بازدید 4246
۱
نبض بازار سرمایه

شاخص کل بورس به سختی مثبت ماند

با پایان یافتن معاملات کم جان بازار روز یکشنبه 28 آذرماه، شاخص کل با افزایش 25 واحدی روی ارتفاع 80 هزار و 709 واحدی قرار گرفت. در این روز به دلیل اولین روز کاری این هفته بعد از چند روز تعطیلی، معاملات با حجم کم کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۶۴۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 18 December 2016
با پایان یافتن معاملات کم جان بازار روز یکشنبه 28 آذرماه، شاخص کل با افزایش 25 واحدی روی ارتفاع 80 هزار و 709 واحدی قرار گرفت. در این روز به دلیل اولین روز کاری این هفته بعد از چند روز تعطیلی، معاملات با حجم کم کار خود را آغاز کرد. در مجموع اغلب نمادهای گروه‌های بیمه ای، مخابرات، حمل و نقل آبی، سرمایه‌گذاری‌ها، سیمانی‌ها، خودرویی، محصولات فلزی، فرآورده‌های نفتی و استخراج کانه‌های فلزی در رنج منفی و گروه‌های محصولات فلزی، صنایع غذایی و حمل و نقلی در رنج مثبت معامله شدند.

به گزارش تابناک اقتصادی، شاخص کل بورس تهران از ابتدای معاملات حدود 100 واحد ارتقا یافت اما از ساعت 10:30 صبح کم کم شروع به ریزش کرد ولی در آخرین لحظات بازار با حمایت نمادهای وغدیر، اخابر، تاپیکو و پارسات در نهایت با رشد 25 واحدی به ارتفاع 80 هزار و 709 واحد رسید. 

آیفکس نیز تا ساعت 10 با رشد 4 واحدی به ارتفاع 870 واحدی منتقل شد اما تا پایان معاملات با ریزش خود ادامه داد و در نهایت با رشد 1 واحد به عدد 866.9 واحد رسید.

در جریان این معاملات، تعداد 664 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 153 میلیارد تومان در 41 هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت. از طرفی به جز شاخص کل، قیمت (وزنی- ارزشی) و بازار اول باقی شاخص‌های منتخب بازار منفی بودند؛ به طوری‌که شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) و بازار اول به ترتیب 9 و 31 واحد مثبت، کل (هم‌وزن)، قیمت (هم‌وزن)، آزاد شناور و بازار دوم به ترتیب 47، 37، 71 و 20 واحد منفی را تجربه کردند.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
اگربه نمودار روندشاخص امروز بادقت بنگرید خواهید دید تا چنددقیقه مانده به پایات کارتالاربورس ، شاخص منفی بوده ودرچنددقیقه آخرناگهان ! مثبت شد !!! البته اینکارتقریباهرروز اتفاق میافته !!! اگرباورندارید نمودارهای روزانه را رصدکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی