وقتی صحبت از بیمه لوازم خانگی میشود، اولین سوالی که به ذهنمان میآید این است که این بیمه چقدر هزینه دارد و چه مواردی را پوشش میدهد؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم بیمه برای لوازم خانگی جیپلاس کاملا رایگان است و هر نوع آسیب احتمالی را پوشش میدهد.
تصور کنید یخچال جدیدی که خریداری کردهاید، در اسبابکشی آسیب دیده یا تلویزیونتان بر اثر یک حادثه کوچک از روی میز افتاده و شکسته است. درست همینجاست که بیمه لوازم خانگی به کارتان میآید و خسارتهای ناشی از تعمیر و تعویض لوازم خانگی را پوشش میدهد.
در حقیقت میتوان گفت بیمه لوازم خانگی، یک سرمایهگذاری هوشمندانه است که در برابر خسارتهای ناشی از عوامل بیرونی مانند بلایای طبیعی، سرقت، آسیبهای فیزیکی و ...، از لوازم شما محافظت میکند.
جیپلاس در راستای جلب رضایت مشتریان، برای اولین بار در ایران تمام لوازم خانگی و صوتی تصویری خود را با بیمه رایگان ارائه میکند. این بیمه هیچ هزینه جانبی ندارد و بلافاصله پس از نصب دستگاه توسط کارشناسان گلدیران، فعال میشود.
بیمه مربوط به لوازم خانگی جیپلاس، علاوه بر پوشش حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتشسوزی و ...، مشکلات ناشی از آسیبهای فیزیکی، آبدیدگی، نوسانات برق شهری و سایر عوامل را نیز پوشش میدهد.
بیمه مربوط به لوازم خانگی جیپلاس، خسارتهای ناشی از هرگونه آسیب فیزیکی را میپذیرد. برای مثال اگر صفحهنمایش تلویزیون بر اثر ضربه آسیب ببیند، درب لباسشویی بشکند، بدنه ماشین ظرفشویی خراش بیافتد یا بر اثر ترکیدن موادغذایی، ماکروویو خراب شود، بیمه خسارات را پوشش میدهد.
بهطورکلی جریان برق در سراسر کشور، دارای فاکتورهای مشخص و استانداردی است که تمام لوازم خانگی، تابع آن هستند. افزایش جریان برق یا افت بیش از حد آن ممکن است منجر به خرابی لوازم الکترونیکی شما شوند. برای مثال یخچال و فریزر به صورت اتومات برای رساندن دمای داخل خود به حد تعیین شده، خاموش و روشن میشوند و چنانجه جریان برق به صورت قابل توجهی کاهش یابد، موتور آنها هنگام استارت خوردن آسیب میبیند.
در نتیجه میتوان گفت با اینکه نوسانات برق اکثر مواقع، اثر سریع و واضحی ندارند، در طولانیمدت برای وسایل الکترونیکی مخرب بوده و حتی ممکن است برخی مواقع باعث سوختن لوازم خانگی یا آتشسوزی در منزل شوند. به همین جهت، جیپلاس هرگونه خسارت و خرابیهای ناشی از نوسانات برق شهری را پوشش میدهد. برای مثال اگر سنسورهای حرارتی ماکروویو بر اثر نوسانات برق خراب شوند یا کمپرسور یخچال آسیب ببیند، بیمه خسارات مربوطه را میپذیرد.
بیمه مربوط به لوازم خانگی جیپلاس، خسارات ناشی از هرگونه حوادث طبیعی را نیز تحت پوشش دارد. برای مثال میتوان به موارد زیر اشاره نمود.
اکثر افراد هنگام خرید لوازم خانگی، گارانتی را به عنوان یکی از عوامل ضروری در نظر گرفته و حتی حاضرند برای داشتن گارانتی معتبر، هزینه بیشتری بپردازند. گارانتی لوازم خانگی، در واقع خرابیهای احتمالی فنی دستگاه را پوشش میدهد و نشاندهنده کیفیت محصول و اطمینان سازنده از محصولات خود میباشد.
جیپلاس در راستای آسایش خاطر مشتریان خود، سالهاست که تمامی لوازم خانگی و صوتی تصویری خود را همراه با 24 ماه گارانتی گلدیران ارائه میکند. همچنین همانطور که بالاتر اشاره کردیم، باتوجه به اینکه حوادث و اتفاقات ناگهانی ممکن است منجر به آسیبهای غیرقابل جبران شوند، وجود گارانتی به تنهایی کافی نیست و داشتن بیمه به جلوگیری از هزینههای جانبی مربوط به تعمیر و تعویض دستگاه کمک میکند.
به همین منظور جیپلاس برای اولین بار در ایران، در جهت ارائه خدمات بیشتر و کسب رضایت مشتریان، گامی جدید برداشته و علاوه بر گارانتی، محصولات خود را همراه با بیمه ارائه میکند. بیمه برای تمامی لوازم خانگی جیپلاس، اعم از تلویزیون، یخچال فریزر، ماکروویو، ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جارو شارژی و اسپیکر، به صورت کاملا رایگان پس از نصب توسط کارشناسان، فعال میشود.