کرسی آسیایی برای مدیرعامل سپاهان

کد خبر: ۱۱۷۴۲۸۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 07 May 2023
|
2921 بازدید

محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد. ساکت در کنفدراسیون فوتبال آسیا پست گرفت 

به گزارش تابناک ورزشی؛ بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به عنوان عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مدت ۴ سال و تا سال 2027 عضویت کمیته بازاریابی این کنفدراسیون را برعهده خواهد داشت.

در همین رابطه داتو ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای به نمایندگی از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و اعضای کمیته اجرایی انتصاب ساکت مدیرعامل این روزهای باشگاه سپاهان را در کمیته بازاریابی AFC تبریک گفته است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به گسترش حوزه‌های گوناگون فوتبال در سطح قاره آسیا توجه ویژه دارد، که یکی از حوزه‌های مهم مورد نظر آنها بازاریابی و فعالیت‌های اقتصادی است و کمیته بازاریابی به عنوان بدنه مشورتی کمیته اجرایی AFC هم فعالیت می‌کند.

در واقع کمیته بازاریابی AFC یکی از ۱۵ کمیته دائمی AFC بوده که شامل ۱۴ عضو از کشورهای ایران، کره جنوبی، چین، امارات، ژاپن، قطر، عربستان، عمان، لبنان، کویت، هند، گوام، بنگلادش و بوتان است، که حالا باید دید محمدرضا ساکت با عضویت در این کمیته چه عملکردی در راستای بهبود دغدغه بازاریابی در آسیا و به ویژه فوتبال ایران خواهد داشت.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟