مایکل گوردن میگوید: تصور میکنیم پنج سال دیگر مردم میگویند، اوه، خدای من یادت میآید زمانی موهایمان را با شامپو میشستیم؟
به گزارش فرهیختگان، این یک جمله جالب با توجه به تاریخچه گوردن است. او شرکت مشهور تولید محصولات مراقبت از مو به نام Bumble and Bumble را در سال 1977 میلادی تاسیس کرد. سپس در سال 2006 سهامش را به استی لودر فروخت اما او نشستن موها را تبلیغ نمیکند. او خط جدید محصولاتش را توضیح میدهد که هنگام صحبت از بهداشت شخصی، بسیار فراتر از بهداشت شخصی پیش میرود.
این محصول عجیب نوعی پاککننده مو است که هیچ نوع شویندهای ندارد و کف هم تولید نمیکند بهخصوص خالی از سولفات لورت سدیم است، یک ماده شیمیایی که بهطور مجازی در تمام شامپوها استفاده میشود زیرا چربی را از بین میبرد و سبب میشود پوست سر مصرفکننده دچار خارش شود. مشکل اینجاست که این ماده برای پوست و فولیکولهای مو خطرناک است. مشکلی که اغلب مردم با خرید یک محصول اضافی مانند نرمکننده و ماسک مو سعی میکنند آن را حل کنند. در عوض محصول Purely Perfect نوعی کرم پاککننده حاوی آلوئهورا، روغن گل رز و روغن نعناست. استفاده از آن به هیچوجه شبیه شامپو نیست؛ اول باید کرم را روی پوست سر ماساژ داد و سپس آن را آبکشی کرد و خلاص!
برای برخی زنان شهرنشین و آرایشگران هوشمند، این خط محصول به تنها شامپویی تبدیل شده که ارزش خریدن دارد و در دهه اول هزاره سوم میلادی موجی از نمونههای کپی شده را همراه داشت. 14 فرمول و چشمانداز تجاری خاص برای مجموعهای از محصولات به کار میرفت که لایهلایه روی یکدیگر اضافه میشوند. گوردن این خط محصول را در اواخر سال 1990 و پس از آن تاسیس کرد که آرایشگران هیچیک از محصولاتی را که در اختیار داشتند، استفاده نکردند.