استقلال درب خانه ام را شکست و بیرونم کرد

دیاباته:از اینکه به پرسپولیس گل نزدم ناراحت نیستم

مدیران استقلال به آپارتمان محل زندگی من رفتند و درب منزلم را شکستند! لباس‌هایم را برداشتند! کفش‌ها و چمدان‌هایم را بیرون انداختند! به خودم گفتم که من همه کاری برای استقلال کردم، در زمین جنگیدم چرا همچین کاری با من می‌کنند؟
کد خبر: ۱۰۹۲۵۱۱
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 11 December 2021
|
4603 بازدید

بازیکن سابق استقلال علیه مسئولان سابق این تیم به صحبت پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، شیخ دیاباته در گفتگو با برنامه شبکه ورزش تلویزیون ایران درمورد افت عملکردش در فصل گذشته گفت: یکسری چیز‌هایی وجود دارد که اینجا نمی‌خواهم صحبت کنم، ولی یکسری چیز‌هایی هم وجوددارد که نمی‌خواهم به صورت کلی باز شود. می‌دانم که ایرانی‌ها من را دوست دارند و گفتن آن چیز‌ها ممکن بود آن‌ها را ناراحت کند و به همین دلیل گفتم که درباره آن موارد صحبت نکنم. نمی‌دانم که زمان داریم یا نه، ولی سعی می‌کنم یک مقداری توضیحاتی بدهم. یکسری چیز‌های کوتاه را به شما می‌گویم.

او ادامه داد: دوست دارم مردم متوجه باشند این چیز‌هایی است که در گذشته اتفاق افتاده و تمام شده است. وقتی فصل تمام شد همه بازیکنان رفتند و من هم به فرانسه رفتم. قبل از اینکه به ایران برگردم، یک مقدار ناراحت کننده است ولی می‌گویم، مدیران استقلال به آپارتمان محل زندگی من رفتند و درب منزلم را شکستند! لباس‌هایم را برداشتند! کفش‌ها و چمدان‌هایم را بیرون انداختند! به خودم گفتم که من همه کاری برای استقلال کردم، در زمین جنگیدم چرا همچین کاری با من می‌کنند؟ واقعا ناراحت شدم! این برای من نبود احترام است.
او اضافه کرد: این چیز‌هایی بود که باعث شد من انگیزه ام را از دست بدهم و نشان داد که آن‌ها به من احترام نمی‌گذارند. حالا خودتان را جای من بگذارید چطور می‌توانید تمام توان خود را در زمین مسابقه بگذارید؟ نمی‌شود.

دیاباته:از اینکه به پرسپولیس گل نزدم ناراحت نیستم

دیاباته گفت: من همه چیز را نمی‌گویم، این تازه چیز‌های کوچکی بود که همه باعث گرفتن انگیزه من شد. همه موارد را نمی‌گویم که هواداران ناراحت نشوند که مدیران چه کاری با من کردند.

غیبت تو بیشتر در استقلال احساس می‌شود یا مهدی قایدی؟ دیاباته در پاسخ به این سوال گفت: فکر می‌کنم هر دوی ما. چون فکر می‌کنم استقلال به همه نیاز دارد. فکر می‌کنم می‌توانستیم کار‌های بزرگتری هم با استقلال انجام بدهیم. حالا چه من چه قایدی هر دوی ما خیلی خوشحالیم که در استقلال بودیم و از این تجربه راضی هستیم. به خاطر گل نزدن در دربی‌ها حسرتی ندارم و همه تلاشم را برای استقلال به کار گرفتم.

دیاباته درمورد شکایت از استقلال به فیفا گفت: دوست دارم که مردم یک چیزی را متوجه شوند. من فوتبالیستم. وقتی به استقلال رفتم با یک مدیر برنامه به آنجا رفتم. تنها وظیفه من این بود که در زمین برای استقلال، هواداران و باشگاه بازی کنم. حالا اگر مشکلی هست بین استقلال و مدیر برنامه هایم است. می‌بینید که من در قطر هستم و وقت این کار‌ها را ندارم. روزی که با مدیربرنامه‌هایم صحبت کنم به او می‌گویم که با شما صحبت کند و او حتما می‌تواند به شما پاسخ بدهد. یک چیز دیگر می‌خواهم بگویم. هر چیزی که مرتبط با پول باشد من در مورد پول صحبت نمی‌کنم. من فوتبالیستم، با توپ می‌خوابم و توپ فوتبال را دوست دارم. می‌بینید که اینجا هم یک توپ فوتبال دارم. فقط به همه ایرانی‌ها مجددا سلام می‌کنم و به هواداران استقلال، هواداران پرسپولیس و سایر تیم‌ها. خیلی خوشحالم که در ایران بازی کردم و از همه مردم برای مهربانی تشکر می‌کنم.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟