برندی که به سرنوشت تایتانیک دچار شده

آغاز خداحافظی فروشنده‌ها و مشتری‌ها از دیجی‌کالا

باید این واقعیت را پذیرفت که اکوسیستم استارتاپی ایران همیشه با اغراق و تعارف درآمیخته بوده و تعریف و تمجید‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود در اصل نان قرض دادن گروه‌های مختلف به یکدیگر است.
کد خبر: ۱۳۰۱۲۱۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۱ 26 April 2025
|
342034 بازدید
|

آغاز خداحافظی فروشنده‌ها و مشتری‌ها از دیجی‌کالا

به گزارش گروه ویژه تابناک، دیجی‌کالا یکی از شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر تلاطم و فراز و نشیب بسیاری را پشت سر گذاشته اما وضعیت این غول فروش کالا نگران‌کننده به نظر می‌رسد. این شرکت امروز دیگر آن برند خوش‌نام و پویایی نیست که پیش‌تر فعالان اکوسیستم استارتاپی و تجارت آنلاین درباره آن سخنرانی می‌کردند و یادداشت و مقاله می‌نوشتند.

بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران که به‌‎دنبال تعطیل شدن بامیلو برای مدت‌ها بی‌رقیب بود و با خیال آسوده به فعالیتش ادامه داد، اکنون روزهای دشوار را سپری می‌کند. امروز شرایط تغییر کرده و فروشگاه‌های آنلاین بسیاری وجود دارند که از هر لحاظ با دیجی‌کالا در رقابت هستند.

آغاز خداحافظی فروشنده‌ها و مشتری‌ها از دیجی‌کالا

این فروشگاه آنلاین در گذشته مدعی بود که کالاها را پایین‌تر از قیمت فروشندگان دیگر عرضه می‌کند، اما امروز این ادعا زیر سوال رفته زیرا کاربران با جست‌وجوی کالاها در اینترنت معمولا به منابعی دسترسی پیدا می‌کنند که اجناس را ارزان‌تر از دیجی‌کالا عرضه می‌کنند.

 

تقلید ظاهری از شرکت‌های خارجی!

دیجی‌کالا زمانی محبوبیت و قدرت تسلط نسبی خود بر بازار را از دست داد که مدیران این مجموعه به نظر دچار غروری افراطی شدند و خود را آمازون ایران پنداشتند، سپس کوشیدند تا در ظاهر به این هیولای امریکایی نزدیک شوند در حالی‌که نه ارزش ریالی آن قابل توجه است و نه پتانسیل آن را داشتند که به برندی بین‌المللی تبدیل شوند.

این شرکت با انتشار عکس‌ها و ویدئوهایی از سوله‌های عظیم و قفسه‌های چند طبقه انبارها و برپایی تورهای بازدید از مراکز پردازش، همواره تلاش کرده تا تصویری متفاوت از واقعیت را برای جامعه مخاطبانش به نمایش بگذارد. اما از شرایط دشوار کار در انبارها، گلایه‌های فروشنده‌ها و نارضایتی خریداران نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

کاربرانی که سال‌های اخیر مشتری این فروشگاه بوده‌اند، امروز شاهدند که تنوع محصولات دیجی‌کالا به شدت افت کرده و روی بسیاری از کالاهای مورد نیازشان عبارت «ناموجود» خودنمایی می‌کند تا به دنبال فروشگاهی بگردند که موجودیت کالایی کامل‌تری دارد.

آغاز خداحافظی فروشنده‌ها و مشتری‌ها از دیجی‌کالا

از سوی دیگر رویدادهای اخیر این شرکت که به تقلید از مایکروسافت و اپل طراحی و اجرا شده و همچنین سخنرانی‌های ضعیف مدیران آن، که فاقد قدرت تاثیرگذاری و باورپذیری بوده، دلیل دیگری بر این واقعیت است که دیجی‌کالا از هر راهی می‌خواهد شبیه برندهای مطرح جهان باشد.

آغاز خداحافظی فروشنده‌ها و مشتری‌ها از دیجی‌کالا

مشتری‌ها آگاه شده‌اند
حداقل در در یک‌دهه اخیر حتی یک روز نبوده که کاربران در شبکه‌های اجتماعی درباره تجربه خرید از دیجی‌کالا ابراز نارضایتی و پشیمانی نکنند. ارسال اشتباه کالاها و بی‌کیفیت و معیوب یا دست‌دوم و تحویل دیرهنگام یا بلاتکلیفی وضعیت سفارش از جمله صدها مواردی است که مشتری‌ها درباره آن اطلاع‌رسانی می‌کنند.

اکنون با گسترش دامنه نفوذ اینترنت پرسرعت و گوشی‌های هوشمند به نسبت ۱۰ سال قبل علاوه بر فروشگاه‌های آنلاین حتی آنلاین‌شاپ‌های اینستاگرامی نیز رقبای دیجی‌کالا محسوب می‌شوند. زمانی که واردکنندگان کالا و فروشندگان به پتانسیل اینستاگرام پی بردند دیگر نیازی نداشتند که با قوانین سخت‌گیرانه و پیچیدگی‌های تسویه‌حساب دیجی‌کالا دست و پنجه نرم کنند. آنها صفحه‌ای برای خود راه‌اندازی کردند و از طریق دایرکت یا تلفن به عرضه کالاهای خود پرداختند.

آغاز خداحافظی فروشنده‌ها و مشتری‌ها از دیجی‌کالا

از سوی دیگر کاربران این را می‌دانند که دیجی‌کالا دیگر مرجع اصلی استعلام قیمت کالاها نیست. امروز بخش بزرگی از کلیک‌هایی که صفحات این فروشگاه آنلاین را مرور می‌کنند با هدف خواندن اطلاعات فنی محصولات و دیدن عکس و ویدئوهای آن است. بخشی از کاربران نیز برای اطلاع از دیدگاه‌های خریداران قبلی به دیجی‌کالا مراجعه می‌کنند.

آغاز خداحافظی فروشنده‌ها و مشتری‌ها از دیجی‌کالا
آینده دیجی‌کالا چه می‌شود؟

بررسی روندی که بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ایران در یک دهه اخیر طی کرده گویای این حقیقت است که این برند به نفس زدن افتاده است. علاوه بر فروشندگان اینستاگرامی، ورود پلتفرم‌های بزرگ دیگر به حوزه فروش آنلاین محصولات آکبند رقابت را افزایش داده و فشار بیشتری بر دیجی‌کالا وارد کرده است.

این شرکت همچنین سال‌های گذشته با مشکلات زیرساختی مواجه بوده به‌طوری‌که آذرماه ۱۴۰۰ در آستانه بزرگ‌ترین حراج سال (بلک فرایدی) پلت‌فرم به مدت ۳۸ دقیقه از دسترس مردم خارج شد.

آغاز خداحافظی فروشنده‌ها و مشتری‌ها از دیجی‌کالا

فارغ از آن‌که کارشناسان و صاحب‌نظران در رسانه‌های تخصصی و لینکدین چه می‌نویسند، عقل سلیم و منطق این را تایید می‌کند که دیجی‌کالا محبوبیت گذشته خود را از دست داده، دیگر یکه‌تاز بازار فروش آنلاین نیست و بسیار دور از انتظار است که آینده درخشانی داشته باشد.

امروز بسیاری از فروشگاه‌های فیزیکی بدون نیاز به دیجی‌کالا در حال فروش محصولات خود هستند و از این وضعیت رضایت دارند. در چنین شرایطی نمی‌توان به انتهای مسیری که این شرکت در آن گام گذاشته خوش‌بین بود.

آغاز خداحافظی فروشنده‌ها و مشتری‌ها از دیجی‌کالا

دیجی‌کالا مانند هر تجارت‌خانه بزرگ دیگری با مشکلات و معضلات و نگرانی‌هایی روبه‌روست که حتی ۱۰ درصد آن هم در رسانه‌ها منعکس نمی‌شود. باید توجه داشت که پیش‌بینی می‌شود سهام این شرکت تا پایان سال به مرحله عرضه اولیه برسد. به همین دلیل دیجی‌کالا با اجرای کمپین‌های مختلف در حوزه مسؤولیت اجتماعی در تلاش است تا وضعیت خود را مطلوب نشان دهد.

شاید بتوان گفت، دیجی‌کالا تایتانیکی است که با کوه یخ برخورد کرده اما همچنان صدای موزیک گروه ارکسترش به گوش می‌رسد.

آغاز خداحافظی فروشنده‌ها و مشتری‌ها از دیجی‌کالا

اشتراک گذاری
برچسب ها
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۵
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۳۰۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
سالهاست از دیجی کالا خرید میکنم اما این اواخر فاجعه شده است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
من هم همین طور! این اواخر فقط ضرر و هدر رفتن وقت روی! دستم گذاشت متاسفانه
سدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
حجم کنسل شدن سفارش به شدت بالا رفته. من میانگین ماهی 4 تا سفارش داشتم ولی در 4 سفارش پیاپی من یا برخی اقلام حذف شد یا کلا سفارش لغو شد
قسمت عجیب تر اینکه برای عذرخواهی یک عدد کد تخفیف 15 هزار تومانی فرستادن!
خب یه چیزی میفرستادی پول یه پاکت چیپس بشه! فکر کنم بیشتر قصد تمسخر داشتن تا عذرخواهی
کرمی علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
متاسفانه دیجی کالا شده سایت بزرگ خرید واسه پولشویی من صد میلیون از حسابم ساعت 11شب برداشت شده فتا پیگیری کردم ساعت 7صبح گفتن ما خرید رو تحویل دادیم مگه میشه همچین چیزی
غیر از اینکه روابطی تو دیجی کالا داشته باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
دقیقا جدای از پشتیبانی بشدت ضعیف این ارسال ها خیلی خیلی بد شده ، میگن یکشنبه میاد بعد میبینی یا شنبه میفرستن یا دوشنبه بعدم برگشت میخوره !
ساما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
نمیدونم چون وضع کلی همه کاسبی ها بده دیجی به این وضع افتاده یا اشکال از مدیریت مجموعه است هر چی که هست من از دیجی کالا به شدت ناراحت و ناراضی هستم و تا جای امکان ازش خرید نمیکنم
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
سوپر مارکت اش و پیک هاش رسما دزد هستند....
کالا قرار بوده ۹ شب بیاد بعد ۱۲ شب اورده یک قلم ارزشمندش هم نیست...میگه خودم اطلاع میدم...بعد ۴۸ ساعت دیدم خبری نشد...زنگ زدم پشتیبانی میگه خودتون باید ۲۴ ساعته اطلاع میدادید...خلاصه ردی یک خرید ۱ میلیونی ۳۰۰ تومنش هم تحویل ندادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
تقزیبا از هر سه سفارشی که میدهم دو تایش اشکال دارند و مرجوع میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
لااقل فیلتر شکنتو خاموش کن
محسن مهاجری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
من اخیرا دوتا از سفارش هام بدلایل کاملا الکی کنسل شده. مامور تحویل تا 50 متری محل شرکت ما میاد و میگه بعد از این به ما مربوط نیست و برگشت می زنه. این نشونه می ده که اونقدر دیجی کالا بی دقت عمل می کنه که حتی محدوده تحویل را که با کدپستی و نشانی دقیق درج شده، نمی تونه درست برنامه ریزی کنه.

مورد بعدی هم تحویل در سیستم گنجه هست که ادای آمازون را درآوردن ولی هم زمان تحویلش از حالت تحویل معمولی خیلی طولانی تر هست هم اینکه اگه دفعه اولت باشه که از این سیستم سفارش می گذاری حتما یک بار به اشتباه به نشانی درج شده می ری و مسئول اون محل می گه تا وقتی برات پیامک نیومده، نیا. این هم باز یک باگ خنده دار توی سیستم دیجی کالاست.
قلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
ده سالی هست که از دیجی خرید نمیکنم و فقط برای بررسی تخصصی محصول یا خوندن نظرات کاربران به سایتشون سر می‌زنم ، دلیل نخریدنم اینه که تبدیل شده به واسطه ،دیجی
فقط دلالی می‌کنه خودش دیگه خرید نمیکنه سرمایه
نمی‌ذاره
فؤاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
دیجی کالا هنوز هم بدون رقیب است و بعضی موارد و مشکلات وجود داره اما هنوز بدون رقیب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
وضعیت بسته بندی دیجی کالا بسیار بد شده و خیلی از مرسوله ها آسیب میبینند
کاوه
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
دقیقا درست میگی بنده چند سالی مشتری دیجیکالا بودم و هنوزم هر از گاهی خرید میکنم ازش ولی دو خرید آخرم هر دو یکیشون معیوب بود یکیشونم که کتاب بود به قیمت ۶۰۰ تومن جعلی بود یعنی یک نشر دیگه جلد صفحه ناشر اصلی رو عملا کپی کرده بود ...بعد جالب اینه که دکبار تو قسمت کامنتا گله کردم و هشدار دادم که لااقل سر بقیه کلاه نره ولی دیجیکالا اجازه پخش کامنت منو نمیداد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
من واقعا از دیجیکالا راضیم همه اجناسش قیمت پایینی دارند و هم با هزینه ی خیلی پایین ارسال میکنن و هم اقساطی میدان و هم عودت کلا قبول میکنند و واقعا با اطمینان کامل خرید میکنم،از یک فروشنده شما چه انتظار دیگری دارین...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
خودشان سر خود سفارش را لغو میکنند خودشان سر خود
زمان تحویل را عوض میکنند فاجعه شده آخر سر هم وقتی میاره میبینیم اونی که خواستم نیست شبیه اش را فرستادن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
خازن مقاومت فن کولر ساینا سفارش دادم بجاش برام آرم جلو
پنجره رنو فرستادن
واقعاً این اواخر فاجعه شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
برعکس من از دیجی کالا راضیم نمیگم بی نقصه ولی کامل ترین فروشگاهه
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۷
ده ساله دارم از دیجی کالا خرید میکنم راضی ام مخصوصا با طرح اعتباری اقساطیش،بیشتر لوازم خونه ام رو ازش خریدم،حتی کالای سوپرمارکتی رو هفته ای سه بار میخرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
همه چی ناموجود
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
متأسفانه جای تأسف داره من که دیگه تصمیم به تحریم دیجی کالا گرفتم
اسماعیل شیرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
از دیجی گالا طلا خریدم که ناقص ارسال کرده وحال کار به شکایت قضایی باشهود و
ارایه فیلم انباکس رسیده واقعا جای تاسف
مقدم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
دیجی کالا بدترین پلتفرم ایرانه
من بارها سفارشم کسری داشته تا جایی که آخرین بار ی قطعه طلا رو گم کرد و اصلا هم پشتیبانی پاسخگو نبود
وقتی رفتم شکایت کردم متوجه شدم کلی پرونده قضایی داره و هنوزم باهاشون دادگاهی هستم
به هر دلیلی داره از مردم دزدی میکنه و هیچ پاسخگویی هم نداره
ممنون از این خبرگزاری که به این موضوعپرداخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
اشتباه نکنید، اصلا کالایی برای فروش نیست و دیجی کالا خالی فروشی می‌کند و طی این مدت مبلغ مذکور نزد دیجی کالا بلوکه می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
دیجی کالا بیشترین ضربه را از نحوه ارسال کالا، بخصوص ارسال با پست ایران خورده که بسیار بی نظم اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
بیشترین ضربه رو از رویکرد و عملکرد خودش خورده
اداره پست که قطعا عملکردی بالاتر از دیجی کالا داره
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
معمولا کالاه یا گرانتر از بقیه فروشگاهها یا بی کیفیت هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
اصلا اینطور نیست،با این همه نظر وکامنت مخرب بازم چیزی تغییر نمیکنه،دیجی کالا بعضی اجناس از عمده فروشام قیمت پایین تر میده ،تجربه سالها خرید من این بوده،به هر حال منم گاهی ناراضی بودم از نحوه ارسال و برخورد پیک،یا کالای آسیب دیده،اما مرجوع بی قید شرط داشته همیشه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
مشکل پست نیست.مشکل اینه که جنسی که خریدی اونی نیست که تحویلت میدن.
جنس خراب ، دست دوم، تعمیری و هرچی دم دستشون باشه رو میفرستند و فقط دنبال پول مشتری اند.
مشکل برداشتن برخی لوازم و متعلقات کالاها و فروش مجدد بصورت تکی هست.واین یعنی کلاهبرداری
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
من خودم تو دیجیکالا فروشنده هستم.دلیل گرون بودن اجنساس بخاطر کمیسیون خیلی زیادی هست که دیجیکالا از فروشنده میگیره.چیزی بیشتر از ۳۵ درصد.جدیدا هم بخش اعتباری اضافه کرده که برای اون هم ۵ درصد از قروشنده بدبخت میگیره.فروشنده هم مجبوره در این صورت جنسو گرونتر از مغازه بفروشه.از ی طرفی هم خریدار جنستو‌میخره بجاش کالای خرابشو میذاره مرجوع میکنه و دیجیکالا هم فروشندع زو مقصر میدونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
قشنگ مشخصه یا ازفامیلاهای دیجی کالایی یا خودت دیجی کالا چی هستی حقوق بگیرشونی که سنگشونو به سینت میزنی حقیقتو چرا قبول نمیکنی با هرکی صادق نیستی لااقل باخودت صادق باش به خودت دروغ نگو.
حمیدرضا بصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
اجناس سوپر مارکت را هم برای جنوب تهران چند ماهه که دیگه نمیارم....

میگن امکان ارسال برای جنوب تهران از شرق تا غرب و جنوب نداریم....!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
خب دوست عزیز واردات برند آدیداس که شما گذاشتی به دلیل تحریم ها از مسیرهای قانونی ممکن نیست، هر چی هم تو بازار هست قاچاق محسوب میشه، نمیتونند که کالای قاچاق رو طبق قوانین به فروش برسونند
محسن
|
Germany
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
بنده یک مشتری تقریبا با خرید مستمر و چند ساله از دیجیتال کالا هستم و شاید بالای ۲۰۰ میلبون تومان تا حالا خرید داشتم به عینه افت شدید خدمات دیجیتال کالا رو شاهد بودم له نحوی که الان هیچ رقبتی برای خرید از اون ندارم
از نحوه پاسخگویی ‌و پیگیری گرفته تا تحویل نا مناسب ‌و مغایرت کیفیت کالاهای ارسالی و …
کلا نگاهشون به مشتری از بالا به پایین شده هوا برشون داشته متاسفانه فراموش کردن بخاطر همین مشتری ها دیجیتال کالا شدن
پاسخ ها
ap
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
همه مشکلات از زمانی سروع شد که صاحبان اصلی رو مجبور به فروش کردن
ابراهیم محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
سلام دیجی تااواخرپارسال هم خوب بود ولی متاسفانه الان اکثر اقلام موردنیاز ناموجود است فقط لوازم برقی دیجیتال وهوشمند دارد اینها بدرد من کارگر نمیخورد موادولوازمی که احتیاج دارم اکثرا ناموجود است
پاسخ ها
بنده ی خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
فروشندگان دیجی کالا اکثرا ناراضی هستند به دلیل درصدهای بالا کمیسیون و اینکه به هیچ عنوان پشتیبان فروشنده نیست و جدیدا خود دیجی کالا اجناس رو تهیه و توزیع میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
خیلی ازش خرید کردم اما متاسفانه الان فروشنده ها دارن به دیجی کالا ضربه بزرگی میزنن مثلا من همین دیروز یه پمپ باد انتخاب کردم سفارش دادم وقتی به دستم رسید که نه زمان درست و ثبت شده من بود و نه اون وسیله ای بود که در سایت عکس و توضیحش بود کلاهبرداریه این روش واقعا حیف از این کسب و کار که اینجوری خراب شد
علیرضا مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
من مدتها بخاطر ناراحتم از دیجیکالا هیچی ازشون نمیخریدم. اواخر پارسال اشتباه کردم و اقدام به خرید تعدادی محصول کردم. بعد از دو هفته بدون هیچ اطلاع‌رسانی پیگیر کالاها شدم. دیجیکالا می‌گفت به گنجه(سرویس ارسال دیجیکالا) تحویل دادیم و الان توی شهرتونه، گنجه می‌گفت دروغ میگن و اصلا به ما تحویل ندادن. بعد از حدود هفت بار تماس با پشتیبانی و بازرسی که هربار میگفتن ظرف بیست دقیقه باهام تماس میگیرن و پاسخگوی شکایتم هستن، حتی یک پیام برام ارسال نشد و مشخص شد که مشتری براشون هییییچ اهمیتی نداره و بازم از خریدم پشیمونم کردن. وضعیت دیوار هم بدتر از دیجیکالا. امیدوارم هرچه سریعتر برای این دوتا، رقبای قوی پیدا بشه که اینا رو مجبور به اصلاح یا تعطیلی کنن. البته که بامیلا رقیب خوبی برای دیجیکالا شده بود که نمی‌دونم یهو با چه ترفندی کامل حذفش کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
اصلا اینطور نیست،پیک یه کالای سفارش منو یا پیچونده بود یا به کسی اشتباه تحویل داده بود،با این حال مبلغ برای من روی کیف پول عودت دادن
پیمان
| Netherlands (Kingdom of the) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
با عرض سلام
فروشگاه فقط باسلام
بهترین هست به نطر بنده
چونکه میتونی با غرفه دار در ارتباط باشی در هر ساعت
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# ترامپ # قیمت طلا # مذاکره ایران و آمریکا # قیمت سکه # سلاح پلاسمایی # سریال پایتخت
نظرسنجی
توافق نهایی ایران و آمریکا تا چه زمانی انجام می شود؟
الی گشت