بازدید 1900
۱

هشدار فرمانده یمنی درباره ادامه تجاوز اسرائیل به غزه

فرمانده دفاع ساحلی نیروهای مسلح دولت نجات ملی یمن جمعه شب گفت که در صورت ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مرحله سومی وجود دارد که خیلی برای این رژیم سخت خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۱۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴ 16 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از المسیره، سرتیپ محمد القادری گفت: اگر صهیونیست‌ها تجاوزشان به غزه را متوقف نکنند، مرحله سومی هم خواهد بود و بسیار برای صهیونیست‌ها سخت خواهد بود.

وی افزود: برخی از مزدوران اگر دست داشتن همکاری آنها با اسرائیلی‌ها ثابت شود، موضع دیگری با آنها خواهیم داشت.

فرمانده دفاع ساحلی نیروهای مسلح یمن، اضافه کرد: همه کشتی‌های مرتبط با (رژیم) اسرائیل که تا امروز هدف قرار گرفتند، به پیام‌های ما پاسخ مثبت ندادند و برخورد ما با آنان برای ممانعت از عبورشان به سوی بنادر اسرائیلی بوده است.

القادری همچنین گفت: برخوردهای قبلی ما در موارد گذشته صرفا برای هدف گرفتن این کشتی‌ها بوده و نه غرق‌کردن آنها و ما جنگ‌افزارهایی داریم که قادر است این کشتی‌ها را غرق هم بکند.

وی افزود: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند و ما تمام تحرکات آمریکا را در دریای سرخ و خلیج عدن زیر نظر داریم.

نیروهای یمن در چند روز اخیر به چند کشتی دیگر صهیونیست‌ها و یک کشتی جنگی آمریکا در دریای سرخ حمله کرده و این آبراهه را برای رژیم صهیونیستی کاملا ناامن کرده‌اند، به حدی که سران تل آویو رسما از آمریکا، آلمان و فرانسه برای در امان ماندن کشتی‌های خود درخواست کمک کرده‌اند.

اقدامات ارتش یمن باعث فلج شدن بندر مهم ایلات رژیم صهیونیستی شده است.

اقدامات حزب الله لبنان و گروه‌های مقاومت عراق علیه مواضع صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در منطقه و به ویژه رزمندگان یمنی در دریای سرخ در کنار مقاومت فلسطین، باعث شده تا واشنگتن برای جلوگیری از شکست رژیم صهیونیستی دست به دامن کشورهای جهان شود و به دنبال ایجاد ائتلاف به اصطلاح بین المللی در منطقه شود که با دست رد بسیاری از کشورها مواجه شده است.

تل آویو نیز با درخواست کمک از آمریکا، فرانسه و آلمان برای حضور نظامی در دریای سرخ، به دنبال آن است که آبراهه دریای سرخ را برای کشتی‌های رژیم صهیونیستی و یا کشتی‌هایی که محموله‌های این رژیم را حمل می‌کنند، از دست موشک‌ها و پهپادهای یمنی خلاصی پیدا کند.

هم اکنون چند ناوچه آمریکا و فرانسه در دریای سرخ برای حمایت از رژیم صهیونیستی حضور دارند که البته نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم

*****
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
*****

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست