بازدید 6243

آتش نفت آبادان، پرسپولیس را می‌سوزاند؟

کد خبر: ۱۰۳۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 06 March 2021

نفت آبادان که لیگ بیستم را عالی استارت زد و تا هفته های اخر نیم فصل هم حتی صدرنشین بود، ناگهان وارد فاز افول شد و با وجود نمایش های فنی خوب، در جدول سقوط کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، صنعت نفت که همیشه تیمی دوست داشتنی با هوادارانی خونگرم بوده است، حالا در شرایط قرمز کرونایی خوزستان باید میزبان قرمزترین تیم لیگ، یعنی پرسپولیس باشد. پرسپولیس بعد از برگزاری دیدار‌های معوقه‌اش به صدر جدول رسید و حالا با شروع خوبش در نیم فصل دوم، به ثبات رسیده است.

شش برد متوالی از سوی پرسپولیس این تیم را به رقیبی سرسخت برای صنعت نفت تبدیل می‌کند، اما میزبان آبادانی هم تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود. تیمی که با هدایت سیداکبر پورموسوی این فصل توانسته شایستگی‌های خود را به اثبات برساند و البته در این دیدار به دنبال جبران است. جبران شکست در دیدار رفت و البته شکست هفته قبل مقابل پیکان که نفت را از میان تیم‌های بالانشین دور کرد.

پرسپولیس هم در سوی دیگر میدان نمی‌خواهد به تیمی از جمله صنعت نفت باج داده و می‌خواهد همچنان به روال پیروز‌های متوالی خود ادامه دهد. شاید هفتمین برد متوالی بازهم فاصله پرسپولیس و رقبا را بیشتر کند و شاید با بریده شدن نوار پیروزی‌ها، رقبایی، چون سپاهان، استقلال و فولاد خوشحال شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل