بازدید 7952
۸

دستگیری ۳۲۰ نفر در طرح اقتدار پلیس پایتخت

سومین مرحله طرح اقتدار با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت توسط پلیس امنیت و با همکاری پلیس فتا برگزار گردید. در این مرحله از طرح در حوزه پلیس امنیت ۳۲۰ نفر از اراذل اوباش و مزاحمان نوامیس و نیز اوباشی که سلاح توزیع می‌کردند یا آن دسته از اراذلی که در بحث توزیع مشروبات الکلی فعال بودند همچنین گرداننده مراکز فساد و قمار را دستگیر کردند. از این تعداد دستگیر شدگان ۱۲۸ نفر شامل مزاحمین نوامیس و اراذل اوباشی بود که در فضا‌های عمومی از جمله پارک‌ها و خیابان‌ها به سلب امنیت و آرامش عمومی می‌پرداختند. ۹ نفر از دستگیر شدگان در حین دستگیری با خود سلاح گرم حمل می‌کردند ۱۹ نفر دیگر از این دستگیر شدگان در زمینه توزیع مشروبات الکلی فعالیت داشتند ۵۹ نفر دیگر از این بازداشت شدگان علاوه بر انجام شرارت در فضا‌های حقیقی جز گردانندگان مراکز قمار و فساد بودند. در طرح اقتدار ۸ قبضه سلاح جنگی و ۱۴۸ قبضه سلاح سرد از اراذل اوباش کشف و شناسایی کنیم همچنین ۲۵۸ قبضه شبه سلاح کشف کرده که این نوع سلاح‌ها در ظاهر سلاح هستند و در بعضی از مراکز فساد توسط اراذل اوباش توزیع می‌شوند. /عکاس:زینب حمزه لویی
کد خبر: ۱۰۷۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 31 August 2021
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
مردم و پدر و مادرها رو از رنج اقتصادی نجات بدهید، روی فرهنگ و سواد کار کنید. اتوماتیک این مسائل حل خواهد شد، تا زمانی که به جای ریشه ای عمل کردن هر از گاهی این بیچاره های بی سواد و بی فرهنگ رو که شاید 20 درصدمقصر این وضعیت خودشان باشند، دستگیر میکنید به جایی نخواهید رسید.
خداوند به تصمیم گیرندگان این مملکت درایت عنایت بفرماید دیر که شده تا دیرتر نشده
اینارو میگیرند بعد یه مدت ولشون میکنند درنتیجه بازداشت برای اینگونه افراد مسئله ای عادی وبخشی اززندگیشان شده است. باید یک چاره اندیشی ریشه ای برای اینگونه اوباش اندیشیده شود وحداقل انکه اینها بدانند ودرعمل هم حس کنند که همیشه تحت نظرند ودیگر جرات اوباش گری نکنند.
خواهش میکنم که اینارو زندانی و یا اعدام نکنین !!
یه چند هزار متر مربع وسط بیابونهای یزد حصار بکشین در سه ردیف و ارتفاع 10 متر و بینشون هم سیم خاردار و مین ...
دور تا دورش هم تیر بار خودکار بذارین ...
براش در یا دروازه و سقف و سایبون هم نذارین ...
با یه هلی کوپتر بندازینشون اون وسط و براشون هفته ای یه بطری آب بندازین ...
یه میله بلند 50 متری هم بذارین اون وسط و بالاش دوربین بذارین و هر روز فیلمشونو روزی سه ساعت از همه شبکه ها نشون بدین ...
بخدا بخدا که دیگه هر کسی خالکوبی هم داره میره پاکش میکنه !!!
فقط نه سایبون و نه توالت و شیر آب ....
هفته ای یه بطری آب به نصف نون بندازین اون وسط
خودشون همدیگرو میخورن و تموم میشه !!!!
خواهشا زندان نه
خواهشا اعدام نه

ممنونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
روانی
اون تفنگ ها بادی نیستند؟
متاسفانه اهواز علاوه بر محرومیت ها و مشکلان فراوان، وضعیت خوبی از نظر امنیت نداره و مردم اصلا احساس امنیت ندارن. برای پاک کردن صورت مسئله، نیروی انتظامی با افرادی که فیلم های سرقت و زورگیری رو منتشر میکنن برخورد می کنه تا مردم از مشکلات آگاه نشن اما مردم این مشکلات رو با کل وجود دارن میبینن. اینکه بتونی توی روز روشن با احساس آرامش از خونت خارج بشی شده بزرگترین آرزومون !!!
خانه ما نزدیک میدان تجریش است یک پارک کوچک کنار خانه ما هست که حدود 9 ماهه محل خواب و پاتوق پنج شش نفر معتاد ومواد فروش شده . باخیال راحت اینجا زندگی میکنن و مشغول کسب و کار هستن (24 ساعته) به پلیس و شهرداری و ... صد دفعه زنگ زدیم هیچ فایده ای نداشته .
لطفا در مورد اقتدار و امنیت و .... شعار الکی ندین .
یک شهر واینهمه اوباش جای سوال است
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات