نارضایتی و عدم پاسخ مناسب به مشتری

کد خبر: ۱۰۹۵۶۷۱
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 28 December 2021
|
84035 بازدید
|

اینجانب در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۰ یک دستگاه گوشی از دیجیکالا به شماره سفارش ۲۳۴۹۹۲۴۹۵ دریافت نمودم. چون گوشی هنگ میکرد و سایز نامناسبی داشت همان لحظه مرجوع کردم. پیک دیجیکالا فردا جهت دریافت کالا مراجعه نمود و کالا را به به مرکز پخش دیجیکالای همدان ارجاع دادند و کارشناس همدان طی تماس تلفنی اظهار داشتند، چون پلمب کالا باز شده امکان مرجوعی نیست. پس از اصرار اینجانب گوشی را به گفته خودشان به تهران ارسال کردند و بنده طی حداقل ۶ بار تماس تلفنی با دیجیکالا باز هم همان جمله را دریافت نمودم که پلمب گوشی باز شده است و مجبور شدم جهت احقاق حق خودم دو بار حضورا به دفتر مرکزی دیجیکالا در تهران واقع در خیابان گاندی مراجعه کنم و هر دوبار بدون پذیرش مسِولیت در قبال مشتری قدیمی خود که ۵۱ بسته خرید داشته ام گفتند از هر جایی دوست دارید پیگیری کنید. امروز که ۲۳ آذر می‌باشد پیک کالا را در شرایطی به اینجانب تحویل دادند که انگار سالهاسات از این کالا استفاده شده است. صفحه گوشی به شدت خش و خش دارد. از شدت ناراحتی همان لحظه با نمایندگی توزیع همدان تماس گرفتم. طبق ادعای ایشان گوشی در همدان با نظارت دوربین بررسی شده است و اگر صدمه‌ای به آن وارد شده قطعا در تهران اتفاق اقتاده است. خواهش بنده از سایت وزین تابناک این است که شکایت اینجانب را به دیجیکالا منتقل نمایند که اگر در پی احقاق حق مشتری نیستید چرا دیگر به گوشی خسارت می‌زنید. تصویر گوشی جهت اطلاع شما ضمیمه می‌باشد.

نارضایتی و عدم پاسخ مناسب به مشتری از طرف دیجی کالا

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۶
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
تا تو باشی مرجوع نکتی دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بی
ادب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
اینو کدوم یکی از رقبای دیجی کالا واستون فرستاده؟ خخخخ

من هر کامنتی رو توی دیجی کالا خوندم میگفتن به راحتی کالا رو مرجوع کردن و مشکلی نداشته
ناشناس
|
Canada
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
این خط و خش، روی برچسب افتاده نه روی تاچ
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
باعث تاسفه.. دیجیکالا چند وقتی هست که راه خودش رو عوض کرده و حاضر به ارایه خدمات به مشتریانش نیست. منم دیگه خریدم رو حضوری از مغازه انجام میدم‌ و دیگه از دیجیکالا خرید نمیکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عجب
ناشناس
|
Austria
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
دیجی کالا این بالا را سر من هم آورده چند سال پیش که دلار ۳۵۰۰ بود یک کالا خریدم به قیمت ۷۵ هزار تومان و دیدم کالا ضربه خورده و مرجوع کردم هم کالا را بردند هم پول را پس ندادند هر قدر هم پیگیری کردم پول را پس ندادند و من هم کلا قید خرید از این شرکت را زدم هیچوقت کامپیوتر یا گوشی یا وسایل الکترونیکی حساس از دیجی کالا خرید نکنید چون هم گران می ده هم احتمال تحویل کالای خراب وجود داره که پس هم نمی گیره قبلا دیجی کالا خیلی خوب و چند سالی هست مدیران قبلیش نیستن و مدیریت جدید نفوذ داره و هیچ شکایتی هم نمی شه بر علیهش کرد کلا بهتره ازش خرید نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بله موافقم
وقتی پک گوشی باز بشه طبق مقررات اعلامی مرجوع نمی کنند و فروشنده ها ار این موضوع سواستفاده می کنند یعنی گوشی دست دوم با پک باز شده داخل بسته میذارن و دیگه شما کاری از دستتون برنمیاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
راست هم میگه کجا می خوای شکایت کنی ؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
آب که سربالا بره...
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
من هم مثل همین دوست عزیز یک دستگاه هدست خریدم و مشخصاتش با سایت فرقی نداشت هر چی تماس گرفتم مرجوعی رو قبول نمی کردند و حاضر به برگشت پول نبودن . خودم همیشه حالا حضوری خرید میکنم . دوستان نه از دیجی کالا نه از هیچ کجا اینترنتی خرید نکنید.
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟