صنعت ساختمان نیز مانند هر شغل و حرفه ی دیگری ، بازاری پر از رقابت های سنگین و پر چالش دارد. حتی ممکن است میزان رقابت در این حوزه، بالاتر از دیگر صنایع باشد. به همین دلیل است که برای موفقیت، باید استراتژی درستی تدوین کرد.
اگر در یکی از مشاغل ساختمانی مشغول به کار هستید، پس به خوبی می دانید که بدون بازاریابی هدفمند نمی توان پروژه های مختلف ساختمانی به دست آورد. در این حوزه، به جای این که مشتری به سراغ شما بیاید، شما باید به دنبال مشتری باشید و همین مسئله، میزان رقابت در این حوزه را بیشتر کرده است.
در میان تمام روش هایی که برای بازاریابی هدفمند مشاغل ساختمانی وجود دارد، هیچ یک از آن ها به اندازه ی بانک اطلاعات ساختمان حائز اهمیت نیست.
با ما باشید تا بیشتر در این باره صحبت کنیم.
زمانی که صحبت از بازاریابی مشاغل ساختمانی می شود، هیچ چیز به اندازه ی یک بانک اطلاعات ساختمانی نمی تواند به شما کمک کند.
بانک اطلاعات ساختمانی، مجموعه ای بزرگ از اطلاعات ساختمان های مختلف در حال ساخت است. اگر در یکی از حوزه های صنعت ساختمان مشغول به فعالیت هستید، پس به خوبی می دانید که اصلی ترین مشتری های شما در میان همین ساختمان های در حال ساخت می باشد.
این اطلاعات ساختمانی به شما کمک می کند تا اطلاعاتی که برای بازاریابی هدفمند نیاز دارید را در اختیار داشته باشید. به این ترتیب می توانید از این اطلاعات در راستای شناخت بیشتر مشتریان و تدوین یک استراتژی درست استفاده کنید.
با تمام این تفاصیل ، سوال اصلی این جاست که مگر بانک اطلاعات ساختمانی دارای چه اطلاعاتی است که می توانند تغییری اساسی در کسب و کار ما به وجود بیاورد؟
در ادامه این موضوع را مفصلا توضیح داده ایم
زمانی که از یک بانک اطلاعات ساختمانی صحبت می شود، منظورمان مجموعه ای از اطلاعات مفید ساختمان ها و پروژه های در حال ساخت است. این اطلاعات ممکن است شامل موارد زیر باشند:
یکی از اصلی ترین اطلاعاتی که بانک های اطلاعات ساختمانی در اختیار شما قرار می دهد شماره تلفن و شماره موبایل سازندگان است. زمانی که بحث ساختمان سازی مطرح است، تمام تصمیم های مهمی که برای ساختمان گرفته می شود، بر عهده ی پیمانکار یا همان سازنده است. به همین دلیل اگر می خواهید محصولی را به فروش برسانید، باید حتما با پیمانکار یا سازنده ی آن وارد مذاکره شوید. زمانی که شماره تماس پیمانکاران ساختمانی را در اختیار داشته باشید، می توانید خیلی راحت با استفاده از پیامک تبلیغاتی یا حتی تماس تلفنی، محصولات خود را تبلیغ کنید. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که تبلیغات شما هدفمند است و به دست کسانی می رسد که واقعا به خدمات یا محصولات شما نیاز دارند.
تصور کنید که شما می خواهید خدمات خود را فقط به پروژه های ساختمانی منطقه 5 تهران ارائه بدهید چرا که مثلا فروشگاه شما، در این منطقه واقع شده است. در چنین شرایطی می توانید از بانک های اطلاعات ساختمانی کمک بگیرید. این بانک ها، پروژه های مختلف را با ذکر آدرس دقیقشان فهرست کرده اند. به همین دلیل است که شما می توانید استراتژی منطقه ای نیز داشته باشید و به اهداف تجاری خود راحت تر دست پیدا کنید.
گاهی وقت ها خدمات یا محصولی که ارائه می کنید، تنها در ساختمان هایی قابل استفاده و اجراست که متراژ زیادی دارند. به همین دلیل است که شما باید مشخصاً به دنبال ساختمان های با متراژ بالا باشید. در یک بانک اطلاعات ساختمانی متراژ دقیق پروژه ها ذکر شده است. به این ترتیب شما با اعمال فیلتر متراژ، می توانید به این پروژه های ساختمانی دست پیدا کنید و استراتژی تبلیغاتی خود را بر اساس این ساختمان ها، تدوین کنید.
اگر شما سازنده یا نصاب آسانسور هستید، طبیعی است که برای فروش خدمات یا محصولات خود باید به دنبال ساختمان هایی باشید که تعداد طبقاتشان بیشتر از 4 باشد. با توجه به این که این اطلاعات با دقت فراوان در بانک های اطلاعات ساختمانی ذکر شده است، در اختیار داشتن چنین دیتابیسی، می تواند شما را در پیشرفت کسب و کارتان یاری کند.
به نظر می آید که در حال حاضر و در بازار پر رقابت امروزی، بدون داشتن یک بانک اطلاعات ساختمانی نمی توان کسب و کار خود را رونق داد. در این میان، هیچ یک از این دیتابیس های موجود در کشور، به اندازه ی بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه اعتبار و دقت ندارند.
علاوه بر این ، وبسایت پرشین سازه در حوزه اخبار صنعت ساختمان نیز فعالیت دارد. بنابراین با مراجعه به پرشین سازه، می توانید تمام نیازهای اطلاعات ساختمانی خود را برطرف کنید.
برخی از مهم ترین مزیت های بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه شامل موارد زیر است:
سخن آخر
امروزه بدون کمک متخصصان و مشاوران مختلف، نمی توان در کسب و کار خود موفق شد. یکی از مهم ترین مشاورین و دستیاران تمام شغل های ساختمانی، بانک های اطلاعاتی هستند. این بانک ها به شما کمک می کنند تا شناخت بهتری نسبت به بازار داشته باشید و مشتریان خود را بهتر آنالیز کنید.
علاوه بر این، به شما کمک می کند تا بازاریابی دقیق تر و هدفمندتری داشته باشید و از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کنید.
بدون کمک یک بانک اطلاعات ساختمانی مثل دیتابیس پرشین سازه، نمی توانید انتظار موفقیت های گسترده ای داشته باشید.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بانک اطلاعات ساختمانی به وبسایت پرشین سازه (https://persiansaze.com) مراجعه کنید یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.