد می توان گفت رفتن به سراغ کارهای کوچک و محدود از پرکاری اوست.
اینجا ایران است، الان وقت این است که لشکر فاطمییون همه افغانی های در ایران را همراه کند و به کشور خودشون برسند. افغانستان کشور ثروتمندی است و می تواند بهتر از این باشد.
به امید روزی که افغانها در کشور خودشون فعال باشند و در کشور خودشون اثر گذار باشند.
یک عده منتظرند تا امریکا بپذیرد انها را یک عده تحصیل کرده شان در کشور های اروپایی و تعداد زیادی ....در ایران و ...
کاش جمع شوند و همت کنند و به کشور خودشون برسند.
تا افغانستان اباد اباد شود.
گرانی را بزرگ نمی کنیم ،گرانی ما را کوچک می کند
سلام، جناب آقای عبدی واقعا نمی دانی، یا خودت را به اون راه زده ای ، 8 سال مملکت را معطل کدخدا نگه داشتید ، و بدترین و بالاترین تورم در به ملت تحمیل کردید، حداقل کمی وجدان داشته باشید
الحمد لله مردم به این نتیجه رسیده اند که دستگاه دولت به ریاست رئیسی حد اکثر تلاش خود را انجام می دهد. تنبل و تن پرور نیست. به لطف خدای متعال مشکلات هم در حال حل شدن است. اندکی صبر سحر نزدیک است
آقاي عبدي وقتي دوستان شما 300 هزار ميليلرد تومن بدون پشوانه پول چاپ كردندو باعث وضع موجود شدند،حالادر طول چند ماه انتظار داريد رييس جمهور شق القمر كنه؟
آقای عبدی
واقعا مسایل رانمی فهمی یاخودرا به نااگاهی می زنی؟
مذاکرت برای خنثی سازی گندی است که همفکران شما دربرجام به کشورواردکردند وبرای رفع تحریم ها وجلوگیری ازفشارمضاعف دشون است.
آقااینهابه کنار!یکی بگه بدانیم این هک بلندگوهاچیه اینروزهامدشده!؟یعنی حالافسیلهای مجاهدین رامیخواهیدبعنوان آلترناتیووجایگزین معرفی ومردم راازهرگونه تغییری بترسانید؟؟توکدام اعتراضات ٫مردم ایران درحمایت ازاین گروه تابحال شعاری داده اند!؟
ببین بقیه چفدر کم کار هستن که این یکی به نظر پرکار میاد.
جناب رضوی میزان وشدت درد را از درد کشیده میپرسند.بزرگی وکوچکی گرانی هم نسبی ست.گرانی شاید برای یک نفر قابل تحمل ولی برای دیگری غیر قابل تحمل باشد
احتمالا منظور اقای حاج بابایی که ۷۰ درصد بدون پکل حل میشه مثل همون نفتی که به قرارگاه خاتم میدن پول که ندادند نفت می دند یا یفت می دن برزیل نهاده دامی بگیرند نفت میدن سریلانکا چای بگیرن نفت بون چین و.....
حرف ضرغامی را نفهمیدید
ارزیابی ضرغامی از رییسی: آخوند اینقدر پرکار، کم دیده‌ایم!!!!!!!!!نان بازو و تفکر را بخور> ایشان هم پرکار نیستند بلکه دنبال جذب هستند
سردار ملك
ميزان راي ملت است، نه حضور در خيابان
سلام. چیزی که به نظرم در این گفتار و کامنت های مردم خیلی جالبه اینه که برای دیدن نظرات مردم فقط کافی است انهایی که لایک زیاد خورده را دنبال کنی. و کامنت نویس های حکومتی معمولا با دیسلایک های کردم مواجه میشن. این را در همه ی جاهایی که نظرات مردم در پایین مطلبی نوشته میشه میشه دید
بیش از ۷۰ درصد مشکلات کشور مربوط به پول نیست تقریبا ۱۰۰ درصد مشکلات مربوط به سومدیریت است پول وضعیت را خرابتر میکند همانطور که در گذشته خراب کرده است
وای به مملکتی که توش ضرغامی تصمیم گیر بتشه و وزیر
جلیلی سیاستمدار باشه
ضرغامی خان، این تعریف بود یا تخریب جامعه روحانیت
آقای اراکی خدا این دشمن رو برای شما نگهداره
سردار مگر قیامت نبود ؟
تابناک ممکنه کمی از فایل صوتی فرماندهان سپاه تعریف کنی؟!
به پشت بام رفتیم الله اکبر هم گفتیم مرگ بر آمریکا هم گفتیم ودر
۲۲ بهمن هم شرکت کردیم وانشالله هر سال این کار را بخوری چشم
دشمنان ادامه خواهیم داد ودرپای صندوقهای رای هم حاضر خواهیم شد
دم حاجی بابایی گرم مشکل مملکت پول نیست که!!!!!! پول هست برای اونا بوس هست برای ما
سلام: ضمن تحسین از شجاعت و اقتدار تیم جدید مذاکره کننده هسته ای به سرپرستی آقای باقری ودعوت به هوشیاری و دوراندیشی دیپلمات های محترم نسبت به نقشه ها و حیله های جدید غرب، مذاکره و توافق مجدد با غرب و امریکا در صورتیکه ایران خواستارجبران خسارت ناشی از خروج غیر قانونی آمریکا از برجام و لغو قطعی و همیشگی همه انواع تحریم ها بدون مذاکره در سایر امور نشود وآمریکاهمه انواع برچسب های تحریم علیه ایران را بطور دائمی با تضمین لغو نکند ،همچنین هیچ گونه تحریم های جدید تحت هر عنوان واهی علیه ایران وضع نکند و در صورت خروج مجدد و عهد شکنی آمریکا تعیین خسارت بازدارنده در برجام گنجانده نشود) در غیر این صورت براساس عبرت ها و تجربه های تلخ تاریخی، محاسبات متقن وغیرقابل خدشه ذیل موجب حراج دادن مولفه های قدرت ، زیانبار برای اقتصاد،باج خواهی و زیاده خواهی دشمن، آب در هاون کوبیدن و باعث ممانعت در توسعه وپیشرفت کشور می گردد.
شب سرد. زمستون بود حاجی از کنار بخاری برخاست وگفت عجب زمستونی چه شبی اخبار گفت چند راننده و معلم روستامون را از سرما یخ زدیاد یکی افتادم که عرق کردنش از کوبیدن آب در هاون بپد چه دانند گرسنکان چه می کشند یادم خانم اشتون به خیر از دیار سعدی و حافط و فروسی هیج کس نبود یا ایران با س ج می خواهد صبر ما بسنحد جه میدانند بر چهل، میلیون ایرانی جه می کذرد چهل میلیون ناهار نخورده داریم. س ج جه داند
بعید میدونم در حالت واقع بینی باشن، بیشتر نشانه توهم زدنشون پیداست. نوشابه رو دارن میخورن و کیفشو می برن بعد میگن به به چقد خوبه. مردم شماها دارین اشتباه فک می کنین. خدا اینارو شفا بده.
تو که وزارت رو گرفتی دیگه دنبال چی هس
تو که وزارت رو گرفتی دیگه دنبال چی هسهستی؟؟?
آقای حاجی بابایی اگر 70 درصد از مشکلات کشور ربطی به پول ندارد. پس لطف کنید. بازار میوه وتربار شهریار را افتتاح کنید. چون سه سال پیش باید افتتاح می شد ولی به دلیل بی پولی پیمانکار بلا تکلیف مانده. باید سرمایه لازم را فراهم می کرد ولی اونیز از دولت طلبکار است. پس پول مشکل گشا استاست
"حاجی‌بابایی: ۷۰ درصد مشکلات کشور بدون پول رفع می‌شود "
هی شعار هی شعار
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی