رئیس اورژانس تهران از مزاحمتهای تلفنی با اورژانس انتقاد کرد و گفت: شکایت به مراجع ذی صلاح صورت گرفته و پیگیریها ادامه دارد.
به گزارش میزان، پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران با اشاره به آمار بالای مزاحمتهای تلفنی به اورژانس، گفت: متاسفانه روزانه بیش از ١۵٠ تا ٢٠٠ مزاحمت تلفنی با اورژانس صورت میگیرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ٢٠ درصد تماسها به اورژانس مزاحمت است پیگیری در این حوزه برای برخورد با مزاحمان در حال انجام است.
صابریان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در کشور، تصریح کرد: مردم باید بدانند که مزاحمت برای اورژانس ارایه خدمات به بیماران را مختل میکند.
رئیس اورژانس تهران همچنین از مزاحمتهایی که از سوی افراد کم سن و سال با اورژانس صورت میگیرد انتقاد کرد و افزود: خانوادهها در خصوص این نوع مزاحمتها باید هشدارهای لازم را به فرزندان ارایه کنند.