بازدید 8084

بازهم بلوک زنی، یاری دهنده بورس بود...!!

در بازار امروز 13 دی ماه علائم رخوت هنوز دیده می‌شود؛ به طوری‌که شاخص کل تا آخرین لحظات معامله منفی بود که البته در دقیقه آخر به کمک بلوک زنی نماد فارس، تا حدود 73 واحد بالا آمد.
کد خبر: ۶۵۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 02 January 2017
در بازار امروز 13 دی ماه علائم رخوت هنوز دیده می‌شود؛ به طوری‌که شاخص کل تا آخرین لحظات معامله منفی بود که البته در دقیقه آخر به کمک بلوک زنی نماد فارس، تا حدود 73 واحد بالا آمد.

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز در نماد ومعادن خبرها حاكى از افتتاح ٧ طرح توسعه تا پايان سال‌جارى ازجمله سنگ آهن همدان، چادرملو، گندله سازى اردكان، آهن اسفنجى گل گهر كرمان و كارخانه كك طبس در دستور كار قرار گرفت.

در ثالوند نیز خبرها حاكى از تعديل مثبت عايدى در صورت افزايش اعطاى تسهيلات مسكن از سوى دولت و افزايش فروش واحدهاى به اتمام رسيده وجود خواهد داشت. در حتايد هم شنيده‌ها حاكى از برنده شدن تايدواتر در مزايده اپراتور ترمينال دو بندر شهيد رجايى بگوش مي‌رسد.

امروز در معاملات گروه استخراج کانه‌های فلزی بر مدار مثبت داد و ستد شدند. همچنین در نماد کبافق صف خرید 1.2 میلیونی تشکیل شد. نماد کاما نیز مورد تقاضای سهامداران بود.

در طرف دیگر بازار، معاملات گروه خودرو کم حجم و متعادل معامله شدند؛ به طوری‌که خپارس و خودرو در محدوده متعادل و مثبت قیمتی معامله شدند. معاملات خمهر و خریخت همراه با تقاضا بودند.

نماد ذوب گزارش توجیهی حسابرسی شده برای افزایش 322 % سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های خود را به سازمان بورس ارایه داده که اخبار دریافتی حاکی از افتادن این پرونده در دست انداز قانونی است.

در پتروشیمی‌ها به دنبال فشار فروش روز شنبه، امروز نیز با افت قیمت همراه شدند. شاراک با جابه‌جایی 1.6 میلیون سهم تحت فشار فروش قرار گرفت. معاملات گروه حمل و نقل ولی با تقاضا همراه بود. حپترو، حفارس و حتوکا در درصدهای مثبت بالا معامله شدند. معاملات نمادهای گروه ساختمانی نیز مثبت و همراه با تقاضا دنبال شدند.

امروز نمادهای معاملاتي فباهنر، لسرما و قثابت در پایان معاملات به دلیل برگزاری مجمع عمومی بسته شدند.


در پایان بازار امروز دوشنبه 13 دی ماه، شاخص کل بورس تهران به مدد بلوک زنی در نماد فارس با رشد 73 واحدی به عدد 78 هزار و 968 واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز با افت 19 واحدی به رقم 15 هزار و 532 واحد دست یافت.

درمجموع نماد خساپا که امروز بازگشایی شد با تاثیر 190 واحد منفی بر شاخص و نماد فارس با 98 واحد مثبت، بیشترین تاثیرگذاری را بر شاخص کل داشتند. ارزش معاملات نیز به رقم 1355 میلیارد ریال رسید. در فرابورس اما آیفکس با افت 0.4 واحدی به عدد 852 واحد دست یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست