دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های برق در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق و اعتراف به ۷۰ فقره سرقت در چندین استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۷۰
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲ 06 December 2021
|
6638 بازدید
|
۱

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز قم، دستگیری سارق حرفه ای کابل های برق در قمسردار اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: متهم سرقت‌های مشابهی در شهرستان‌های ساوه و محلات در استان مرکزی داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: نامبرده ساکن یکی از شهر‌های تهران است، که مأموران فرماندهی انتظامی بخش خلجستان با اخذ نیابت قضائی به تهران اعزام و متهم را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه نامبرده متولد ۱۳۷۳ است، تصریح کرد: سارق در تحقیقات صورت گرفته به ۷۰ فقره سرقت در شهرستان‌های سلفچگان، ساوه، محلات، آشتیان، تفرش، تبریز، قم و تهران اعتراف کرد.

سردار اسماعیلی افزود: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

وی همچنین از کشف محموله قاچاق لوازم آشپزخانه و لوازم خودرو در بازرسی از یک دستگاه پژو ۴۰۵ در استان خبرداد و گفت: مأموران یگان امداد در جاده اراک-قم از یک دستگاه خودرو لوازم آشپزخانه و لوازم خودرو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
سال گذشته کابل های برق خیابان محل سکونت ما را دزدیدند که متاسفانه باعث خسارت زیادی شد. ماشین لباسشویی، گوشی تلفن پاناسونیک ،مودم و مایکروفر من سوخت و حدودا 700 هزار تومان خسارت در پی داشت. به اداره برق قم مراجعه کردم گفتند شکایت بنویسید وتحویل بدهید بعد از چند روز ازطرف بیمه برای شما پیامک ارسال می شود که به بیمه مراجعه و خسارتتان را دریافت کنید. بعد از گذشت دو ماه به اداره برق مراجعه کردم دیدم یک اطلاعیه با این مضمون روی دیوار نصب کردند:
اداره برق در قبال خسارت های ناشی از سرقت کابل برق به وسایل برقی منازل مسکونی هیچگونه تعهدی ندارد کسانی که دچار خسارت شده اند می بایست از سارق شکایت کنند.
بلافاصله از کارمند اداره برق سوال کردم موضوع چیست؟اظهار داشتند که این اطلاعیه تازه صادر شده است .بنده هم جواب دادم که قانون عطف به ما سبق نمی شود ولی متاسفانه نتیجه ای نگرفتم
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟