خداحافظی آگهی‌های بازرگانی با شبکه کودک

محمد سرشار، مدیر شبکه پویا اعلام کرد که از فردا اول آبان ماه هیچ‌گونه آگهی بازرگانی در شبکه پویا پخش نخواهد شد. سرشار در باره این اتفاق در صفحه شخصی خود نوشت: از فردا یکم آبان ۹۸، شبکه کودک یک گام بلند دیگر را برای بهتر شدن و نزدیکتر شدن به الگوی رسانه_مربی برمی‌دارد؛ شبکه کودک بدون تبلیغات بازرگانی.
کد خبر: ۹۳۱۹۲۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 22 October 2019
|
5137 بازدید
|
۱
بالاخره بعد از مدت‌ها تلاش و پیگیری مخاطبان و همت مدیر شبکه پویا، با دستور مرتضی میرباقری معاونت سیما، قرار است از فردا اول آبان پخش آگهی بازرگانی در شبکه پویا ممنوع شود.

به گزارش ایرنا محمد سرشار، مدیر شبکه پویا اعلام کرد که از فردا اول آبان ماه هیچ‌گونه آگهی بازرگانی در شبکه پویا پخش نخواهد شد. سرشار در باره این اتفاق در صفحه شخصی خود نوشت: از فردا یکم آبان ۹۸، شبکه کودک یک گام بلند دیگر را برای بهتر شدن و نزدیکتر شدن به الگوی رسانه_مربی برمی‌دارد؛ شبکه کودک بدون تبلیغات بازرگانی.

آگهی‌های بازرگانی نقش مهمی در تأمین بودجه صداوسیما دارند و در ماه‌های اخیر شدت و حجم گسترده این تبلیغات به نحوی اعصاب مخاطبان را به هم ریخته است. از قرار معلوم نحوه قرارداد صداوسیما با مؤسسات و شرکت‌های بازرگانی به نحوی است که رسانه ملی در سود فروش شریک خواهد بود و به همین دلیل است که با حجم غیرعادی از تبلیغ یک یا چند شرکت و مؤسسه کنکور روبرو هستیم. اما بدترین بخش ماجرا به پخش آگهی‌های بازرگانی بی‌ربط و باربط از شبکه پویا که مخصوص کودکان است برمی‌گردد. آگهی‌هایی که به نوعی خنثی‌کننده محتوای مفید این شبکه بودند و ذهن کودکان معصوم را آماج حمله‌های تبلیغی قرار می‌دادند و آثار تخریبی تربیتی داشتند.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
حرفهاتون غیر منطقیه.صدا وسیما حتما تو سود چیپس وادمس هم شریکه.موسسات کنکور به کسی باج نمیدن که
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟