امروزه نگرش درست نسبت به اهمیت بازاریابی و فروش اصولی، کلید موفقیت کسب و کارها در دنیای تجارت و رقابت است.
به گزارش «تابناک»، رقابت شدید و سرعت تغییرات در بازارها و روندهای پیش بینی نشده اقتصادی باعث شده تا اهمیت توجه به بازاریابی و فروش نسبت به چند سال گذشته دو چندان شود.
همایش «بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال» با موضوع استراتژیهای نوین بازاریابی و فروش برای بهبود کسب و کار توسط ویدان(vidone.ir) در تاریخ جمعه 26 بهمن در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار خواهد شد.
در این همایش بعضی از تکنیکهای فروش موفق را معرفی میشود، تکنیکهایی که برای همه قابل اجرا هستند و فروش موفق و سودآوری بیشتر را برای کسب وکار شما به ارمغان میآورند.
موضوعات همایش ویدان (vidone.ir) شامل موارد ذیل است؛
در این همایش اساتید حوزه فروش و بازاریابی همانند؛ دکتر محمود محمدیان، عدنان موسی پور، محمدرضا عمرانی، محمد مهدی ربانی ،حمیدرضا محمودی و بابک بادکوبه سخنرانی خواهند کرد.
همچنین حمایت برندهای معتبر دراین همایش از نکات برجسته وحایز اهمیت آن می باشد یکی از این برندهای بزرگ و خوشنام ، برند بین المللی ESPRIT می باشد.
سایر حامیان این همایش برند معتبر TAG Heuer ، Maurice Lacroix و گروه الیت هستند و همچنین سایر حامیان همایش «بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال» کانون تبلیغاتی طراحان خلاق آترا ، گروه GISP ، کافه جیما ، فست کلیک و بادکوبه می باشد.
جهت شرکت در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02186023711 و 09023010212 تماس حاصل فرمایید.
برای مشاهده تیزرهای این همایش اینجا کلیک کنید.
برای دانلود بروشور همایش اینجا کلیک کنید.