تدابیر پلیس راهور برای آغاز سال تحصیلی جدید

کد خبر: ۷۳۱۱۸۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲ 18 September 2017
|
4046 بازدید
|
۱
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره ساعت و نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در نیمه دوم سال توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه اعمال چنین تغییراتی با مصوبه‌ شورای ترافیک تهران مقدور است طرح ترافیک و زوج و فرد همچون نیمه نخست سال خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار درباره تدابیر پلیس برای بازگشایی مدارس و آغاز مهرماه، اظهار کرد: برابر پیش‌بینی‌هایمان احتمالا از ابتدای مهرماه شاهد افزایش 30 درصدی در حجم ترافیک باشیم که این افزایش در ساعات پایانی صبح و همچنین هنگام غروب آفتاب بیشتر به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه در همین راستا مأموران پلیس راهور در آماده‌باش هستند، گفت:‌ برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه نیز انجام شده و ما از مدارس خواسته‌ایم تا تکلیف سرویس‌ها را پیش از آغاز سال تحصیلی مشخص کنند تا دانش‌آموزان از همان روز نخست با سرویس به مدرسه بروند و دیگر نیازی به حضور والدین و خودروهای شخصی در اطراف مدارس نباشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره اینکه آیا ممکن است با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد نیز تغییر کند به ایسنا، گفت: اعمال چنین تغییراتی با مصوبه‌ شورای ترافیک تهران مقدور است و تاکنون چنین تصمیمی برای تغییر در ساعات آغاز یا پایان طرح ترافیک و زوج و فرد اتخاذ نشده است.

مهماندار اضافه کرد: بنابراین طرح ترافیک و زوج و فرد همچون نیمه نخست سال از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و طرح ترافیک در ساعت 17 و طرح زوج و فرد در ساعت 19 به پایان می‌رسد.
 
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
چه تدبیری ؟
چند ساله تو محله ما موقع بازشدن مدارس کوچمون میشه اتوبان هر چی هم تماس گرفتیم نتیجه نگرفتیم و هیچ علامتی حتی یه چراغ هم نذاشتن.

خ پیامبر مرکزی خ باهنر کوچه قانع ورودی به اشرفی
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟