رقابت دو خودروساز ژاپنی در بازار چین!

فروش تویوتا در بازار چین طی ماه آگوست 2/ 13‌درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۷۲۷۴۱۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 05 September 2017
|
5083 بازدید
فروش تویوتا در بازار چین طی ماه آگوست 2/ 13‌درصد افزایش یافت. 

به گزارش رویترز این در حالی است که رقیب کوچک تویوتا، هوندا، در همین مدت رشد بیش از 20 درصد را تجربه کرده است. آمار فروش تویوتا، برترین خودروساز ژاپن، در بازه زمانی ژانویه تا آگوست در مجموع 1/ 7 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته اشت. 

این خودروساز اعلام کرده است قصد دارد تا پایان سال‌جاری میلادی بیش از 21/ 1 میلیون دستگاه خودرو در بازار چین به فروش برساند و این هدف با در نظر گرفتن میزان محبوبیت خودروهای کورولای کامپکت و لنوین تعیین شده است. اما هوندا که از دهه 1990 به بازار چین وارد شده است، پس از چند سال موفق شد در چین از رقیب بزرگ خود پیشی بگیرد. امسال نیز از ماه ژانویه تا آگوست در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد رشد فروش را در کارنامه خود ثبت کرده است.

منبع: دنیای اقتصاد

اشتراک گذاری
محک پایین متن خبر
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# قیمت دلار # فیلترینگ # ترامپ # ایران و آمریکا # نیمه شعبان # قیمت طلا # تعطیلی مدارس # کالابرگ
الی گشت
نظرسنجی
در جنگ سه ساله اوکراین-روسیه کدام طرف پیروز میدان است؟