بازدید 22162
۵

شرکت مخابرات ایران هشدار داد

کلاهبرداران طی روزهای اخیر با ارسال پیامک به مردم به بهانه برنده شدن، خود را به عنوان امور مشترکین مخابرات معرفی می کنند تا به مقاصد شوم خود برسند.
کد خبر: ۹۷۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 13 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد "طی روزهای اخیر، کلاهبرداران به تعداد زیادی از مشترکین در استان های مختلف، پیامکی حاوی وعده دروغین برنده شدن تبلت، سرویس آشپزخانه و ... ارسال و ضمن معرفی خود به عنوان امور مشترکین مخابرات یا همراه اول درخواست اخاذی و واریز پول از آنان می کنند.

مردم مراقب باشند

از اینرو، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران طی هشداری اعلام می کند که مشترکین مراقب باشند فریب این گونه کلاهبرداری ها را نخورند.

بر اساس اعلام تعداد قابل توجهی از مشترکین مبنی بر اینگونه کلاهبرداری از آنان، دفتر مرکزی بازرسی و نظارت و دفتر حقوقی شرکت مخابرات ایران در حال پیگیری آن از طریق مراجع حقوقی می باشد".

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
همين امروز دوشنبه 1399/01/25 اس ام اس براي من اومد كه به اين شماره زنگ بزنيد بخاطر برنده شدن. زنگ زدم. يه دختر خانومي به آب و تااااب گفتن به تعداد 10 نفر برنده ماشين شدن كه شما ( من ) نفر اول بوديد!!!!! ( چه خوش شانسم و نميدونستم). القصه... خلاصه گفتن مبلغ 550 هزار تومان بهتون شماره حساب ميديم كه واريز كنم براي صدور سند و .....
گفتم حداقل مبلغ رو هم درنظر بگيريم براي ماشين(پرايد) بايد 60 ميليون باشه. حالا وقتي كه من برنده 60 ميليون شدم آيا صحيحه كه اين 550 هزار تومان رو هم خودشون مرحمت كنن بريزن و از همونجايي كه من نميدونم چطور برنده شدم، از همونجا آدرسمو در بيارن و ماشين رو با سوييچ بيارن دم خونه تحويلم بدن!!!!
گوشي رو قطع كردم
توی این مملکت حقت را باید با دوندگی و بدبختی بگیری. دیگه چه برسه به این که بخوان به زور بهت لطف کنند و جایزه بدهند!!!!!
عامل اصلی خود مخابرات است که شماره تلفن مردم را در اختیار کلاهبرداران قرار می دهد
یعنی واقعا کسایی که هنوز نفهمیدن و تمکین میکنند از این قبیل کلاهبرداریها خلی طماع هستند و همچنین احمق
یکی نیست به مخابرات بگه چرا اینترتش زرتش در اومده
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی