بازدید 1886
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان:

ملاک‌های انتصاب در نظام اسلامی باید تقوا باشد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: ملاک‌های انتصاب در نظام اسلامی باید تقوا باشد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 26 July 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد جلایی ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: آستارا در یک موقعیت جغرافیایی ژئوپلیتیکی قرار دارد که در اصل دروازه ورود به جمهوری اسلامی از منطقه اوراسیا و قفقاز است که آینده بسیار روشنی را برای منطقه رقم خواهد زد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه در آینده نزدیک باید منتظر سیل مهاجرت نیروهای کار به آستارا باشیم، افزود: این امر مستلزم توجه به زیرساخت‌های این شهرستان در همه ابعاد است.

وی با اشاره به برخی عقب ماندگی‌های موجود در آستارا گفت: بخشی از آنها به واسطه دشمنی دشمنان و بخشی به دلیل سو مدیریت بوده و از این رو باید عذرخواه مردم باشیم.

جلایی با بیان اینکه یکی از بزرگترین اهداف دشمن این است که نظام را ناکارآمد جلوه دهد، افزود: در نظام کارآمد در جمهوری اسلامی که برگرفته از احکام اسلامی است مسئولین باید دو ویژگی مهم توانایی و دانایی را داشته باشند.

وی ادامه داد: مهمترین عاملی که می‌تواند مسئولین ما را به دانایی و توانایی برساند این است که واقعاً بدانیم که در جمهوری اسلامی خدمت می‌کنیم و مردم ولی نعمت ما هستند و ما خدمتگزار و این چیزی است که معمار این نظام گفته است.

جلایی به تلاش شبانه روزی دشمن برای رسیدن به اهداف خصمانه خود اشاره کرد و گفت: هرکس در جمهوری اسلامی مسئولیتی دارد باید شبانه روز تلاش کند و کسانی که این کار را نمی‌کنند بدانند که خیانت به مردم و مملکت می‌کنند.

وی افزود: ملاک‌های انتصاب در نظام اسلامی باید تقوا باشد و وقتی ما ملاک انتصاب‌هایمان را تنزل می‌دهیم مطمئناً کارهایمان هم تنزل پیدا می‌کند.

جلایی با تاکید بر هم افزایی در پیشبرد امور تصریح کرد: اگرچه هر مسئولی وظیفه‌های سازمانی دارد اما در نهایت باید هم‌افزایی در خروجی کار دیده شود؛ مدیریت ریسک دارد و فردی که ریسک‌پذیر نیست، نباید مسئولیتی را بپذیرد؛ زیرا مسئولیت به معنای مواجهه و حل مشکلات است.

وی با اشاره به نقش مردم آستارا و نیروهای مرزبانی در حفاظت از مرزهای کشور گفت: مردم آستارا مرزدار و پاسداران مرزها در این محدوده جغرافیایی هستند و مسئولان شهرستان با توجه به این نقش باید مشکلات را با همدلی و احساس مسئولیت رسیدگی و برطرف کنند؛ این را ایران اسلامی از شما توقع دارد، زیرا دروازه ورودی این نوع نگاه هستید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی