بازدید 5283
۲
هفته آینده بازار سرمایه چه روندی خواهد داشت؟

تداوم ریز شاخص‌های بورس در هفته منتهی به 15 دی

معاملات هفته منتهی به 15 دی ماه بازار سرمایه درحالی پیگیری شد که بازدهی بورس و فرابورس به ترتیب منفی 1.02 و 0.65 درصد بود. ازسویی معاملات هر دو بازار کاملا بی رمق دنبال شد که به دنبال آن اغلب سهامداران تمایل به خروج سرمایه خود از بازار را نشان دادند
کد خبر: ۶۵۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 06 January 2017
معاملات هفته منتهی به 15 دی ماه بازار سرمایه درحالی پیگیری شد که بازدهی بورس و فرابورس به ترتیب منفی 1.02 و 0.65 درصد بود. ازسویی معاملات هر دو بازار کاملا بی رمق دنبال شد که به دنبال آن اغلب سهامداران تمایل به خروج سرمایه خود از بازار را نشان دادند.

به گزارش تابناک اقتصادی، شاخص کل بورس تهران که کار خود را از رقم 79 هزار و 487 واحد در روز شنبه 11 دی ماه شروع کرده بود، در پایان هفته با افت 497 واحدی به معاملات پایان داد؛ ازسوی دیگر در فرابورس نیز آیفکس از رقم 869 واحد به کار خود مشغول شد که در پایان هفته با افت بی سابقه 24 واحدی به رقم 845 واحد رسید. به این ترتیب در هر دو بازار موجود در بازار سرمایه ایران، سهامداران خود را با زیان به خانه راهی کردند.



هفته آینده بازار چه روندی خواهد داشت؟

هفته ای که گذشت، حجم معاملات در بورس تهران به غیر از روز چهارشنبه با افت شدید حجم و ارزش معاملات مواجه شد و این درحالی بود که بازار اوراق بدهی همچنان با رونق روبه‌رو است. در این بین وحشت حقوقی‌ها از بازگشایی نماد معاملاتی بانک‌ها با قیمت‌های به مراتب پایین‌تر از قیمت اسمی، باعث شده تا فضای حاکم بر معاملات بورس تهران با ترس و ناامیدی همراه باشد.

به نظر می‌رسد در اوضاع و احوال کنونی اغلب معامله‌گران ترجیح می‌دهند، تا روشن‌تر شدن دورنمای بازار سهام یا از بازار فاصله گرفته و یا از هرگونه معامله جدی در بازار خودداری کنند. ازسوی دیگر به دلیل شاخص سازی‌های اخیر در بازار سرمایه، پیش بینی می‌شود که اگر شاخص شاهد ریزش آنچنانی نباشد، رشد بالایی نیز نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
واضحه سیرنزولی خواهدداشت البته اگه مثل همیشه درده دقیقه آخرمثبتش نکنند !!!
بورس ازدی سال ۹۲ که شاخص تا ۹۰هزارواحد رسیده بود دچاربحران شد وبعدازآن هرگز به رشدمستمر سالهای قبل دست نیافت و فقط به لطف دستکاری های تابلو تاالان سرپانگهداشته شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست