بازدید 12480
۷

خرید بلیت بازی ایران و لبنان در استادیوم امام رضا

کد خبر: ۱۱۱۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ 28 March 2022

به نقل از رسمى فدراسیون فوتبال با توجه به مصوبات ستاد کرونا امکان فروش بلیت تا سقف ظرفیت 30 درصد ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد مقدس فراهم شده و بلیت‌فروشى این بازى از ساعت 12 ظهر امروز از طریق سامانه Footballeticket.ir انجام خواهد شد.

بر این اساس طبق پروتکل‌هاى مصوب علاقه‌مندانى که نسبت به تزریق حداقل دو دوز واکسن اقدام کرده‌اند و از تاریخ دوم تزریق حداقل 15 روز گذشته باشد طبق استعلام سامانه هوشمند با ورود کد ملى امکان دریافت بلیت این مسابقه را پیدا مى‌کنند. سامانه همچنین به صورت هوشمند و بر اساس بانک اطلاعاتى آنلاین از ثبت‌نام افراد مبتلا و داراى تست مثبت کرونا ممانعت به عمل خواهد آورد.

پس از تهیه بلیت همراه داشتن کارت ملى جهت تطبیق اطلاعات شخصى در هنگام ورود به ورزشگاه الزامى بوده و بدون کارت ملى بلیت تماشاى مسابقه در گیت‌هاى پیش‌بینى شده صادر نخواهد شد.

لازم به تأکید است که بلیت‌فروشى این مسابقه تنها به صورت آنلاین انجام خواهد شد و از علاقه‌مندان درخواست مى‌شود به هیچ وجه جهت تهیه بلیت حضورى به ورزشگاه مراجعه نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
مرسی
بلیط ایران لبنان
بهتر است بازیکن های قوی مثل طارمی یا ترابی را به بازی بیاورید
شرکت کردن در این بازی بدون کارت واکسن
سایت بلیط اصلان باز نمیشه
چرا مردم روبه مسخره گرفتند... از دقایق اولیه اعلام بازشدن سایتهای بلیط بازی ایران ولبنان.. هرچقدرتلاش کردیم نتوانستیم بلیط تهیه کنیم... فقط مردم رو به مسخره گرفتند..
ایران
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات