هر سال ارزش برندهای مختلف جهان منتشر میشود که در سال ۲۰۱۹ طبق آماری که سایت «فایننشیال تایمز» منتشر کرده است، آمازون با ارزش بیش از ۳۱۵ میلیون دلار در رتبه اول قرار دارد و پس از آن اپل و مایکروسافت در رتبههای دوم و سوم قرار گرفتهاند. اینفوگرافی پیش رو، به ارزشمندترین برندهای سال جاری میلادی و تغییر رتبه آنها نسبت به سال قبل اشاره کرده است.
چه جالب تمام این شرکت ها به غیر از علی بابا و تنسنت مالکیت آمریکایی دارند ، حالا پس چرا ما باید با کشوری که غول های سرمایه و تکنولوژی رو داره رفاقت نکنیم البته در سایه منافع ملی