بازدید 7365

اقبال بازار سرمایه به گروه خودرویی

بازار سرمایه آخرین روز هفته منتهی به 24 آذرماه سال‌جاری را نیز با افت به پایان رساند. البته گروه خودرو امروز با اقبال سهامداران روبه‌رو بود، به‌طوری که اکثر نمادهای این گروه شاهد افزایش قیمت پایانی بودند، همچنین شاخص کل بورس تهران به عدد ۸۰ هزار و ۶۸۳ واحدی رسید. از طرف دیگر در گروه فرآورده‌های نفتی اکثر نمادها شاهد کاهش قیمت بودند.
کد خبر: ۶۴۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 14 December 2016
بازار سرمایه آخرین روز هفته منتهی به 24 آذرماه سال‌جاری را نیز با افت به پایان رساند. البته گروه خودرو امروز با اقبال سهامداران روبه‌رو بود، به‌طوری که اکثر نمادهای این گروه شاهد افزایش قیمت پایانی بودند،  همچنین شاخص کل بورس تهران به عدد ۸۰ هزار و ۶۸۳ واحدی رسید. از طرف دیگر در گروه فرآورده‌های نفتی اکثر نمادها شاهد کاهش قیمت بودند.

به گزارش تابناک اقتصادی، در این روز دماسنج بازار سرمایه ۵۷.۵۷ واحد افت کرد و به رقم ۸۰ هزار و ۶۸۳ واحدی رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن پس از ۵۱.۷ واحد افت رقم ۱۵ هزار و ۹۶۹ واحدی را تجربه کرد. اما شاخص آزاد شناور ۵۶ واحد بالا رفت و به عدد ۸۹ هزار و ۴۶۹ واحدی رسید. علاوه بر این شاخص بازار اول ۱۰ واحد رشد کرد و تا رقم ۵۷ هزار و ۴۸۹ واحدی بالا رفت. در عین حال شاخص بازار دوم ۴۰۹ واحد افت کرد و به رقم ۱۷۰ هزار و ۴۷۴ واحدی رسید.

در معاملات امروز نماد ایران‌ خودرو با ۴۲ واحد تاثیر مثبت در شاخص کل بیشترین نقش را در نوسانات دماسنج بازار سرمایه داشت. در مقابل نماد پالایشگاه نفت اصفهان با ۳۷ واحد تاثیر منفی در شاخص کل بیشترین نقش را در افت دماسنج بازار سرمایه امروز داشت.

ارزش معاملات امروز به رقم ۲۴۰ میلیارد و ۷۶۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۹۶۵ میلیون و ۳۱۵ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۴۸ هزار و ۴۳۲ نوبت دادوستد بود.

در همین راستا آیفکس نیز امروز ۲.۱ واحد افت کرد و به رقم ۸۶۵.۹ رسید. ارزش معاملات فرابورس تهران به رقم ۲۸۳ میلیارد و ۲۷۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالغ شد و حجم معاملات به رقم ۲۳۱ میلیون و ۸۳۸ هزار سهم و اوراق مالی رسید. در معاملات امروز فرابورس نمادهای معاملاتی پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان جنوب و سهامی ذوب‌آهن اصفهان بیشترین تاثیر را در نوسانات آیفکس داشته‌اند.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی