مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد:

نیروی انسانی مهم‌ترین رکن تولید خودرو است/ ارایه خدمات پس از فروش ویژه به مشتریان شاهین/ عرضه ۳ محصول جدید در بازار/ ۲ هزار پروژه ارتقاء کیفیت محصول تعریف شده است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه استراتژی این مجموعه ارتقای کیفیت محصولات و تحقق ۸ فرمان ابلاغ شده رئیس جمهور است، گفت: ۹۷ درصد خودرو‌های که تولید می‌شود به صورت مستقیم به واحد فروش تحویل داده می‌شود، این امر کمک خواهد کرد که ضمن افزایش عرضه خودرو به بازار و حذف دلالان و واسطه ها، کیفیت خودرو‌ها ارتقاء پیدا کند.
کد خبر: ۱۱۱۶۶۵۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 01 May 2022
|
5544 بازدید

نیروی انسانی مهم‌ترین رکن تولید خودرو است/ ارایه خدمات پس از فروش ویژه به مشتریان شاهین/ عرضه ۳ محصول جدید در بازار/ ۲ هزار پروژه ارتقاء کیفیت محصول تعریف شده است

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، محمدعلی تیموری به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی كارگر ضمن بازدید از خطوط تولید و حضور در جمع كارگران، نیروی انسانی را مهم ترین و اصلی ترین ركن تولید خودرو دانست و اظهار داشت: نیروی انسانی كارآمد می تواند محصول اقتصادی تولید كند و از آنجا كه گروه خودروسازی سایپا به دنبال تولید اقتصادی دو محصول است قطعا با تكیه بر توان و دانش كارگران و مهندسان داخلی می تواند ضمن تحقق تولید اقتصادی خودروهای شاهین و كوییك، رشد تولید را در سال جاری محقق كند.

او با بیان اینكه ضرورت دارد به منابع انسانی در بخش های خط تولید، كیفیت، زنجیره تامین و سایر بخش ها توجه ویژه داشته باشیم، تصریح كرد: نیروی انسانی برای ما اهمیت قابل توجهی دارد چرا كه اعتقاد داریم از این طریق می توان به توسعه و تعالی صنعت خودرو دست یافت.

تیموری با تاكید بر اینكه ارتقای كیفیت، كاهش هزینه ها، تحویل به موقع خودروها به مردم و افزایش ایمنی محصولات وابسته به نیروی انسانی است، گفت: هدف گذاری ما این است كه با همت كارگران، مهندسان و كارشناسان گروه خودروسازی سایپا بیش از گذشته از ظرفیت ماشین آلات و خطوط تولید استفاده كنیم؛ اگر از تمام ظرفیت موجود استفاده كنیم به طور قطع می توان با سرعت بیشتری به 8 فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور دست یافت.

او با اشاره به ارتقای كیفیت محصولات سایپا و تولید اقتصادی كه این مجموعه دنبال می كند، افزود: از اواخر سال گذشته با هدف افزایش تولید و ارتقای كیفیت، تصمیم گرفته شد كه تولید اقتصادی دو محصول شاهین و كوییك پیگیری شود از این رو سعی شد تا چالش ها و نارضایتی هایی كه از خودروی شاهین وجود دارد، با كمك مهندسان مرتفع شد.

رضایت كامل از محصولات سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینكه ارتقای كیفیت شاهین از ماه های پایانی سال 1400 در دستور كار قرار گرفت، تصریح كرد: برخی مشتریان از صدای شاهین در اتاق گلایه داشتند از همین رو فرآیند ایزوله كردن اتاق طی 45 روز انجام شد و تمام محصولات از هفته آخر اسفندماه سال گذشته با سیستم جدید (حذف كامل صدای اتاق) تولید شده است؛ در این میان برای ارتقای كیفیت موتور شاهین برنامه ای تدوین كه خوشبختانه نتایج خوبی حاصل شد.

او ادامه داد: نارضایتی از شیشه بالابر و فوم صندلی های خودرو شاهین وجود داشت كه با همت كارشناسان و مهندسان تمام این چالش ها مرتفع و استانداردسازی لازم صورت گرفت لذا مردم رضایت نسبی از خودرو شاهین پیدا كردند، این اقدامات یاد شده در مورد خودرو كوییك هم انجام خواهد شد تا مردم از كیفیت خودروهای اقتصادی گروه خودروسازی سایپا رضایت كامل داشته باشند.

كیفیت و پاسخگویی مناسب به مشتریان

تیموری با یادآوری اینكه خودرو كوییك به جهت آنكه سال های متمادی است كه تولید می شود بخش زیادی از مشكلات آن اصلاح شده، افزود: ارتقای كیفیت خودرو كوییك در دستور كار قرار گرفته است تا مردم رضایت صددرصدی از این خودرو داشته باشند.

او با بیان اینكه در راستای كسب رضایت مشتریان، افرادی كه در گذشته خودرو شاهین خریداری كردند خدمات پس از فروش ویژه دریافت خواهند كرد، گفت: كیفیت و پاسخگویی مناسب به مشتریان، رمز موفقیت و بقا یك بنگاه اقتصادی است به همین جهت حدود 2 هزار پروژه ارتقاء كیفیت محصول در فرآیند تولید و زنجیره تامین قطعات تعریف شده كه در حال اجرا است.

پاسخ دهی مناسب به مشتریان

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تحقق 8 فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور و برنامه های كه این مجموعه برای سال جاری دارد، خاطرنشان كرد: تولیدات امسال دو ویژگی دارد كه یك بخش آن رشد تولید و دیگری تولید به صورت عبور مستقیم است؛ در حال حاضر 97 درصد خودروهایی كه تولید می شود به واحد فروش تحویل داده می شود و این امر به منزله ارتقای كیفیت و پاسخ دهی مناسب به مشتریان است.

او گفت: در 8 فرمان ابلاغ شده، رشد تولید تا 50 درصد تكلیف شده است اما سعی و تلاش ما این است كه رشد تولید را به بیش از 65 درصد برسانیم از همین رو ضمن افزایش تولید در حال تجاری سازی خودروهای كف پاركینگ هستیم.

خودروهای كف پاركینگ به 20 هزار دستگاه می رسد

تیموری تصریح كرد: زمانی كه وارد گروه خودروسازی سایپا شدم این مجموعه 80 هزار خودرو ناقص، 5 هزار و 200 خودرو یورو4 و هزار و 700 خودرو بدون گارانتی و بلاتكلیف در كف پاركینگ داشت، لذا با برنامه ریزی دقیق این تعداد به 29 هزار خودرو رسیده و تا پایان ماه جاری مجموع خودروهای كف پاركینگ به 20 هزار دستگاه می رسد.

او با تاكید بر اینكه خودروهای كف پاركینگ بعد از تكمیل دوباره به بخش بازرسی می رود تا كیفیت آن مورد سنجش قرار گیرد، اظهارداشت: در فروردین ماه سال جاری و برای اولین بار گروه خودروسازی سایپا 37 هزار خودرو آماده تحویل داشت كه 16 هزار دستگاه از تجاری سازی خودروهای كف پاركینگ و 21 هزار دستگاه تولید اولین ماه سال بود.

پیاده سازی 8 فرمان رئیس جمهور

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح كرد: استراتژی ما این است كه با همت تمام بخش ها و برنامه های دقیقی كه تنظیم شده 8 فرمان رئیس جمهور را پیاده سازی كنیم؛ از همین رو ضمن حركت به سمت صفر شدن خودروهای كف پاركینگ در حال برنامه ریزی برای عرضه 3 محصول جدید به بازار هستیم كه یكی از آنها تولید ون اقتصادی است. امیدواریم تا پایان سال جاری تاییدیه های لازم اخذ شود و این خودرو روانه بازار شود.

او گفت: در خصوص واگذاری سهام و حركت به سمت خصوصی سازی هم برنامه جامعی تدوین شده و كارهای كارشناسی دقیقی صورت گرفته است؛ نتایج تحقیقات در ماه جاری استخراج خواهد شد و پس از آن سهام درون گروهی واگذار خواهد شد تا با بودجه ای كه به دست می آید بتوان برنامه های محول شده را اجرایی و پیاده سازی كرد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟