تبلیغات در تابناک صفحه خبر
اینترنت پیشگامان
فلای تو دی- صفحه خبر

تشکیل کمیته‌ای برای بررسی تفاوت حقوق دستگاه‌ها

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی اختلاف حقوق و مزایای دستگاه‌های مختلف خبر داد و گفت: تفاوت حقوق‌ها موجب دلسردی برخی از کارکنان شده که باید نسبت به حل آن اقدام کرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۵۷۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ 27 June 2021
|
7326 بازدید
                              تشکیل کمیته‌ای برای بررسی تفاوت حقوق دستگاه‌ها
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، «محمدمهدی مفتح» در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به خبرنگاران گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی با مراجعه به مجلس نسبت به اجرای تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور درباره نحوه پرداخت‌ها، تعیین سقف حقوق‌ها و اختلاف میان دریافتی‌ها نسبت به سال گذشته مسائلی را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: مسوولان و نمایندگان مجلس در این نشست ضمن تاکید بر رعایت عدالت در نحوه پرداخت‌ها نسبت به نحوه و میزان افزایش پرداختی‌ها در سال جاری در برخی مشاغل حساس مانند شاغلان در میادین نفتی و مناطق گرمسیری، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و... انتقاد کردند.

مفتح با بیان اینکه بین پرداختی اساتید موسسات آموزش عالی با موسسات پژوهشی اختلاف جدی وجود دارد، اظهار کرد: در حالی که برخی موسسات پژوهشی اقدامات اساسی را به عنوان نمونه در بخش تولید واکسن کرونا انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه تفاوت پرداخت حقوق‌ها یک نوع دلسردی را میان اساتید پژوهشی، خلبانان، مدیران فنی وزارت نفت شاغل در مناطق سخت و ... ایجاد کرده است، گفت: مقرر شد کمیته‌ای به ریاست «علیرضا شهبازی» نماینده مردم نهاوند با حضور دستگاه‌های مربوطه تشکیل و این موضوع به صورت ارشناسی بررسی شود.

مفتح با اشاره به بررسی استفساریه تامین قیر رایگان در این جلسه خاطرنشان کرد: به منظور بررسی کارشناسی این استفساریه نیز در این نشست کمیته‌ای تشکیل شد تا بعد از اعلام نظر آن، کمیسیون برنامه و بودجه درباره استفساریه تامین قیر رایگان تصمیم گیری کند.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟