ایجادسامانه ارتباطات مردمی و پیگیری ویژه دانشگاه آزاد

کد خبر: ۷۹۵۰۱۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 30 April 2018
|
2894 بازدید
|
۱

سخنگوی دانشگاه آزاد از آغاز فعالیت رسمی سامانه ارتباطات مردمی و پیگیری ویژه این دانشگاه برای برقراری ارتباط موثر با دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی خبر داد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه آزاد، محمدصادق ضیایی گفت: باتوجه به مسائل و مواردی که در حوزه گسترده دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که یکی از آنها دریافت اطلاعات برای تصمیم‌گیری های بهینه و درست است، راه‌اندازی سامانه‌ای به منظور دریافت و ساماندهی اطلاعات ضروری به نظر می رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه پیشنهاداتی مطرح شد تا اطلاعات و مواردی که لازم است در تصمیم‌گیری های دانشگاه لحاظ، جمع‌آوری و ساماندهی شود.

مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: با دستور ریاست دانشگاه، سامانه‌ ارتباطات مردمی و پیگیری ویژه به نشانی peygiri.iau.ac.ir طراحی و راه‌اندازی شد.

ضیایی تاکید کرد: واژه «مردمی» که در عنوان این سامانه به کار برده شده، تعبیری بیرونی و درونی دارد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه قابلیت دارد که با نگاهی جامع‌تر، عوامل اثرگذار محیطی را در تصمیم‌گیری ها وارد کند.

سخنگوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه سامانه‌ ارتباطات مردمی و پیگیری ویژه دانشگاه آزاد اسلامی، دوران فعالیت آزمایشی خود را طی کرده است، گفت: این سامانه از امروز و به صورت رسمی آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

ضیایی خاطرنشان کرد: نظرات دریافتی از طریق این سامانه در اسرع وقت با ریاست دانشگاه مطرح می شود تا از این نظرات برای بهره‌وری دانشگاه استفاده شود.

وی تاکید کرد: نمایندگان معاونت های دانشگاه و مراکز دانشگاهی موظف به پاسخگویی به متقاضیان در اسرع وقت هستند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سيّد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
همش چرته ... بدترين دانشگاه در پاسخگويي به ارباب رجوع و دانشجو ...
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟