مسافران قطار عادی جنوب

ریل‌های قطار جنوب در امتداد تاریخ سفر در ایران کشیده شده‌اند، مسافرانی که می‌روند و مسافرانی که می‌آیند، ریل‌های جنوب چه شوق‌ها که با خود آورده‌اند و چه خستگی‌ها که بر دوش کشیده‌اند، خسته‌ترین مسافران این ریل‌ها، مسافران قطار عادی هستند که بیش از 20 ساعت بر روی صندلی‌های سخت واگن‌های قدیمی می‌نشینند و تا مقصد، ایستگاه به ایستگاه انتظار رسیدن را می‌کشند.
کد خبر: ۳۰۱۶۲۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳ 09 February 2013
|
25091 بازدید
|

























اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
هنده؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
هندوستانه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
گرچه تصاویر قدیمی و تکراریه اما متاسفانه نماد واضحی از اختلاف طبقاتی در این مملکته که این همه هم ادعای برتری بر اون وریا را داره!
فری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
یعنی من هر قدر گشتم یه قانون در رابطه با ایران پیدا کنم تنها به همین موضوع رسیدم!
هر کی مفیدتر بیچاره تر
هر کجا ثروت بیشتر تولید می کنه مردمش فقیر تر
هر کی بیشتر تلاش یکنه بار بیشتری رو دوشش می ذارن
کلا ایران سرزمین عجایبه
تعجبم می گیره هنوز کسی نظر نداده شاید علتش این بوده که نخواستین نظرات مردم پخش شه/
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
برای این مردم غیور جنوب چیکار کرده ایم؟ آیا یک قطار جدید و خوب گذاشته ایم مثل مشهد؟
این مردم موقع جنگ خودشون رو نشون دادند، حقشون این نیست بخدا...
دوستدار ایران
|
United States
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
مردم جنوب ایران واقعا مظلوم ترین افراد کشور هستند ( من 4 سال در خوزستان بودم و به عینه دیدم که با وجود داشتن این همه سرمایه توی این خاک ،این مردم بدبخت ترین و بی ... چیز ترین مردم این سرزمین هستند )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
جلوه ای از پیشرفت کشور!
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
چشم اندار افق 14...
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
نه بابا فتوشاپه !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
نظام خوب و عدالتخواه اسلامی ایران متاسفانه فراموش کرده به نسبت جمعیت و نیاز مناطق امکانات باید توزیع شود. از قبل از انقلاب قرار بوده خط راه آهن جنوب علاوه بر دو خطی شدن ، برقی نیز بشود.برای خط بندر عباس این کار شده که صد البته بسیار درست است ولی قبل از آن می بایست این کار برای خط راه آهن جنوب که هم بار و هم مسافرش به صرفه تر و پردر آمد تر است انجام می شد.مسولین را چه می شود. خدا آخر و عاقبت ما را حفظ کند.
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟