با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:با سلام و احترام و تشکر از زحمات سایت تابناک که از طریق شما نارسایی ها وسوئ مدیریت شرکت سایپا پیگیری می شود.داستان اینجانب نیز داستان تکراری بد قولی و عدم وفای به عهد و قرارداد تحویل ال 90 توسط شرکت سایپا است. اینجانب در تاریخ 93/01/19 یک دستگاه ال90ای دو با شماره درخواست 7111869 در نمایندگی کد 893285 ثبت نام کرده ام موعد تحویل خودرو شهریور 93 بوده است و اکنون پس از گذشت نه ماه از زمان تحویل خودرویی دریافت نکرده ام و دردناک تر از همه بی مسئولیتی و عدم پاسخگویی شرکت سایپا است که در این مدت کوچکترین تماس و حتی پیامکی برای مشتری ارسال نکرده اند که علت را توضییح دهند.پیگیری بنده از طریق نمایندگی، تلفن096770، ایمیل و پیامک و سایر ارتباطات دی مجازی و غیر مجازی تا کنون حاصلی نداشته است . لذا از سایت محترم تابناک خواهشمندم که این فریادهای ما را به گوش مسئولین سایپا برساند و تلنگری در مورد تکریم مشتری و مشتری مداری به این عزیزان بزند.
پاسخ:بازگشت به نامه شماره 113/392 مورخ 94/02/20 به استحضار ميرساند، مشتري محترم نسبت به ثبت نام يك دستگاه خودرو تندر90 تحويل شهريور ماه 1393 به شماره پذيرش 6050086 مورخ 93/01/20 اقدام نموده اند و دعوتنامه تكميل وجه در تاريخ 94/02/28 به شماره 8124153 صادر و براي مشتري ارسال گرديد. شايان ذكر است در صورت تكميل وجه دعوتنامه توسط مشتري محترم در بازه زماني قيد شده، خودروي ايشان حداكثر يك ماه پس از تكميل وجه ؛ فاكتور و تحويل خواهد شد.
روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا