بررسی موارد مشکوک به هپاتیت در روستاهای اهواز

آب شرب روستا‌های شهرستان اهواز فقط ۴۰ تا ۵۰ درصد دارای کیفیت و مطلوبیت می‌باشند.
کد خبر: ۱۰۴۰۰۳۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 11 March 2021
|
4699 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: در پی اعلام شناسایی مواردی مشکوک به بیماری هپاتیت در روستاهای اسماعیلیه اهواز، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

دکتر مهران احمدی بلوطکی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خانواده با موارد مشکلات گوارشی و با علائم بیماری هپاتیت A مراحعه کرده اند.

وی ادامه داد:، برای بیان دقیق و درست در مورد اینکه که این علائم هپاتیت می‌باشد یا خیر بعد از بررسی آزمایش‌ها مشخص می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به اینکه فقط ۴۰ تا ۵۰ آب روستا‌های اهواز دارای مطلوبیت و کیفیت می باشند ، بیان کرد: مشکلات آب شرب روستا‌ها به شرکت آبفا اعلام و حتی شکایتی در این خصوص در مراجع قضایی ثبت شده است.

دکتر احمدی لوطکی افزود از جمله این مشکلات کلر زنی نامناسب و غیراستاندارد، کاهش کیفیت و کدورت آب می‌باشد و کارشناسان مرکز بهداشت در طول ماه و در دو تا سه نوبت کیفیت آب را مورد آزمایش قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید : آخرین خبر‌ها از وضعیت روستا‌های درگیر با هپاتیت آ +فیلم

وی ادامه داد: تاسیسات آب‌های روستایی قدیمی و برخی‌ها هم لایروبی نشده اند و شرکت آبفا اقداماتی در جهت رفع این مشکلات انجام داده است، ولی هنوز این مشکلات باپرجاست.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات