بازدید 5110
در نامه‌ای اعلام شد:

انصراف برخی استیضاح ‌کنندگان صالحی

جمعی از استیضاح کنندگان علی اکبر صالحی در جلسه علنی روز چهارشنبه با تهیه نامه ای با پس گرفتن امضای خود از طرح استیضاح اعلام کردند به دنبال استعفای ملک زاده معاون وزیر خارجه طرح استیضاح صالحی را پیگیری نخواهند کرد.
کد خبر: ۱۷۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۶ 22 June 2011
استیضاح کنندگان وزیر امور خارجه با تهیه نامه ای با تاکید بر اینکه در خصوص متذکر شدن خطرات نفوذ جریان انحرافی به دستگاه دیپلماسی جلسه ای با صالحی خواهند داشت، اعلام انصراف خود از پیگیری طرح استیضاح وزیر خارجه را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از استیضاح کنندگان علی اکبر صالحی در جلسه علنی روز چهارشنبه با تهیه نامه ای با پس گرفتن امضای خود از طرح استیضاح اعلام کردند به دنبال استعفای ملک زاده معاون وزیر خارجه طرح استیضاح صالحی را پیگیری نخواهند کرد.

دیروز سه‌شنبه طرح استیضاح وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس شورای اسلام اعلام وصول شده و نامه طراحان در صحن مجلس قرائت شد. طراحان علت استیضاح صالحی را انتصاب محمد شریف ملک زاده به معاونت اداری مالی وزارت خارجه خواندند. استیضاح کنندگان تاکید دارند که ملک زاده پرونده قضایی مرتبط با مسائل مالی در وزارت خارجه دارد و این موضوع را در روزهای اخیر با وزیر خارجه مطرح کرده اند.

صالحی روز گذشته در پی مطرح شدن طرح استیضاح با استعفای ملک زاده موافقت کرد و متن نامه موافقت خود را برای رئیس مجلس فرستاد. 

متن نامه نمایندگان متعاقبا منتشر می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی