بازدید 18149
بازگشت سیامک با گل سرنوشت ساز، یحیی مچ مورایس را خواباند

جام حذفی؛ پرسپولیس با تز دکتر استقلالی، کمر سپاهان را شکست!

امروز پرسپولیس انتقام شکست چهار گله پانزده سال پیش به سپاهان در جام حذفی را گرفت و به یک‌چهارم نهایی راه یافت؛ دو پنالتی که سیاوش یزدانی به قرمزها تقدیم کرد، کمر تیم مورایس را شکست.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ 22 February 2023

پرسپولیس، سپاهان را حذف کرد و به یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های پرمهره و مدعی سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در نود دقیقه با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید؛ اما سرخپوشان در وقت‌های اضافه موفق شدند، دو گل دیگر به ثمر برسانند و سرانجام با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را از پیش روی برداشتند.

گل‌ها: گئورگی گولسیانی (۱۳ و ۱۰۰)، عیسی آل کثیر (۵۷) و سیامک نعمتی (۹۴) برای پرسپولیس - دانیال اسماعیلی فر (۴۱، گل به خودی) و فرشاد احمدزاده (۷۴) برای سپاهان

کارت زرد: سیاوش یزدانی (۱۱، سپاهان) - سینا اسدبیگی (۶۵، پرسپولیس) - امید نورافکن (۷۸، سپاهان) - رامین رضاییان (۹۶، سپاهان)

کارت قرمز: سیاوش یزدانی (۹۹، سپاهان)

 

جام حذفی؛ پرسپولیس با تز دکتر کمر سپاهان را شکست!

شاگردان مورایس در ورزشگاه خانگی هیچ گاه نتوانستند از میهمان خود پیشی بگیرند و همواره از شاگردان یحیی عقب ماندند.

در این بازی گولسیانی (دو گل از روی نقطه پنالتی)، آل‌کثیر و سیامک نعمتی گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند و در سوی مقابل، دانیال اسماعیلی‌فر (گل‌به‌خودی) و فرشاد احمدزاده، دو گل سپاهان را وارد دروازه بیرانوند کردند.

بیشتر بخوانید

  • انتقام سخت پرسپولیس از سپاهان پس از پانزده سال
در این مسابقه سیاوش یزدانی که به عنوان بازیکن مازاد در نیم‌فصل از استقلال جدا شد و به سپاهان پیوست، مرتکب دو خطای پنالتی واضح روی بازیکنان پرسپولیس شد تا نقش تعیین کننده‌ای در شکست تیمش داشته باشد.

همچنین سیامک نعمتی نیز که از سوی گل محمدی در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و در نهایت در جمع سرخپوشان مانده بود، با به ثمر رساندن گل سوم پرسپولیس به عنوان بازیکن تعویضی، زمینه‌ساز پیروزی بزرگ تیمش در اصفهان شد.

 

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر (۴۶ - نیلسون جونیور)، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی (۱۰۹ - عیسی مرادی)، امید نورافکن، محمد قربانی (۶۵ - محمد علی‌نژاد)، ایگور کاتاتائو (۶۷ - یاسین سلمانی)، فرشاد احمدزاده (۸۹ - آریا یوسفی) و شهریار مغانلو.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر (۶۷ - لئاندرو پریرا)، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید هنانوف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی (۷+۹۰ - امید عالیشاه)، محمد عمری (۷۵ - سیامک نعمتی) و عیسی آل‌کثیر (۷۵ - سروش رفیعی).

 

داور: بیژن حیدری

 

شرح گل

سپاهان صفر - پرسپولیس ۱ (دقیقه ۱۲: گئورگی گولسیانی): مدافع پرسپولیس پشت ضربه پنالتی‌ که محمد عمری از سیاوش یزدانی گرفته بود، ایستاد و با فریب دادن پیام نیازمند، توپ را در سمت چپ دروازه سپاهان جای داد.

سپاهان یک - پرسپولیس یک (دقیقه ۴۱: دانیال اسماعیلی فر- گل به خودی): سانتر امید نورافکن از روی ضربه ایستگاهی به دهانه دروازه با ضربه سر محکم دانیال اسماعیلی فر وارد دروازه پرسپولیس شد و طلایی‌پوشان با یک گل به خودی کار را به تساوی کشاندند.

سپاهان یک- پرسپولیس دو (دقیقه ۵۸: عیسی آل‌کثیر): سانتر مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی، موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد و شهریار مغانلو توپ را ناقص دفع کرد و مرتضی پورعلی گنجی با سانتر توپ سرگردان گل ساخت و عیسی آل‌کثیر با چرخاندن سر و ضربه خود ابتدا رضاییان، مدافع مستقیمش و سپس پیام نیازمند را تسلیم کرد.

سپاهان دو - پرسپولیس دو( دقیقه ۷۴: فرشاد احمدزاده): در شرایطی که محمد عمری با برانکارد بیرون برده شده و یک بازیکن پرسپولیس هم روی زمین افتاده بود، زکی پور توپ را از سمت چپ سانتر کرد و ضربه مغانلو پس از دفع ناقص بیرانوند، در حالی که دروازه خالی بود، جلوی پای احمدزاده افتاد و فرشاد گل دوم سپاهان را زد.

سپاهان دو - پرسپولیس سه (دقیقه ۹۴: سیامک نعمتی): حرکت تکنیکی امیری به طور کلی مدافعان سپاهان را برهم ریخت و این بازیکن با یک پاس در عرض، نعمتی را در موقعیت گلزنی قرار داد و سیامک با شوتی محکم کار را تمام کرد.

سپاهان دو - پرسپولیس چهار (دقیقه ۱۰۰: گئورگی گولسیانی): پنالتی‌زن گرجستانی سرخ‌ها پشت پنالتی‌ که لئاندرو از یزدانی گرفته بود، ایستاد و با ضربه‌ای محکم توپ را در سمت چپ دروازه نیازمند جای داد. پیام در این پنالتی جهت توپ را تشخیص داد و حتی توپ به دستش برخورد کرد، ولی شدت ضربه گولسیانی به حدی بود که او با پنالتی دوم خود در این مسابقه دبل کند.

جام حذفی؛ پرسپولیس با تز دکتر کمر سپاهان را شکست!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
بیخود نیست که برای خرید پرسپولیس ۱۰۰ میلیون پوند پیشنهاد میدهند
مامتفاوت هستیم
ماپرسپولیسیم
پاسخ ها
اشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
شتر در خواب بیند پنبه دانه
پرسپوليس امروز خيلي بهتر بود.با برنامه بازي كرد.در مقابل سپاهان تمركز نداشت
پاسخ ها
بندا ناخدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
نه مساوی کار کردن فقط سیاوش برا تیم اولش جبران کرد
طبق روال سالهای گذشته سپاهان را در خانه خودش گلباران کردیم
نوش جانشان ۴ گل (:
پاسخ ها
اشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
خوشحال باش فعلا
آقای یزدانی برای قراردادبستن باسپاهان یه خطا ویه پنالتی تقدیم سپاهان کرد واستقلال رابازنده. خدا جای دوری نیست .ازرگ گردن به شمانزدیکتر. امروز دیدی وجود خداوندرا.
پرسپولیس بیشتربازیهاشو با اختلاف یک گل میبره ولی نمیدونم چرا نوبت به سپاهان که میرسه ماشین گلزنی پرسپولیس بکار میافته ؟ (:
فکر کردند ماهم زنیت هستیم و مثل اب خوردن شکستمون میدن
ولی ماپرسپولیس هستیم و متخصص حذف سپاهان در جام حذفی !
پاسخ ها
نه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
زنیتو با خودت مقایسه میکنی ؟! مگ اونا هم ترابی دارن ؟؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
به متخصص حذف پرسپولیس نخورید صلوات ختم کنید.
اخبار فوتباای هم دیگه دل ما را خوش نمی کند. فکری به حال این مملکت ورشکسته بکنید. به ولله قسم که مادیات و معنویات ، هر دو در حال نابودی است
امیدوارم عیسی آل کثیر همین روند رو ادامه بده توی این 3 سال که اومده پرسپولیس ما سرجمع 20 مرتبه هم توی زمین ندیدیمش
خوب شد یکم باد سپاهان خوابید . دلشون خوش شده بود زنیت رو بردن .
ما میتونیم پرسپولیس یعنی این کسی نمیتونه جلودار باشه ما میتوانیم
باباها دست به کار شدن
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی