بازدید 10132
۱

قرمزپوشی سراسری در بورس

روز سه شنبه 7 دی ماه سال 95، شاخص بورس تهران با حرکت کند خود با افت 165 واحدی به ارتفاع 79 هزار و 800 واحد سقوط کرد.
کد خبر: ۶۵۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 27 December 2016
روز سه شنبه 7 دی ماه سال 95، شاخص بورس تهران با حرکت کند خود با افت 165 واحدی به ارتفاع 79 هزار و 800 واحد سقوط کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی، در این روز شاخص کل هم‌ وزن پس از ۷۳ واحد افت به رقم ۱۵ هزار و ۷۰۴ واحدی رسید. شاخص آزاد شناور نیز افت ۳۴۹ واحدی را تجربه کرد و به عدد ۸۸ هزار و ۲۸ واحدی رسید. شاخص بازار اول با ۱۱۱ واحد کاهش رقم ۵۶ هزار و ۷۸۸ واحدی را تجربه کرد و شاخص بازار دوم با ۳۸۷ واحد افت عدد ۱۶۹ هزار و ۱۸ واحدی را دید.

در معاملات امروز نماد ملی صنایع مس ایران با ۳۶ واحد تاثیر منفی و در مقابل سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با بیش از ۲۸ واحد تاثیر مثبت، تاثیرگزاران بر شاخص کل بورس تهران بودند. ارزش معاملات نیز رقم ۱۱۳ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را تجربه کرد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۶۵۰ میلیون و ۱۴۳ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۴۸ هزار و ۸۲۵ نوبت بود.

امروز نماد معاملاتی پتروشیمی شازند بیشترین ارزش معامله را به خود اختصاص داد؛ به طوری‌که در این نماد ۲۹ میلیون و ۵۰۴ هزار سهم به ارزش ۸ میلیارد و ۸۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ۱۱۳ نوبت معامله مورد داد و ستد قرار گرفت. همچنین در نماد معاملاتی حق تقدم پارس خودرو ۱۵۸ میلیون و ۵۹۶ هزار سهم به ارزش یک میلیارد و ۵۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد که معاملات در این نماد عنوان بیشترین حجم معامله امروز را به دست آورد.

امروز نیز اکثر نمادها در گروه خودرو و ساخت قطعات شاهد کاهش قیمت پایانی بودند. در این گروه ۵۷ میلیون و ۷۷ هزار سهم به ارزش نزدیک به ۹ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. همچنین در گروه فلزات اساسی ۵۳ میلیون و ۳۲۰ هزار سهم به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد تومان در چهار هزار و ۸۹۵ نوبت معامله مورد داد و ستد قرار گرفت.

در گروه سرمایه‌گذاری‌ها نیز ۱۰۲ میلیون و ۶۷۴ هزار سهم به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد تومان در شش هزار و ۲۴۷ نوبت معامله داد و ستد شد. امروز نمادهای معاملاتی حق تقدم شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی، عمران و توسعه فارس، سیمان کردستان، سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق، سیمان مازندران، حق تقدم شرکت‌های سیمان کردستان و سیمان مازندران و پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان بازگشایی شدند.

در بازار فرابورس نیز، آیفکس پنج واحد افت کرد و به رقم ۸۵۷ رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران امروز به رقم ۱۸۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۲۸۹ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۱۷ هزار و ۵۵۹ نوبت داد و ستد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
هر چه صدای پای ترامپ نزدیکتر میشه رنگ لباس بورس هم قرمزتر میشه!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست