بازدید 1983

تعداد شهدای غزه از مرز ۲۴ هزار و ۷۰۰ نفر فراتر رفت

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که آمار شهدای این نوار باریکه از ابتدای حملات رژیم اسرائیل علیه ساکنان آن از مرز ۲۴ هزار و ۷۰۰ نفر فراتر رفت.
کد خبر: ۱۲۱۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 19 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری قدس پرس ، وزارت بهداشت غزه در اطلاعیه ای اعلام کرد که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۲۴ هزار و ۷۶۲ نفر فلسطینی بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساکنان غزه، در این نوار باریکه شهید شدند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اضافه کرد که طی این مدت ۶۲ هزار و ۱۰۸ نفر در غزه بر اثر حملات رژیم اشغالگر اسرائیل زخمی شده اند.

پیشتر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه پنجشنبه شب در یکصد و چهارمین روز جنگ غزه اعلام کرد شمار شهدا به ۲۴ هزار و ۶۲۰ نفر و شمار مجروحان نیز به ۶۱ هزار و ۸۳۰ نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و پنجمین روز خود شده که با مقاومت مردم غزه و فلسطینیان که تاکنون ۲۴ هزار و ۷۶۲ شهید در پی داشته است رژیم اسرائیل برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس جعلی خود به طور همزمان ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی دریافت کرده و به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار