بازدید 14415
هفتصد و چهل و یکمین روز از حمله روسیه به اوکراین

اعلام آماده باش آلمان برای حمله روسیه/نیروهای ارتش فرانسه آماده اعزام به اوکراین می شوند

هفتصد و چهل و یکمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 19 March 2024

 

بین الملل تابناک: هفتصد و چهل و یکمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

واکنش سازمان ملل به اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین برای جنگ با روسیه
۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۲:۵۱

معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به برخی اخبار مبنی بر اعزام دو هزار نیرو از سوی فرانسه به اوکراین برای جنگ با روسیه اعلام کرد:  سازمان ملل از همه کشورها می‌خواهد که برای کاهش تنش در اوکراین همکاری کنند.

به گزارش سازمان ملل، فرحان حق، معاون سخنگوی سازمان ملل متحد روز سه شنبه به وقت محلی در واکنش به گزارش رسانه ها مبنی بر اینکه فرانسه یک گروه نظامی متشکل از دو هزار نیرو را برای اعزام به اوکراین آماده می کند، گفت: سازمان ملل معتقد است که همه کشورها باید تمام تلاش خود را برای کاهش تنش در اوکراین انجام دهند.

معاون سخنگوی سازمان ملل تصریح کرد: «من نمی توانم این اطلاعات را تایید کنم. بنابراین، من اظهار نظر خاصی در مورد آن ندارم. ما به طور کلی از همه کشورها خواسته ایم تا آنچه را که می توانند برای کاهش تنش در میدان انجام دهند."

سرگئی ناریشکین مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) سه‌شنبه اعلام کرد که فرانسه در حال آماده کردن گروهی متشکل از ۲ هزار نیروی نظامی برای اعزام به اوکراین است.

ال‌پائیس: نظامیان ناتو در اوکراین فعال هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۹

روزنامه اسپانیایی گزارش داد که پرسنل نظامی فعال و سابق کشورهای ناتو مدت‌هاست که در اوکراین فعالیت می‌کنند و بر استفاده کی‌یف از تسلیحات غربی نظارت دارند.

نشریه اسپانیایی روز دوشنبه گزارش داد که بلوک نظامی تحت رهبری ایالات متحده موسوم به ناتو «تقریبا در تمام جنبه‌های ممکن» خصومت‌ها به غیر از عملیات‌های رزمی فعال شرکت داشته است.

ال پائیس با استناد به مصاحبه‌های انجام شده در طول جنگ گزارش داد که این شامل تهیه سلاح، ارائه اطلاعات هدفمند و آموزش سربازان اوکراینی در داخل این کشور است.

این رسانه گزارش داد اعضای بازنشسته ارتش‌های خارجی که به عنوان «داوطلبان» به نیروهای مسلح اوکراین پیوسته‌اند هم به عنوان عوامل واقعی برای کشورهای خودشان خدمت می‌کنند.

به روایت ال‌پائیس، آن‌ها «اطلاعاتی راجع به وضعیت میادین جنگ، برای شناسایی اثربخشی سلاح‌های عرضه شده و مشکلات احتمالی در استفاده از آن‌ها و همچنین برای کشف موارد احتمالی فساد درباره کمک‌های ارسال‌شده» ارائه می‌دهند.

رسانه اسپانیایی خبر داده مقام‌های غربی هم به صورت ضمنی به حضور نیروهای فعلی و سابق ناتو در اوکراین اعتراف کرده‌اند و پیشنهاد اخیر «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه مبنی بر اینکه کشورهای غربی می‌توانند سربازان خود را به اوکراین بفرستند، به معنای آن‌که پرسنل نظامی غربی نقش‌های رزمی فعالی ایفا کنند، «تابوشکنی» توصیف شده است.

نیروهای ارتش فرانسه آماده اعزام به اوکراین می شوند
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۲

رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه فاش کرد فرانسه در حال آماده‌شدن برای اعزام صدها نیروی نظامی به اوکراین است.

 «سرگئی ناریشکین» رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه روز سه‌شنبه افشا کرد که فرانسه در حال آماده‌سازی برای اعزام یک واحد نظامی به اوکراین است.

به گفته ناریشکین، در مرحله نخست، فرانسه نزدیک به ۲۰۰۰ نیروی نظامی را در اوکراین مستقر خواهد کرد.

آن‌طور که اسپوتنیک گزارش کرده است، ناریشکین گفته الیزه معتقد است تعداد اتباع فرانسوی که در اوکراین کشته شده‌اند، همین حالا هم به «بالاتر از سطح روانی» رسیده است.

رسانه روسی نوشته فرانسه تایید کرده که چنین تلفات نظامی در خارج از این کشور از زمان جنگ الجزایر در قرن بیستم مشاهده نکرده است.

مقام ارشد روس در ادامه گفت: «با این وجود، رهبری فرانسه به مرگ شهروندان عادی فرانسه و نگرانی ژنرال‌ها اهمیتی نمی‌دهد. طبق اطلاعاتی که به سرویس اطلاعات خارجی روسیه رسیده است، گروهی از نظامیان برای اعزام به اوکراین آماده شده‌اند و تعداد آن‌ها در مرحله نخست، تقریبا ۲۰۰۰ نفر است».

پیش از این «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه ایده اعزام نیروهای رزمی ناتو به اوکراین را مطرح کرده بود؛ ایده‌ای که با مخالفت بیشتر متحدان پاریس مواجه شد.

سرویس اطلاعات خارجی همچنین در بیانیه‌ای گفته است: «ارتش فرانسه از اینکه توانایی بی‌سروصدای اعزام چنین واحد نظامی بزرگی را به اوکراین نداشته باشد، بیمناک است».

این نهاد به پاریس هشدار داده هر نیروی فرانسوی که وارد خاک اوکراین شود، «هدفی مشروع» برای نیروهای مسلح روسیه خواهد بود.

چین بدون روسیه، مذاکرات صلح اوکراین را تحریم می‌کند
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۶

وب‌سایت «پالتیکو» به نقل از مقامات آگاه گزارش داد، چین مذاکرات برای پایان دادن به جنگ میان روسیه و اوکراین را تحریم خواهد کرد، مگر اینکه مسکو بر سر میز مذاکره حضور داشته باشد. 

براساس گزارش پالتیکو، در جریان تور اروپایی «لی هوی» نماینده چین در اوراسیا در اوایل ماه جاری میلادی روی این پیام تاکید و «پافشاری» شده است که مذاکرات صلح اوکراین بدون روسیه، بی‌معناست. لی در سفر هفتم مارس خود به کی‌یف، با «آندری یرماک» رئیس دفتر «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین دیدار کرد.

وب‌سایت پالتیکو دوشنبه همچنین نوشت، مساله اوکراین احتمالا در سفر ماه آینده «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان به چین مورد بحث قرار خواهد گرفت. «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین سپس در اوایل ماه مه به پاریس سفر خواهد کرد و با «امانوئل ماکرون» همتای فرانسوی خود دیدار خواهد داشت.

همچنین روزنامه «ساوث چاینا مورنینگ پست» در این ماه گزارش داد، لی هوی به مقامات اتحادیه اروپا گفته است که نشست صلح بالقوه نمی‌تواند به کنفرانسی تبدیل شود که صرفا طرحی را تولید کند و بعد تلاش کرد تا آن را به زور به روسیه تحمیل کرد.

برخلاف بسیاری از کشورهای غربی، چین از مقصر دانستن روسیه برای درگیری‌های جاری خودداری کرده و تاکید کرده است که درگیری‌ها تنها از طریق روش‌های دیپلماتیک متوقف می‌شود. در سال ۲۰۲۳، پکن از یک نقشه راه ۱۲ ماده‌ای برای حل و فصل جنگ رونمایی کرد و از هر دو طرف خواست تا تنش‌ها را کاهش دهند. کی‌یف اما این پیشنهاد چین را رد کرده است.

اوکراین تاکید دارد که صلح ملموس تنها براساس شرایط زلنسکی قابل مذاکره است که شامل خروج نیروهای روسی از سرزمین «اشغال شده به شکل غیرقانونی» اوکراین است. مسکو این درخواست را رد کرده و تاکید کرده است که شبه‌جزیره کریمه و چهار منطقه اوکراین را که پس از برگزاری همه‌پرسی در این مورد به روسیه ملحق شده‌اند، تسلیم نخواهد کرد.

به گزارش راشا تودی، مذاکرات معنادار میان مسکو و کی‌یف عملا در بهار ۲۰۲۲ شکست خورد و هر دو طرف یکدیگر را به طرح خواسته‌های غیرواقعی متهم کردند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه متعاقبا گفت مذاکره‌کنندگان اوکراینی ابتدا با برخی از شروط روسیه موافقت کردند، اما سپس به‌طور ناگهانی از این توافق انصراف دادند.

دیوید آراخامیا، مذاکره‌کننده اصلی کی‌یف در نوامبر ۲۰۲۳ فاش کرد که هدف اصلی تیمش «خرید زمان» برای ارتش اوکراین بوده است. در همین حال سوئیس پیشنهاد داده است که در سال جاری میزبان یک نشست بزرگ صلح باشد. با این حال، هنوز تاریخ مشخصی تعیین نشده و هیچ لیستی از شرکت‌کنندگان بالقوه ارائه نشده است.

اعلام آماده باش آلمان برای حمله روسیه 

وزیر دفاع آلمان روز دوشنبه هشدار داد کشورهای اروپایی باید برای حمله احتمالی روسیه آماده شوند.

 «بوریس پیستوریوس» وزیر دفاع آلمان در جریان سفر به لهستان اعلام کرد: ما برای تمام تهدیداتی که در سال‌های آینده با آن مواجه خواهیم شد، آماده می‌شویم.

به نقل از آناتولی، وی با اشاره به جنگ اوکراین و روسیه عنوان کرد: هیچکس واقعا نمی‌داند که آیا روسیه به یک کشور اروپایی حمله خواهد کرد و اینکه مشخص نیست زمان آن چه موقع باشد. اما چیزی که ما واقعا مشاهده می‌کنیم این است که آنها قادر و مایل به حمله به اوکراین هستند و این کار را بیش از دو سال است که انجام داده‌اند.

پیستوریوس افزود: بنابراین آنچه که همه ما به عنوان متحدان اروپا باید با هم یاد بگیریم این است که برای هر تهدیدی آماده شویم، به‌ویژه تهدیدی که ممکن است در هر سال با روسیه پوتین رخ دهد. این وظیفه‌ای است که باید انجام دهیم و بر روی آن کار می‌کنیم.

طی گزارشی، سرویس‌های اطلاعاتی آلمان هشدار دادند ارتش روسیه برای تشدید احتمالی درگیری با غرب آماده می‌شود و دیگر نمی‌توان گفت که روسیه به کشورهای بالتیک یا فنلاند و ناتو حمله نمی‌کند.

قدردانی زلنسکی از اتحادیه اروپا برای ایجاد صندوق جدید کمک به اوکراین

رئیس‌جمهوری اوکراین دوشنبه شب در یک پیام ویدئویی گفت: می‌خواهم از رهبری اتحادیه اروپا و همه کشورهای عضو این اتحادیه برای ایجاد صندوق جدیدی برای کمک به کی‌یف در چارچوب تسهیلات صلح قاره اروپا تشکر کنم.

وی با اشاره به نقش حیاتی این کمک به اوکراین، تاکید کرد: این مبلغ ۵به ارزش میلیارد یورو است که برای حمایت از تلاش‌های دفاعی ما در سال جدید استفاده خواهد شد.

زلنسکی در ادامه سخنان خود افزود: ما انتظار داریم که این صندوق به بخشی از توافقنامه امنیتی عمومی بین اوکراین و اتحادیه اروپا تبدیل شود.

به نوشته اوکراین اینفو، اتحادیه اروپا روز گذشته (دوشنبه) از ایجاد یک صندوق کمک نظامی به اوکراین به ارزش ۵ میلیارد یورو برای سال ۲۰۲۴ به عنوان بخشی از تسهیلات صلح اروپایی اصلاح شده خبر داد

کاخ سفید: قصد اعزام نیرو به اوکراین را نداریم

مشاور امنیت ملی کاخ سفید خاطر نشان کرد، واشنگتن هیچ قصدی برای اعزام نیروهای خود به اوکراین ندارد.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اظهارات اخیر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه گفت: ما موضع خود را به صراحت اعلام کرده‌ایم و آن، این است که قصد نداریم نیروهای آمریکایی را به اوکراین بفرستیم.

سالیوان در ادامه به اظهارات رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد که موضع ایالات متحده را در این رابطه در سخنرانی سالانه خود، موسوم به سخنرانی وضعیت کشور در اوایل ماه جاری میلادی تکرار کرده بود.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ماکرون پس از برگزاری کنفرانسی به میزبانی پاریس درباره اوکراین در ۲۶ فوریه گفت که رهبران غربی در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین بحث کرده‌اند و هیچ چیز را نمی‌توان منتفی دانست، هرچند که هیچ اجماعی در این مورد حاصل نشده است.

کاخ کرملین روسیه پس از این موضع‌گیری رئیس جمهور فرانسه هشدار داد که استقرار نیروهای ناتو در اوکراین درگیری مستقیم بین این ائتلاف و روسیه را اجتناب‌ناپذیر می‌کند. کرملین همچنین در واکنش به این اظهارات ماکرون تصریح کرد: روسیه باید هوشیار باشد، چراکه نسل کنونی سیاستمداران اروپایی غریزه محافظت از خود ندارند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶۱
دیگر پوتین باید جمع کنه بساط خیمه شب بازی را. المان و فرانسه و امریکا اعلام کردند پوتین می تواند ده سال دیگر جنگ را ادامه دهد ولی هرگز اجازه نخواهیم داد که پوتین با پیروزی از اکراین خارج بشه. انزمان که شوروی بیست درصد اقتصاد دنیا دستش بود اجازه ندادند حالا که روسیه به زحمت یک درصد اقتصاد دنیا هم دستش نیست اجازه بدهند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
چی میزنی؟ اکراین کارش تمومه و اروپا سلاح ، سوخت، نیرو نداره اگه داشت الا وضع اکراین این نبود. فقط دارن فشار میارن روسیه بیاد سر میز مذاکره
ناشناس
| Canada |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
نه عزیز. فقط روسیه را خوب جایی گیر اوردن و میخوان جنگ فرسایشی ده سال ادامه پیدا کنه. از این بهتر برای امریکا و انگلیس و چین نمیشه
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بنده با توجه به سابقه تدریس پنجاه ساله در رشته علوم سیاسی و نظامی و دریایی و نفتی و پزشکی و فلسفی و همه علوم دیگر باید خدمتتان ارز نمایم که در خصوص جنگ اوکراین پیش بینی بنده این است که از دوحال خارج نیست یا صلح می شود و یا اینکه جنگ می شودلذا باید ملت ما باید هوشیار بوده و در مصرف نان صرفه جوری کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
صدام هم با ۹۸ درصد آرا همیشه پیروز می شد ولی خودش بیشتر همه می دانست که دروغ است
پوتین می گوید ۸۸ در صد آرا را آورده قضاوت با مردم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
هر رئیس جمهوری به طور رسمی نیرو اعظام کنه فقط قبر خودشو کنده
فقط میتونن غیر رسمی اونجا باشن و بمیرن که از اول هم ناتو در اکراین بوده و درگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
خوشبختانه درگیری طولانی مدت غرب و شرق داره اتفاق میافته
به تمام ایرانیان تبریک میگم و به غرب و کانادا تسلیت
پوتینم دیگه تا آخر عمر درگیر جنگ خواهد بود
شب عیدی یک خبر خوب برای برگ چنار هم هست. نتیجه استعلام ما از سازمان ثبت روسیه سریع امد. گویا بابت کامنتهای خوب! برای پوتین کبیر یک خانه در همسایگی دیوار به دیوار مدادوف به اسم ما شده! ولی حقیقتش نگرانیم! فقط تصور کنید هر روز باید چند تا خودکار پرتابی مدادوف را از حیاط خانه جمع کنیم! توپ پلاستیکی دولا که نیست پاره کنیم. خودکار اخر الزمانی است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
برگ چنار خشکیده مسخره حال بهم زن
هر روز میای فقط اراجیف می‌نویسی
یکی دیگر از صلحهای شهر را از دست دادیم. ولی دشمن خوشحالی نکند. تا دلت بخواهد صلحهای اماده و تشنه زمین! (می بخشید)خدمت برای رویش داریم.
تا چند روز آینده کل اوکراین فتح خواهد شد سپس آلمان، انگلیس، فرانسه و تسلیم کامل اروپا و ضمیمه شدن خاک اروپا به روسیه. امریکا یا دیدن این قدرت بدون حمله تسلیم و و به چین الحاق میشود. دنیای جدیدی در راه است. نظامی روسیه، اقتصاد چین و مدیریت ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بهترین لطیفه سال مخصوصا اون مدیریت خیلی باحال بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
عبباس آقا
با بقیه حرفات کاری ندارم فقط موندم چجوری رئت میشه بگی "مدیریت ایران؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
فیلم هندی زیاد میبینی نه ؟
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
احتمالا تو هم مظلوم واقع شدی و خدا نشناسی کلی رانت و جنس خوب به اسمت ردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
روسیه اهدافشو 2 ساله اعلام کرده اروپا قرار سپر امریکا و انگلیس بشه برای بار سوم در تاریخ خودش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
اوه او یه نوستر آداموس دیگه پیدا شد
آرزو بر جوانان عیب نیست
این آماده باش آلمان اندازه صدتا آماده باش کره شمالی ارزش داشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بله . جمعا صدتومن
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
آلمان قبلا دو بار آماده شده و روسیه هر دو بار اونها را شکست داده اون هم با کلاشینکف و دست خالی. الان که دیگه با سارمات و اژدرهای پوسایدن طرف هستند و آماده باش اونها بیشتر به شوخی شبیه هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
واسه غربگدا جماعت بله
مسکو مال اوکراینه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
و هر دو مال جناب پوتین
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بالا برین پایین برین اوکراین یکی از استان های شوروی بوده. در حدی که 5000 تا از موشک های هسته ایش رو در اونجا نگهداری می کرد و بعد از استقلال اونها را پس گرفت منتهی استقلال را به این شرط قبول کرد که اوکراین به هیچ ائتلاف نظامی نپیونده چون این روز را می دیدند که ممکنه ناتو یا ائتلاف اروپایی دیگه ای بیاد و از زمین اونها تبدیل به تهدیدی برای مسکو بشه و تاریخ هم نشون داد که این دوراندیشی اونها درست بود و نئونازی هایی که در اوکراین بر کار اومدند پای ناتو را به اوکراین باز کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
00:41
عجب جوابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بله و همونطور که دوستان گفتن اوکراین مال پوتین
ما رفتیم غزه محاصره بود ، ولی مرز اوکراین بازه غربگداها و برعندازا برین اوکراین بجنگین بهانه نیارین ، مگر شعار مرگ بر روسیه نمی دادید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بهانه نیار بالاخره سوریه و لبنان که میتونی بری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
مرگ بر روسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
افرین
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
خب چون تو جنگ هستن و محاصره،باید بری بجنگی ومحاصره بشکنی
نکنه میخوای بری غزه ،فقط دعا کنی
غربگداها با علی کریمی و مسیح علینژاد و شاهزاده سس خرسی برید بجنگید اوکراین و انتقام ترکمانچای رو بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
فشاری نشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
علی کریمی اعزام بشه تهران خواهرشو از دست شر خرها نجات بده بعد2 سال حبس. دلم برای بچه های این زن میسوزه
اعلام آماده باش آلمان برای حمله روسیه

آخه عقب مونده روسیه با تو چکار داره ! دنبال بهانه میگردی که پول مردم کشورت رو خرج اوکراین کنی و مردم آلمان رو از روسیه میترسونی؟ رسانه هاتون یاد مردم ایران میدن چرا پول ایران رو میدن فلسطین؟ خب خودت چرا پول مردم آلمان رو میدی اوکراین
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
چرا المان به پوتین اعتماد نمی کنه. مگه خود پوتین و دولت روسیه بارها و بارها نگقتند فقط مانوره و قصدی برای حمله به اکراین نداریم!.... و
نیروهای ارتش فرانسه آماده اعزام به اوکراین می شوند

مماشات بیش از اندازه روسیه با اینها روز به روز جری ترشون میکنه تا جایی که مکرون هم دیگه آدم شده، اگر روسیه تهدید به مسلح سازی نیروهای مخالف دولت غربی میکرد اینها اینقدر پر رو نمیشدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
پوتینت مماشات میکنه؟
چه غلطهااااا
مگر پوتین نمیخواست یکهفته ای اکرایتو بگیره؟
توانست و نگرفت؟
نکنه باباش بخوابش امد و دست کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
این جنگ 8 ساله هست . ایران از روز 1 گفت
روسیه مشغول دموکراسیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
آمریکا خیلی دموکراسیه که دو تا زپرتی شدن کاندیدش. همین طور این کشور به دلیل اعتقاد اصولی و ویژه به نظر اکثریت و حفظ آرمان اصیل دموکراسی، ابزار وتو را در شورای امنیت تعبیه کرده که مطمئن بشه با زدن زیر میز و وتو کردن نظر اکثریت همچنان دموکراسی پا برجا خواهد بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
رای ۸۷ درصدی مردم روسیه مشت دیگری بر هان غربگداها
کل غرب داره نیرو اعزام میکنه به اوکراین
آی پی کانادا چی؟ نمیخایی بری اوکراین؟ از نظر تو که روسیه مضمحل شده اس. از چی میترسی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بسوز
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
باید از کسانی که روز روشن میگن کلاهبردارها به اسم ما زمین زدند ترسید. خیلی هم ترسید
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
یه وکیل خوب سراغ دارم که ۲۰ هزار دلار میگیره و ویزای مصر و عبور از مرز غزه را فراهم می کنه. بهانه بعدی!...
غرب تمام ادوات جنگی و تسلیحات اوکراین رو تامین کرده تمام اطلاعات ماهواره ای و جاسوسی رو بهشون میده تعداد زیادی مستشار داره که جنگ رو هدایت می کنن جدیدا موشک دوربرد دادن الان هم رسما میخوان نیروی زمینی بفرستن بعد میگن روسیه میخواد به ما حمله کنه!!
زیبا نیست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
روسیه غلط میکنه به یک کشور مستقل تجاوز میکنه
سزای پوتین مرگ است و بس
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
نخیر. پس یزاران پوتین ۸۷ درصدی با دوستان ده درصدی گرد و خاک کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
روسیه روزی که با سپاه به داعش حمله کرد ، مچ تصمیم گیران اروپا رو خوابوند
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
سیاست کشورهای متزور غربی به ویژه اروپایی ها که خیلی ادعای تمدن و باغ سبز و اینها می کنند همیشه این بوده که دست پیش را بگیرند که پس نیفتند. یعنی در عین حال که از نسل کشی در غزه حمایت می کنند میان الکی یک گزارش حقوق بشری هم در مورد ایران تنظیم می کنند و از رو نمیرن. بد موجوداتی هستند بد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
شمایی که میگی روسیه غلط می کنه به یه کشور مستقل حمله می کنه اون موقع که آمریکا و انگلیس به یوگوسلاوی افغانستان عراق لیبی حمله کردن کجا بودی؟
هشت سال مردم یمن رو بمباران کردن کجا بودی
گور بابای روسیه ولی شماها که کورکورانه از غرب دفاع می کنید رو خوب می شناسم دریغ از کمی سواد و مطالعه سیاسی اجتماعی
فقط از روی لج با حاکمیت سخنان رسانه های لیبرال رو بلغور می کنید
تابناک این چه وضعشه
تیتر یه چیز میگه محتوا یه چیز دیگه
کامنتهای برخی پست ها هم ک کلا تایید نمیشه !
این شرق گدا ها خیلی بی سواد تشریف دارن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بابا باسواد
بابا ضریب هوشی بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
شرقگدا معنا نداره در لغت چون کسی مثل غربگداها زن و بچه خودش رو در راه رسیدن به چین و روسیه غرق نمیکنه
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
سواد چیه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
خیلی
اگر پوتین هنر داشت تو این دوسال کار جنگ را یکسره کرده بود .
روسیه برنده قطعی این جنگ است ترامپ هم گفته کاری به اوکراین نخواهد داشت اروپا هم بدون امریکا یعی کشک
روسیه به یک کشور مستقل حمله نظامی کرده آیا حمله به افغانستان جایز بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست