بازدید 9165
۲
بازار سرمایه 8 دی ماه

بلوک‌ها هم بازار را مثبت نکردند!

امروز 8 دی ماه آخرین روز از هفته جاری درحال بازار سرمایه پیگیری شد که شاخص کل بورس تهران بازهم با افت روبه‌رو شد و با کاهش 109 واحدی به ارتفاع 79 هزار و 691 واحد منتقل شد.
کد خبر: ۶۵۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 28 December 2016
امروز 8 دی ماه آخرین روز از هفته جاری درحال بازار سرمایه پیگیری شد که شاخص کل بورس تهران بازهم با افت روبه‌رو شد و با کاهش 109 واحدی به ارتفاع 79 هزار و 691 واحد منتقل شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز معاملات گروه خودرو در دامنه مثبت آغاز شد. در این راستا خپارس با 3 میلیون حجم معاملات با رشد قیمتی به 3.3 درصد مثبت در قیمت 891 ریال معامله شد. نماد ثنوسا در گروه ساختمانی با صف فروش 8 میلیونی در قیمت 1749 معامله شد. وساخت پس از افت چندروزه در محدوده صفر تابلو در قیمت 2639 ریال معامله شد.

برطبق این گزارش، در نماد خپارس شنیده می‌شود ای نماد سود ١٠ تومانى معادل ٢٠٠ ميليارد تومان براى سال ٩٦ با توجه به افزايش توليد و فروش شركت در نظر گرفته است. در لازما نیز شنيده مي‌شود كه نواقص اعلام شده سازمان برطرف شده و به زودى افزايش سرمايه ٩١٤ درصدى از تجديد ارزيابى دارايى‌ها رونمايى مي‌شود. در ثفارس نیز شنيده مي‌شود كه امكان شناسايى سود مجدد از پروژه صدرا در دسترس است.

امروز نماد معاملاتي شرکت گروه فن آوا پس از پذيرش مشروط در بازار دوم فرابورس ايران با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 5 درصد، از امروز چهارشنبه مورخ 1395/10/08 آماده انجام معامله شد.

در پايان معاملات امروز نماد معاملاتي حق تقدم شركت‌هاي سرمايه‌گذاري اعتبارايران، نفت پارس با توجه به پايان مهلت پذيره نويسي، متوقف شد.

در گروه غذایی، نماد غمهرا با رشد تقاضا به صف خرید در قیمت 19731 ریال رسید. در گروه ماشين آلات و تجهيزات نماد لازما با رشد قیمتی به 4.6 درصد مثبت در قیمت 2900 ریال رسید. در گروه فلزات، نماد فاسمین با جابه‌جایی کمتر از 1 میلیون سهمی با افت قیمت در 3.5 درصد منفی در 3652 ریال معامله شد.

امروز معامله بلوکی یک میلیون سهمی در یک درصد منفی قیمت در فولاد انجام شد. این نماد 10 واحد تاثیر منفی بر شاخص داشت. کد به کد 2.5 میلیون سهمی نیز در وصندوق و رشد قیمت تا 2.5 درصد مثبت و تاثیر حدود 13 واحد مثبت بر شاخص کل را به عهده داشت. همچنین معامله بلوکی 3.2 میلیون سهمی در 2739 ریال در خودرو به ثبت رسید.

از طرفی گروه استخراج کانه‌های فلزی امروز یکپارچه سرخ پوش معامله شد. افزایش فشار عرضه در کچاد و ومعادن نیز دیده می‌شد. همچنین با کاهش شدید قیمت روی جهانی، نمادهای فاسمین، فرآور، کروی و باما نیز تحت فشار فروش قرار گفتند.



در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران با افت 109 واحدی به 79 هزار و 691 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با افت 35 واحدی عدد 15 هزار و 669 واحد را نشان داد. ارزش معاملات نیز 2211 میلیارد ریال شد.

بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد شاراک با 18 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد فولاد با 23 واحد به عهده گرفتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز از آن شاراک با  128.5 میلیارد ریال بود.

در فرابورس نیز شاخص با 8 واحد مثبت، عدد 865 واحد را نشان داد. ارزش معاملات نیز به 1085 میلیارد ریال رسید. بیشترین تاثیر بر شاخص را هم نمادهای میدکو با  0.66 واحد منفی و مارون با 5.23 واحد مثبت داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز به نماد زاگرس با 33.9 میلیارد ریال تعلق داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
بورس = بازار ورشکسته روبه سقوط
هیچکس اهمیتی نمی دهد . امروز نماد فارس بازی الاکلنگ کرد . با چهار درصد منفی یکبار بلوک زد تا شاخص را حسابی منفی کند و بعد یکبار هم با 1/5 درصد مثبت بلوک زد . ناظر هم واقعا ناظر است یعنی فقط تماشا می کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست