بازدید 12951
۲

نادیده گرفتن "داغ" دانش‌آموزان در خبرگزاری خودشان!

به نظر شما خبر تاسف بار جان باختن تعدادی از دانش آموزان بروجنی در اثر واژگونی اتوبوس حامل ایشان و مجروح و مصدوم شدن تعدادی دیگر از ایشان، از چه میزان اهمیت برای خبرگزاری دانش آموزی کشور (پانا) برخوردار است؟
کد خبر: ۲۷۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۳:۳۱ 21 October 2012
در حالی که خبر واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان دختر بروجنی در مسیر بازگشت از اردوهای راهیان نور به سرعت در صدر اخبار روز گذشته قرار گرفت و احتمالا تیتر اول بسیاری از روزنامه‌های روز یکشنبه را به خود اختصاص خواهد داد، در خبرگزاری دانش آموزان (پانا) هیچ نشانه‌ای از آن به چشم نمی‌خورد!

به گزارش «تابناک»، خبر جان باختن بیست و چند تن از دانش آموزان بروجنی اگرچه در ساعات پایانی روز جمعه بوقوع پیوست، اما تا آخرین ساعات روز شنبه بخش عمده‌ای از اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری را به خود اختصاص داد؛ حادثه‌ای به غایت تلخ که موجب شد سران هر سه قوه در پیامهای تسلیت جداگانه‌ای نسبت به آن واکنش نشان داده و حتی کار به تدارک نشست فوق العاده در مجلس شورای اسلامی و دعوت از وزیر آموزش و پرورش هم کشیده شود.

این در حالی است که واکنش عجیب حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه «همایش تبیین جایگاه دانشگاه فرهنگیان» به سوال خبرنگاران درباره این حادثه و در ادامه، پیام تسلیت وی به این مناسبت، دو خبر عمده‌ای بودند که در ارتباط با سکاندار وزارتخانه مالک این خبرگزاری منتشر شدند و فارغ از پیام‌های تسلیت سران قوا، دست کم تسلیت وزیر می‌توانست در ارتباط با این خبر مهم در خبرگزاری‌ای که از نام دانش‌آموزان بهره می‌برد منتشر شده و برای خانواده جان‌باختگان این سانحه، حکم مرهم داشته باشد.

گفتنی است که حضور مثال زدنی مردم بروجن در مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان این حادثه در تمامی خبرگزاری‌ها منتشر شده و از این نظر نیز، مدیران پانا اتفاق عجیبی را رقم زده‌اند که احتمالا با بازانتشار گسترده اخبار این ماجرای تلخ در روزنامه های امروز (یکشنبه)، بر ابعاد تعجب مخاطبان از غفلت ایشان افزوده خواهد شد!

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگ‌تر، روی آنها کلیک کنید


تصویری از صفحه نخست این خبرگزاری که سخنان وزیر در همایش روز گذشته در بالای صفحه جای گرفته اما سوال خبرنگاران درباره حادثه مهم روز و پاسخ عجیب حاج بابایی راهی به متن آن نیافته

تصاویر زیر هم حاصل جست‌وجو در اخبار این خبرگزاری با استفاده از کلیدواژه‌های مختلف در ارتباط با خبری است که ظاهرا توسط این رسانه نادیده گرفته شده است!










تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۲
احتمالا خواب تشریف دارن
من به عنوان یک دانشجو تاسف و غم بسیار خود را در مورد سانحه دلخراش و تاسف بار وازگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی خدمت خوانواده های موعزی اعلام میدارم و از درگاه باقی تعالی صبر جمیل و عجر جزیل برای ایشان مسالت دارم. غم بزرگیست برای جبران حادثه جانسوز کاری نمیتوان انجام داد اما آنکه موجب خشم ملت است بی
تدبیری و ناشایستگی مسولان مربوطه است که اگر وجدان داشته باشند از وقوع مجدد حوادثی از این قبیل جلوگیری میکنند واین میسر نمیشود مگر با تدبیر و درایت و وجدان کاری و مسئولیت بذیری
خوانواده های محترم بیست وشش دانش آموز شهیده در راه علم غم عظیمی بر شما وارد آمده است این حقیر را هم در غم بزگتان شریک بدانید.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی