روند رو به رشد «برندسازی» در کشور

باید کالایی در حد جهانی باشد تا بتواند برند معتبر در سطح جهان به وجود آورد و همچنین هزینه‌های برندسازی در داخل و خارج گران است و کار آسانی برای تولیدکنندگان نیست.
کد خبر: ۳۸۴۶۹۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۲ 06 March 2014
|
7726 بازدید
اگر هزینه‌های برندسازی کاهش و تولید کالاهای کیفی افزایش یابد، تولید کنندگان با توانایی حداکثری در برندسازی کشور موفق‌تر عمل می‌کنند.

روح‌الله بیگی نایب رییس کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان‌ها و نهادهای مربوطه در ارتباط با ایجاد برند و مارک معتبر در هر اقدامی باید همگامی و همکاری داشته باشند تا برندسازی  با استاندارد همراه شود.
 
وی ادامه داد: هر اقلامی می‌تواند برند خاص خود را داشته باشد و اگر کالا با کیفیت و پتانسیل خاصی تولید شود، می‌توانیم شاهد ایجاد برند معتبر در داخل و خارج باشیم.
 
وی افزود: سازمان‌های مربوطه باید در برنامه‌های خود با هدفمندی و ساماندهی خاصی در حرکت باشند تا بتوانند در جهت رسیدن به این امر مهم موفقیت کسب کند.
 
در ادامه جمشید عدالتیان کارشناس اقتصادی گفت: در مرحله اول باید شرکت تولید کننده توانمندی واقعی برندسازی را داشته باشد و نمی‌تواند با تبلیغات یک برند معتبر را ایجاد کند.
 
وی افزود: باید کالایی در حد جهانی باشد تا بتواند برند معتبر در سطح جهان به وجود آورد و همچنین هزینه‌های برندسازی در داخل و خارج گران است و کار آسانی برای تولیدکنندگان نیست.
 
عدالتیان گفت: ما در پتروشیمی، مس و فولاد در سطح جهان برند معتبری داریم و سازمان توسعه و تجارت دیگر سازمان‌های مربوطه باید اقدامات مؤثرتری انجام دهند.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟