بازدید 4780
پانزدهمین افطار رمضان 1437 با «تابناک»؛

فیلم: عبور از نیمه رمضان با ایمان و صبر

نوای روح‌بخش اذان را با صدای استاد مسعود صیاف زاده خواهید شنید. ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و دعای روز نهم ماه مبارک ‌تقدیمتان می‌شود... بخشی کوتاه از سخنان آیت الله العظمی جوادی آملی را پیرامون عدل و جایگاه آن در جامعه اسلامی خواهید شنید.
کد خبر: ۵۹۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ 21 June 2016
فیلم: عبور از نیمه رمضان با ایمان و صبر
ماه مبارک رمضان 1437 هجری قمری به نهمین روز خود رسید تا با این امید که آثار روزه در این روزها در جسم و روحمان مشخص شده باشد، به دعا برای بیماران بنشینیم و در این شب‌های نه چندان طولانی، به کمک مستمندان بشتابیم.

حضرت محمد مصطفی ختم رسل فرموده‌اند: «روزه نصف صبر است. صبر هم نصف ایمان است‌» و على (ع) تأیید داشته‌اند: «روزه عبادتى است بین بنده و آفریدگارش که غیر از خدا کسى از آن آگاهى ندارد‌».

همچون مغرب‌های پیشین، نخست اسماءالله‌الحسنی و در ادامه نوای ربنا را با صدای استاد محمودی می‌شنوید. سپس نوبت ‌اشاره‌ به یکی از مشاغلی می‌شود که روزهای پرحرارت، همچنان زیر آفتاب سوزان و شب‌های تاریک به مأموریت‌های دشوارشان ادامه می‌دهند.

مأموران پلیس به رغم برخی نقدهایی که به کارکرد برخی از ایشان وارد است، جزو قشرهای زحمتکش هستند که در این ماه دشواری‌های دوچندانی را متحمل می‌شوند و به همین دلیل به ایشان خسته نباشید می‌گوییم.

فیلم: میهمان خان پربرکت الهی باشید

پس از این تصاویر، نوای روح‌بخش اذان را با صدای استاد مسعود صیاف زاده خواهید شنید. ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و دعای روز نهم ماه مبارک ‌تقدیمتان می‌شود.

در دعای روز نهم رمضان می‌خوانیم: «اللَّهُمَّ اجْعَلْ لِي فِيهِ نَصِيبا مِنْ رَحْمَتِكَ الْوَاسِعَةِ وَ اهْدِنِي فِيهِ لِبَرَاهِينِكَ السَّاطِعَةِ وَ خُذْ بِنَاصِيَتِي إِلَى مَرْضَاتِكَ الْجَامِعَةِ بِمَحَبَّتِكَ يَا أَمَلَ الْمُشْتَاقِينَ»؛ خدایا! در این روز بهره‌ای از رحمت بی‌کرانت به من ببخش و به نشانه‌های درخشانت راهنمایی‌ام کن و به خشنودی همه‌جانبه‌ات رهنمونم باش. به حق دوستی و محبتت ای آرزو مشتاقان!

سپس بخشی کوتاه از سخنان آیت الله العظمی جوادی آملی را پیرامون عدل و جایگاه آن در جامعه اسلامی خواهید شنید.

در ادامه برای اندک‌ آرامشی بیشتر در این ساعت پس از افطار، موسیقی تلفیقی ترکی ‌خواهید شنید و دید. در پایان نیز با نوای شهید مطهری دعا می‌کنیم. در این لحظات ما را نیز در دعایتان فراموش نکنید.

تعداد بازدید : 22
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم