آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۳ تیر/ ۸ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۹۵۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۱۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۱۵
|
۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ 14 July 2022
|
13582 بازدید
|
۱
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۱۸۷ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۶۷۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۸ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۱۰ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۰ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۸۷۲ دوز واکسن در ایران که ۱۱۲ هزار و ۱۷ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»، بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۶۴۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۵۱ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۸ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۴۶۴ نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۶۶ هزار و ۴۷۵ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۱۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۲ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۸۳۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۲ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
بهتراست دست ازلجبازی برداشته واجازه واردات واکسنهای معتبر رابدهند.واکسن استرازنکا 5 دلاراست ولی چین با سواستفاده ازوضعیت ما واکسن کم اثرسینوفارم را 9 دلار قالب میکند.واکسنهای داخلی هم بهیچ وجه قابل اطمینان نیستند.سازمان بهداشت جهانی که دراصل برای کمک به کشورهای بدبخت درست شده وداروهایی با حداقل کیفیت راتایید میکند مثلا واکسنهای هندی راتایید کرده هیچکدام ازواکسنهای اختراعی در ایران را تاییدنکرده.
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات