تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به گلدیران رسید

برگزاری بیست و سومین همایش روز ملی «حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» کشور،9 اسفند 1403، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۹۱۷۸۰
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴ 02 March 2025
|
1263 بازدید

بیست و سومین همایش روز ملی «حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» کشور، در حالی در تاریخ 9 اسفند 1403، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، که شرکت مشتریان گلدیران در این برنامه توانست، برای سیزدهمین بار، تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را از آن خود کند.

این برنامه که به منظور تقدیر از بنگاه‌های اقتصادی برتر به صورت سالانه توسط وزارت صمت برگزار می‌شود، در این دوره با حضور نمایندگانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سازمان غذا و دارو، وزارت جهاد کشاورزی رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار گردید.

در این برنامه، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد گروه گلدیران نیز به منظور دریافت تندیس طلایی شرکت مشتریان گلدیران در دسته «نصب، تعمیر و تمدید گارانتی» حضور داشتند.

تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به گلدیران رسید

تندیس ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان چیست؟

جایزه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، 23 سال است که با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات، برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‌کنندگان، توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، به طور سالانه برگزار می‌شود.

دارا بودن گواهی استاندارد برای کالاهای مشمول‌، نداشتن زیان مالی‌، داشتن نشان تجاری مستقل، عدم حکم قطعی محکومیت در سال مورد بررسی، عدم هیچ‌گونه تخلف تعزیراتی در سال قبل، داشتن پروانه بهره برداری و مجوزهای بهداشتی مربوطه، داشتن گستره توزیع در استان‌های کشور و در نهایت دارا بودن حدقل ۸۰ درصد رضایت مشتری در نظرسنجی‌، از موارد الزامی حضور شرکت‌ها در این جایزه ملی است. از جمله معیارهایی که شرکت‌های حائز رتبه برگزیده در این همایش، براساس آن مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، می‌توان به سرعت تعمیر محصولات برای مشتریان و زمان ارائه خدمات، میزان کمی پاسخگویی و تعداد خدمات به مشتریان، کیفیت پاسخگویی به مشتریان، میزان نرخ شکایت از برند، میزان رضایت مشتریان از پاسخگویی و سایر ملاک‌های خدمات پس از فروش اشاره کرد.

شایان ذکر است که بنا بر اعلام روابط‌ عمومی و تشکل‌های سازمان حمایت مصرف‌کنندگان در این دوره، ۱۲۰۰ شرکت در ارزیابی اولیه ثبت‌نام کردند که از میان آنها ۸۰۰ شرکت در همان مرحله اولیه رد شدند، ۴۰۰ شرکت به مرحله بعدی ارزیابی راه پیدا کردند و در نهایت، ۵۵ شرکت مورد ارزیابی نهایی قرار گرفتند.

تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به گلدیران رسید

آشنایی با شرکت مشتریان گلدیران

شرکت مشتریان گلدیران سالهاست که پیش‌رو در ارائه خدمات کاربردی و ارزنده برای مخاطبان شریف و فهیم گلدیران است. همین حالا، مشتریان این شرکت می‌توانند درخواست‌ نصب، تعمیر، سرویس‌ دوره‌ای، تمدید گارانتی دستگاه‌های خود را در سایت شرکت مشتریان گلدیران ثبت کرده و همچنین از روند پیگیری درخواست‌های خود مطلع شوند. همچنین مشتریان می‌توانند وضعیت گارانتی دستگاه خود را بررسی کنند و مدت زمان باقی مانده از گارانتی دستگاه خود را نیز به کمک کارشناسان این شرکت مشاهده نمایند. آنها همچنین می‌توانند از بیمه و اطلاعات مربوط به تمدید گارانتی دستگاه خود مطلع شوند. گفتنی است که امکان دانلود دفترچه راهنمای محصولات نیز برای همه مخاطبان در سایت شرکت مشتریان گلدیران وجود دارد. مشتریان همچنین می‌توانند به اطلاعات مربوط به نمایندگی مجاز در شهر خود دست پیدا کرده و با نمایندگی مجاز شهر خود در تماس باشند.

این شرکت، همواره سوابق درخشانی در حوزه خدمات پس از فروش داشته، چنان که در دوران حضور برندهای معتبر جهانی نظیر برند ال‌جی در ایران، برترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش در خاورمیانه لقب گرفته است. در حقیقت، حسن شهرت برند گلدیران، از آغاز فعالیت تا امروز، بیش از هر فاکتور دیگر، به واسطه خدمات پس از فروش بوده که این مهم، منجر به تعدد و تکرر جوایز در حوزه خدمات پس از فروش برای گلدیران شده است.

یکی از اقدامات بسیار مهم و ارزنده شرکت مشتریان گلدیران، استفاده از فناوری‌های نوین و دیجیتالیزه کردن تمامی خدمات به مخاطبان گلدیران است که در سالهای اخیر با اهتمام ویژه‌ای از سوی مدیران این شرکت پیگیری شده است. در همین راستا و به منظور تحقق این امر، سایت شرکت مشتریان گلدیران چندین سال پیش آغاز به فعالیت نمود. این سایت که در ابتدای فعالیت خود، حدود 100 بازدید روزانه داشت، به صورت روزانه حدود 8000 تا 10000 بازدید دارد و مشتریان می‌توانند به خدمات، اطلاعات فنی و قطعات جانبی موردنیاز خود به سادگی دست یابند. علاوه بر این، مشتریان در این درگاه ارتباطی، پروفایل شخصی خود را دارند و از ثبت اطلاعات، سوابق دریافت خدمات، گارانتی، بیمه و تمدید گارانتی دستگاه خود مطمئن می‌شوند.

علاوه بر این، شرکت مشتریان گلدیران، شبکه‌های اجتماعی را نیز به عنوان یکی از زمینه‌های مهم نقش‌آفرینی خود دیده و فعالیت خود را در شبکه اجتماعی لینکدین نیز آغاز کرده و به صورت مداوم و مستمر با تعامل با مشتریان و مخاطبان گلدیران می‌پردازد. فعالیت در این شبکه اجتماعی پرمخاطب، با هدف افزایش آگاهی از برند و تاکید بر حضور خدمات پس از فروش گلدیران، بهبود تصویر برند کارفرمایی، انتشار فرهنگ سازمانی، ایجاد اعتماد و انگیزه برای کارمندان سازمان و کاندیدهای جذب و استخدام، امکان ارتباطات B2B، جذب نیروی انسانی متخصص، افزایش رضایت مشتریان در پی اطلاع‌رسانی‌های شفاف در مورد مزایا و سرویس‌ها و آگاهی دیگر سازمان‌ها از دامنه‌ی تخصص مدیران و کارکنان سازمان صورت گرفته است.

تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به گلدیران رسید

علی صالحی، مدیر برنامه‌ریزی استراتژیک گروه گلدیران، در حاشیه این برنامه ضمن اشاره به تعدد و تکثر جوایز شرکت مشتریان گلدیران در سال‌های اخیر، تصریح کرد: «استانداردهای سخت‌گیرانه ما در گروه گلدیران به منظور ارائه بهترین و سریع‌ترین خدمات به مشتریان محترم گلدیران، سبب شده است که همواره شرکت مشتریان گلدیران به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز ارائه خدمات پس از فروش در ایران شناخته شود. موفقیت گلدیران در حوزه خدمات پس از فروش، تاییدی است بر تمامی معیارهای ارزیابی که در سالهای گذشته برای بررسی جوانب مختلف ارائه خدمات به مشتریان در این شرکت وضع شده و روز به روز در جهت رفع موانع و کاستی‌ها در این زمینه خاص، تلاش‌مان را بیشتر کرده‌ایم.»

اشتراک گذاری
برچسب ها
محک پایین متن خبر
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# قیمت دلار # فیلترینگ # ترامپ # ایران و آمریکا # قیمت طلا # تعطیلی مدارس # کالابرگ # مهدی تاج # سید حسن نصرالله
الی گشت
آخرین اخبار
نظرسنجی
در جنگ سه ساله اوکراین-روسیه کدام طرف پیروز میدان است؟