پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰

امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ بورس به مانند روز‌های گذشته قرمزپوش بود و ۸۰ درصد نماد‌ها در صف فروش قفل بودند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
کد خبر: ۱۰۴۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ 17 April 2021

به گزارش بورس تابناک، بورس امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ به مانند سایر روز‌ها قرمزپوش بود و شاخص‌ها نیز همگی کاهش ارتفاع دادند. ۸۰ درصد نماد‌ها در صف فروش قفل بودند و تنها ۲ درصد نماد‌ها با صف خرید به کار خود پایان دادند.

امروز هم در ادامه روند خروج پول حقیقی از بازار، ۴۹۲ میلیارد تومان دیگر از بورس خارج شد.  

در پایان داد و ستدهای امروز در ۱۴۱ هزار و ۹۵۵ نوبت معاملاتی، ۱ میلیارد و ۴۵۹ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۵ هزار و ۲۰۹ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

رویا ذبیحی سامانی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس درباره بورس فردا گفت: بازار با کمبود نقدینگی مواجه است و فرآیند اصلاح فرسایشی شده است. وی افزود: بازار ترس از ریزش دلار دارد و نسبت به وعده های مسئولین بدبین و بی اعتماد شده است، علیرغم صحبت های شب گذشته رییس سازمان، بازار هیچ واکنشی نشان نداد.

این تحلیلگر بازار سرمایه اظهار داشت: به نظر می رسد تا زمان اصلاح دامنه نوسان یا اینکه خبری از توافق برجام بیاید، اتفاقی برای بازار نیوفتد. تنها شرکتهایی که سود تقسیمی بالا دارند، مورد توجه صندوق های درآمد ثابت خواهند بود و می توانند برای مجمع بهتر از سایر شرکتها بازدهی بدهند.

وی در پایان گفت: راجع به اوراق اجاره که به تازگی به تصویب رسیده باید دید با چه حجمی، با چه نرخی اجرا خواهد شد تا بتوان گفت که موثر خواهد بود یا نه.

 

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار