بازدید 10175

گرت بیل؛ خداحافظی با پیراهن رئال بعداز درخشش در یورو۲۰۲۰

بیل در تاتنهام هفته ای سه روز تمرین می‌کرد تا مصدومیت نشود ک ور یورو بدرخشد تا آخرین سال فوتبالش را در رئال گذرانده و از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کند
کد خبر: ۱۰۵۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 21 May 2021

به نقل از آ اس، وقتی رئال مادرید و گرت بیل در آغاز فصل جاری راه هایشان را از هم جدا کردند، هر دو طرف دلایل خوبی برای این کار داشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، سران رئال مادرید می خواستند هزینه های تیم را کم کنند.(گرت بیل سالانه 30 میلیون یورو دستمزد می گیرد) تا در شرایط شیوع کرونا و بحران مالی باشگاه به تیم کمک شود و مهاجم ولزی نیز می خواست در سال منتهی به مسابقات یورو، بیشتر در ترکیب ثابت باشد و به میدان برود.

گرت بیل؛ خداحافظی با پیراهن رئال بعداز درخشش در یورو۲۰۲۰

بیل شروع خوبی در تاتنهام نداشت و مصدومیت او را از میادین دور نگه داشت و تا هفته بیست و چهارم طول کشید تا این بازیکن در دو بازی پیاپی به میدان برود. او برای جلوگیری از مصدومیت مجدد برنامه ای ویژه داشت ک طی آن بیش از سه روز در هفته تمرین نمی کرد و یک جلسه آن هم اختصاص به ریکاوری داشت. ضمن این که به ادعای آ اس، گرت بیل دوست نداشته در تقویم فشرده لیگ برتر، هفته ای سه بار به میدان برود. در حقیقت به ندرت شاهد حضور بیل در ترکیب تاتنهام در هفته هایی بودیم که بازی ها فشرده بود و در حالی که تاتنهام این بازیکن را به خدمت گرفته بود تا ستاره تیم در بازی های حساس باشد اما درخشش بیل در مسابقات این فصل در بازی های نه چندان مهم بود.

این چیزی است که رایان میسن، مربی موقت تاتنهام هم به آن اعتراف کرد و گفت گرت بیل هر وقت خودش بخواهد خوب بازی می کند. بنا به ادعای آ اس، ستاره ولزی به هم تیمی هایش در تاتنهام گفته است که می خواهد برای مسابقات یورو آماده باشد و بازی های خوبش را در این تورنمنت انجام دهد و بعد قصد دارد به رئال مادرید برگردد تا فصل آخر قراردادش با این تیم را سپری کند و سپس از فوتبال بازنشست شود.

با پایان قرارداد بیل با رئال مادرید، این بازیکن 33 ساله خواهد بود و به نظر می رسد در آن زمان دیگر تمایلی به تجربه یک چالش جدید ندارد. باید منتظر ماند و دید آیا او واقعا در سال 2022 کفش هایش را می آویزد یا نه اما در حال حاضر تمرکز این بازیکن روی مسابقات یورو پیش رو است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات