بازدید 5701
۴

تست منفی کرونای ۱۵ مسافر تقلبی از آب درآمد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متأسفانه ۱۵ مسافر دو شناور که در روز‌های اخیر از امارات به بندرلنگه بازگشته‌اند، تقلبی بوده و تست کرونای آن‌ها در مبادی ورودی کشور مثبت بوده است.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۲ 08 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: متأسفانه ۱۵ مسافر از دو شناور بازگشته از امارات در بندرلنگه نتیجه تست تقلبی به همراه داشته‌اند که در مبادی ورودی به کشور پس از انجام تست کرونا، مثبت بوده‌اند؛ بنابراین گزارش، کارکنان شبکه بهداشت و درمان در مبادی ورودی بنادر و فرودگاه‌های هرمزگان از مسافران خارجی تست کرونا به عمل می‌آورند که در چند روز اخیر ۱۵ تست از ۹۹ تست انجام شده از مسافران ورودی این دو شناور که امارات به هرمزگان آمده‌اند، مثبت شده است.

نکته جالب آن که همگی این ۱۵ نفر نتیجه تست منفی کرونا به هنگام سوار شدن بر کشتی به همراه داشته‌اند.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اطمینان داده است که بیماران هر دو کشتی در قرنطینه کامل هستند و جای نگرانی برای سرایت کرونا وجود ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
چرا برخی تا این حد بی شعور هستند. حالا دیگران هیج، این نوع بی شعورها در حق سلامتی خود هم رحم نمی کنند. یعنی کلاه گذاشتن بر سر خود. با توجه به بی توجهی به سلامت خود، باید این افراد را قرنطینه در کنار هم و به حال خود رها کرد تا با کرونا بمیرند.
امارات یکی از کشورهای پیشرو در تزریق واکسن است!
همینو کم داشتیم.
کسانی که قصد فریب را دارند باید جریمه شوند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر