بازدید 5317
۴

حمله نزدیکان بازیکن با قمه به سرمربی آبادان

کد خبر: ۱۲۲۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ 12 February 2024

سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان، با انتشار یک ویدئو اعلام کرده که با سلاح سرد به او حمله شده‌ است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعداز گله چندین مربی نفت آبادان طی سالهای اخیر مبنی بر تهدید جانی و انصراف از سرمربیگری در این شهر، حالا یک مورد جدید از این تهدیدها تحقق پیدا کرده است.

بختیاری زاده اعلام کرد: خانواده یکی از بازیکنان این تیم پس از آن که از صبح امروز سرمربی نفت را بابت خارج‌کردن نام این بازیکن از لیست، تهدید کرده بودند، با قمه به خودروی او حمله کرده و شیشه ماشین را شکستند.

امروز فردی با قمه به سرمربی نفت آبادان و خودروی او حمله ور شد. گویا ماجرا از این قرار است: یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران که قصد داشته فوتبال خود را در کشور دیگری ادامه بدهد، پیش از حضور بختیاری‌زاده تمایل ضمنی از مربیان پیشین مبنی بر حضور در ترکیب نفت در نیم فصل دوم دریافت می‌کند و برای عقد قرارداد به آبادان می‌آید، اما کیفیت فعلی این بازیکن مورد نظر سهراب که به تازگی به تیم نفت ملحق شده و در جریان آن وعده‌ها نبوده، قرار نگرفت و او از استخدام این بازیکن سر باز زد.

در روزهای گذشته تلفن‌ها و پیامک‌های مکرری از سوی خانواده این بازیکن متوجه بختیاری‌زاده شده و خانواده این بازیکن سرمربی را تهدید به برخورد فیزیکی کرده بودند و در مکالماتی که با او انجام داده بودند، تاکید کرده بودند که اجازه نخواهند داد او در آبادان به مربیگری‌اش ادامه بدهد!

امروز بختیاری‌زاده به همراه اعضای کادر در پایان تمرین تیم فوتبال نفت آبادان قصد خروج از زمین چمن را داشته که در بیرون از محوطه ورزشگاه مورد حمله با سلاح سرد قرار گرفته است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دادکان حرف اول و آخر و کاملا درست را زده است. این فوتبال در پیت را تعطیل کنید و از نو فقط با عاشقان فوتبال راه بیاندازید. فوتبال ایران که در جهان یک چیزی در حد هیچ هست و در همین آسیا هم دیگه حرفی برای گفتن ندارد. فقط پولهای بی حساب از جیب مردم اول جابجا میشود و بعد سر از تورونتو و ونکوور در می آورد.
تابناک جون گاها با اینترنت adsl لود نمیشی باید گاها دست به دامان دیتای سیمکارت بشم تا بالا بیایی
من بچه آبادانم ،، بعد از جنگ ۳۰ سال هم هست برگشتیم و داریم تو این شهر زندگی می کنیم،، ولی خداوکیلی بازنشسته بشم سریع از این شهر فرار می کنم، نه امکانات داره، نه امنیت داره، نه ورزش درست درمانی داره ،، آبادان فقط یک اسم دهه ۴۰ و ۵۰ رو یدک می کشه ،،، شهر هم که داره قومیتی اداره میشه و نه روی شایستگی ،، این اتفاقی هم که واسه آقای بختیاری زاده افتاده ، نه تنها در ورزش بلکه تو تمام سازمان های شهر که خلاف میل مردم باشه ، پیش اومده ،، من خودم که تو یک سازمان کار می کنم ، تو ۲۵ سال سابقه بالای ده بار تهدید شدم ،، اونم بخاطر رعایت قانون سازمانی ،،،
از متخصص مغز خبری نیست ؟ دلم برای چرت و پرتاش تنگ شد
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی