بازدید 4678

پایان عملیات امنیتی در اردن با کشته شدن 4 نظامی

یک منبع اردنی اعلام کرد عملیات امنیتی روز سه‌شنبه در استان الکرک با کشته شدن چهار نیروی امنیتی و یک تروریست و بازداشت یک تروریست دیگر پایان یافت.
کد خبر: ۶۵۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 21 December 2016

یک منبع اردنی اعلام کرد عملیات امنیتی روز سه‌شنبه در استان الکرک با کشته شدن چهار نیروی امنیتی و یک تروریست و بازداشت یک تروریست دیگر پایان یافت.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، این منبع اعلام کرد عملیات روز سه‌شنبه نیروهای امنیتی اردن در استان الکرک که چهار کشته برجای گذاشت، در ارتباط با حمله‌ای بود که روز یکشنبه در این استان انجام شد و داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت.

این منبع گفت: این عملیات ظهر روز سه‌شنبه با تفتیش خانه یکی از اعضای گروهک تروریستی که روز یکشنبه به نیروهای امنیتی در استان حمله کردند، آغاز شد.

وی افزود: در این عملیات چهار تن از نیروهای امنیتی اردن کشته شده و در پایان یکی از تروریست‌ها از پای در آمده و یک تروریست دیگر بازداشت شد.

تروریست بازداشت شده در جریان بازجوی‌های اولیه به ارتباطش با گروهک تروریستی که تعدادی از نیروهای امنیتی و مردم را در دو منطقه القطرانه و قلعه الکرک هدف قرار داده بود، اعتراف کرد.

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله روز یکشنبه به نیروهای امنیتی در استان الکرک را که 10 کشته از جمله هفت نیروی امنیتی و یک گردشگر کانادایی و 34 زخمی بر جای گذاشت، بر عهده گرفت.

محمد المومنی، وزیر اطلاع‌رسانی اردن اعلام کرد: عملیات امنیتی اخیر در الکرک از جمله عملیات‌ها و یورش‌هایی است که نیروهای امنیتی از دو روز قبل در این استان آغاز کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی